Κεφάλαιο 38ο

1K 133 9
                                    

ΑΡΙΑΔΝΗ

«Οικογένεια Παυλιδάκη. Μια από τις μεγαλύτερες με βαρύ παρελθόν στην πολιτική της χώρας και τα σκάνδαλα. Επομένως έχουμε αρκετές πιθανότητες να βρούμε κρυμμένους σκελετούς στις ντουλάπες τους. Ο πρεσβύτερος Παυλιδάκης έχει πέντε παιδιά. Από αυτά έχει τρεις κόρες παντρεμένες με εφοπλιστές ή γνωστούς επιχειρηματίες και δύο γιους. Ο μεγαλύτερος είναι πρόεδρος του κόμματος που λέγεται ότι θα κερδίσει στις επερχόμενες εκλογές. Στέφανος Παυλιδάκης. Ο γιος του, Παύλος, και ο αδερφός του διευθύνουν την νομική εταιρία. Ο γιος του Στέφανου είναι 25 χρονών και ήταν συμμαθητής του Περικλή. Επομένως όπως καταλαβαίνετε έχουμε την τέλεια ευκαιρία να τους προσεγγίσουμε...» και οι έξι με κοίταζαν προσηλωμένοι.

«Νόμιζα ότι απλώς θα έμπαινες στο σπίτι τους και θα έψαχνες στο χρηματοκιβώτιο για κάποιο κρυμμένο έγγραφο ή κάτι παρεμφερές...» σχολίασε η Λουίζα.

«Ποιανού σπίτι από όλους τους Παυλιδάκηδες. Αν δεν τους γνωρίσουμε ώστε να ξέρουμε ποιος είναι ακόμη και σήμερα ο αρχηγός της οικογένειας δεν μπορούμε να ξέρουμε που βρίσκονται θαμμένα τα μυστικά τους. Και πιστέψτε θα είναι αρκετά... Και επίσης δεν μπορώ να ρισκάρω να μπω σε όλα τα μέρη που θεωρούμε πιθανόν ότι θα βρούμε κάτι...» απάντησα σκεφτόμενη τη δουλειά που μου ζητούσαν να κάνω χωρίς να λογίσουμε το ρίσκο που θα έπρεπε να πάρουμε.

«Ποντάρω στον γέρο» ακούστηκε η φωνή του Μάριου.

«Εγώ θα έλεγα τον μικρό. Ξέρει να ζει...» διαφώνησε ο Λευτέρης λαμβάνοντας ένα άγριο βλέμμα από τον Ντίμι.

«Και πως έχεις σκεφτεί Άρια να τον προσεγγίσεις;» ρώτησε τώρα ο Ραφ διακόπτοντας τα στοιχήματα.

«Απόψε θα γίνει το πρώτο βήμα. Τη δεύτερη φάση τη δουλεύω ακόμη αλλά πιστεύω ότι εντός της εβδομάδας θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα...»

«Δεν μου απάντησες ακόμη Αριάδνη στην ερώτηση»

«Ηρέμησε Ραφ. Ξέρω πως μπορώ να πλησιάσω ένα εικοσιπεντάχρονο playboy. Δεν είναι και αστροφυσική...» του έκλεισα το μάτι καθώς έπαιρνε την απάντηση του.

«Λουίζα θα πας μαζί της» πρόσταξε ο μεγάλος αρχηγός μας κάνοντας με ευθύς αμέσως να σκυθρωπιάσω. Πως ήταν δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να με εξωθεί τόσο εύκολα στα άκρα; Ήθελα τόσο πολύ να σταθώ μπροστά του και να του φωνάξω ότι γνώριζα πολύ καλά τι έκανα όμως αντιστάθηκα στην παρόρμηση αυτή και απλώς χαμογέλασα.

Ξεχασμένα Όνειρα (Βιβλίο 3ο)Where stories live. Discover now