ΑΡΙΑΔΝΗ
«Ήταν υπέροχα» ακούστηκε ο Περικλής καθώς μπαίναμε στη λιμουζίνα για να επιστρέψουμε σπίτι. Η αλήθεια ήταν ότι ήθελα τόσο πολύ να του δώσω μια στο κεφάλι αλλά κρατήθηκα καθώς το κινητό μου δονήθηκε. Βρήκα μια κλήση από τον ποδοσφαιριστή και ακολούθως ένα μήνυμα του όπου βρισκόταν γραμμένη μια διεύθυνση καλώντας με να τον συναντήσω και άλλες τρεις κλήσεις από τον Κόμη του Σίρλει. Ο Φίλλιπος αστειεύτηκε για μερικά λεπτά σχετικά με το δίλλημα μου όταν η Άννα τον έκανε να σταματήσει. Απόψε όμως δεν ένιωθα την ελάχιστη θέληση να συναντήσω κάποιον από τους δύο τους. Αντιθέτως ζήτησα από τον οδηγό να σταματήσει στην άκρη του δρόμου ώστε να κατέβω.
«Καληνύχτα. Θα σας δω αύριο στο πρωινό» σχολίασα καθώς ο Περικλής με κοίταζε αναποφάσιστος αν έπρεπε να το παίξει μεγάλος αδερφός ή όχι. Ο Φίλλιπος ωστόσο τον πρόλαβε καθώς πετάχτηκε έξω από το αμάξι κλείνοντας την πόρτα πίσω του, σχεδόν μπροστά στο πρόσωπο της Άννας που ετοιμαζόταν να μου βάλει τις φωνές.
«Μπες μέσα ξανά» απαίτησα.
«Ηρέμησε Άρια, έχω δικές μου δουλειές να διεκπεραιώσω απόψε...» και κάπως έτσι ξεκίνησε να απομακρύνεται από το μέρος μου. Αναστέναξα λιγάκι προβληματισμένη αλλά καθόλου δυστυχής με αυτή την κατάληξη.
Τα βήματα μου ακούγονταν καθώς προχωρούσα άδειο από ανθρώπους δρόμο ώστε να συναντήσω μερικά στενά πιο κάτω το υπόγειο μπαράκι όπου θα έβρισκα τον μεσάζοντα μου. Προσπέρασα μερικούς φλώρους που έπαιζαν ένα βιντεοπαιχνίδι σε μια τεράστια οθόνη και αφού διέσχισα τον υπόλοιπο χώρο, στον οποίο βρίσκονταν διασκορπισμένοι μερικοί χακεράδες κάθισα απέναντι από την μελαχρινή κοπέλα. Τα μαλλιά της ήταν κομμένα κοντά και ταίριαζαν απόλυτα με τα λεπτεπίλεπτα χαρακτηριστικά της. Εκείνη αφού σταμάτησε αυτό που έκανε με κοίταξε χαμογελαστή.
«Τι έγινε Κόκκινη Αλεπού;» ρώτησε και εγώ έκανα νόημα στον μπάρμαν να φέρει δύο μπίρες. Εκείνη άρπαξε την δική της πίνοντας μια τεράστια ποσότητα σε ελάχιστο χρόνο αφήνοντας με ακόμη μια φορά έκπληκτη.
«Λοιπόν τι με ήθελες;» ρώτησα νευρική αφού ήταν ελάχιστες οι φορές που με καλούσε εκείνη.
«Βρήκα στο σκοτεινό δίκτυο ένα μήνυμα για εσένα. Είναι κάποιος που πιστεύει ότι δεν μπορείς να κλέψεις το centenary diamond από τον πύργο του Λονδίνου» γέλασα στο άκουσμα αυτής της γελοίας πρότασης.
YOU ARE READING
Ξεχασμένα Όνειρα (Βιβλίο 3ο)
RomanceΗ Αριάδνη Μαντά ζει σε έναν κόσμο πλήρως προστατευμένο από την οικογένεια της. Έχει όλα όσα θα επιθυμούσε κάθε κορίτσι της ηλικίας της και όμως νιώθει ότι κάτι λείπει από την ζωή της. Σίγουρη ότι κανείς από την οικογένεια της δεν έχει μπλεχτεί ποτέ...