Κεφάλαιο 32ο

1.1K 137 15
                                    

ΡΑΦΑ

8 μέρες πριν, Ρώμη

Ο Ντάριο φαινόταν μπερδεμένος καθώς η Λουίζα και εγώ στεκόμασταν στο κατώφλι του σπιτιού του Αλμπέρτο, το οποίο πλέον είχε έρθει στην κατοχή του. Όμως δεν μπορούσα να φύγω από την χώρα πριν μάθω εκείνο για το οποίο είχα έρθει. Αν και η Αριάδνη δεν είχε την παραμικρή ιδέα για την οικογένεια της ο Κόμης μου είχε αποκαλύψει το λόγο που το όνομα της θεωρείτο σημαντικό στον κόσμο μας. Και μαζί με αυτό ήρθε και η συνειδητοποίηση για το ποιος μπορεί να την είχε απαγάγει. Άλλωστε η οικογένεια Μαντά είχε δημιουργήσει αρκετούς εχθρούς όλα αυτά τα χρόνια. Και ο μεγαλύτερος της ήταν η Εμμανουέλλα Μαντά. Γνώριζα ότι παρέμενε φυλακισμένη τα τελευταία 26 χρόνια όμως...

Εκείνος έκανε στην άκρη επιτρέποντας μας να περάσουμε στο εσωτερικό του σπιτιού του. Κάθισα σε μια από τις πολυθρόνες καθώς η Λουίζα στάθηκε όρθια δίπλα στο παράθυρο όρθια. Εκείνος απλώθηκε στον καναπέ περιμένοντας να μιλήσω.

«Ντάριο, μπορείς να μιλήσεις για την Εμμανουέλλα Μαντά; Τι γνωρίζεις για εκείνη μέσα από τον Αλμπέρτο; Αποκλείεται να μην την ανέφερε ποτέ...» εκείνος συνοφρυώθηκε σκεφτόμενος πιθανώς αν ήταν και τόσο καλή ιδέα να μου μιλήσει για εκείνη.

«Χθες που ήσουν εδώ με την Αριάδνη, την άφησα σκοπίμως έξω από την ιστορία της οικογένειας της. Διότι εκείνη είναι ο διάβολος μεταμορφωμένος σε άνθρωπο. Σκότωσε τον αδερφό της Ιφιγένειας, απήγαγε την Ιφιγένεια και την Ελένα, δραπέτευσε από τη φυλακή που ήταν κλειδωμένη για 3 χρόνια και από τότε δεν έχει ακουστεί τίποτα για εκείνη. Υποθέτω ότι βρίσκεται κάπου και καταστρώνει ένα τεράστιο σχέδιο εκδίκησης απέναντι σε εκείνους που της στέρησαν ότι αγαπούσε. Για την ακρίβεια όλα όσα ήθελε διότι ο πατέρας μου έλεγε ότι δεν είχε κανένα ανθρώπινο συναίσθημα μέσα της. Θεωρούσε πάντα ότι ο λόγος όλων των άσχημων που συμβαίνουν στη ζωή της είναι η Ιφιγένεια Μαντά...»

«Πως απέδρασε;» ρώτησα κοιτάζοντας τον διψασμένος για περισσότερες πληροφορίες.

«Δεν ξέρω. Το μοναδικό που γνωρίζω με σιγουριά είναι ότι εννιά μήνες μετά την απόδραση της γέννησε ένα μωρό, το οποίο ανέλαβε ο πατέρας μου να κρύψει έπειτα από εντολή της Ιφιγένειας. Νομίζω ότι κανείς από τα αδέρφια της δεν γνωρίζει μέχρι και σήμερα για την απόδραση»

Υπήρχε λοιπόν ακόμη ένα μέλος της οικογένειας Μαντά εκεί έξω. Και η λίστα με τους υποψήφιους απαγωγείς της Αριάδνης αυξανόταν, με την πλειοψηφία να είναι συγγενείς της και οι δικοί της να μην μπορούν να κάνουν το παραμικρό για να την προστατέψουν. Εκτός ίσως από την Ιφιγένεια Μαντά που γνώριζε τι είχε συμβεί στην πραγματικότητα.

Ξεχασμένα Όνειρα (Βιβλίο 3ο)Where stories live. Discover now