MPHP ( 3 )

5.5K 200 6
                                    

🎡 I K M A L 🌹Q A I S A R A 🎡

That girl , will hate me . Will . She deserve to do that .

Ikmal memandang ke arah lokernya yang besar itu . Dia baru tahu , jawatan dia sekolah ini sangat memberikan kemudahan yang luar biasa . Loker berwarna hitam dan didalamnya mempunyai banyak laci dan rak buku yang istimewa .

Dan ya , 'barang hak sekolah' yang dikatakan oleh Qaisara tadi juga turut ada di situ .

" ni semua percuma . Tapi once kau rosakkan , kena ganti dan no second chance . "

Damn , it's really cruel . Ikmal memberikan riak wajah annoying nya kerana sekolah ini terlalu dan terlalu ketat dengan peraturan dan adat mereka . Cuba bayangkan mereka perlu pakai 3 lapis baju disekolah ini kerana itu adalah pemakaian wajib mereka .

Disekolah lamanya , pakaian mereka adalah bebas dan peraturan dan undang-undang di sana lebih baik daripada sekolah ini . Ya dia sedang mengeluh . Kerana sekolah lama nya sememangnya bagus .

Sedang Ikmal membelek belek barang di dalam loker sekolahnya sambil hatinya membebel sendiri , Qaisara menarik lengan baju Ikmal dengan kasar .

Ikmal mula tersandar ke lokernya . Dia mula memandang tajam Qaisara yang berada dihadapan wajahnya .

" you look better sweetie . " kata Ikmal sambil tersenyum sinis . Qaisara in real life sememangnya menawan dan ada sesuatu yang boleh membuatkan ramai yang terpikat padanya .

Dia tidak tahu , dari pandangan apa dia perlu jelaskan .

" oh , thank you ugly . " jawab Qaisara lembut . Ikmal mula menjeling dan perlahan lahan merasakan menyampah dengan gadis dihadapannya ini .

Sebenarnya , kehadiran gadis ini seperti pembawa malang baginya . Bukan nasib pada gadis ini selalu malang tetapi siapa yang mengenalinya pasti akan merasakan sesuatu malang didalam hidupnya .

Ikmal merasakan menyesal yang dalam kerana mengenali gadis ini .

" seriously ? Smoking belakang sekolah ? "

Soalan mengejut ini membuatkan jiwa dan raga lelaki ini terperanjat . Lelaki ini terus mencampakkan sepuntung rokok ke dalam longkang . Wajah gadis yang menegurnya ini mula dipandang .

" kau ni siapa ? "

Dia tak nampak lansung yang gadis dihadapannya adalah ciri ciri pelajar sekolahnya ini .

" well , kau akan tahu nanti . Cuma , aku tak terkejut dengan apa yang aku nampak tadi . "

Gadis ini mula memerli jejaka bermarga Ikmal Haikal . Gadis ini juga memberikan satu senyuman sinis sambil dia melabuhkan punggungnya ke tepi longkang tadi .

" apa yang kau nampak tadi bu-- "

" ada satu deal kau kena ikut . " gadis ini terus memotong percakapan Ikmal . Dia mula mengeluh lalu mendengarkan sahaja apa yang akan diperkatakan oleh gadis misteri ini .

NEW VERSION : My Prob HeadprefectWhere stories live. Discover now