NOTE

2K 68 24
                                    


Hey guyss!!! Happy 5K wohooo🙆🎉 thanks support this sheriterrr hohoho🙆🙆

Author nak promote acc yg author collab dngn these two authorszz  sugasbae- and DeJim_  rjinkan la jari anda untuk mempollow this acc okayhh 😂✅

Anywayhh author otw nak buat cerita baru and tajuk citer tu.. Korang jgn nak ckp pelik ke apa hahh.. Sebab cerita ni author ngn kwn ii author yg rncang

TAJUK- BODYGUARDKU MAK NYAH

Kelakar? Gelak ah. Silakan. Aris will kill you. Hahh joking.

Sinopsis? Okay amik nihh..

Sikap Puteri Nur Raina yang tidak dijangka membuatkan Tan Sri Ramli berasa tidak senang hati. Puteri Nur Raina akan buat apa sahaja yang dia mahukan walaupun perkara itu bahaya.

Tan Sri Ramli telah mencari seorang pengawal peribadi yang lain dari yang lain. Puteri Nur Raina sangkakan pengawal peribadinya berbadan tegap,kuat, dan mampu melindunginya tetapi sangkaannya meleset.

Lemah lembut, suka menjerit mengalahkan perempuan dan takut akan semua serangga....itu lah Shahrul Nazim,pengawal peribadi Puteri Nur Raina.

"Shahrul Nazim!! Sini kau!!"- Puteri Nur Raina

"Siapa Shahrul? Nama kita Shasha la. S-H-A-S-H-A".-Shahrul Nazim.

"What the....".- Puteri Nur Raina

Shahrul Nazim perwatakan lembut berbeza dengan abang kembarnya, Shahrul Nizam yang dingin. Bagai langit dan bumi.

Disebabkan Shahrul Nazim ingin berubah dia menghilangkan diri tanpa pengetahuan orang lain. Pertunangan Puteri Nur Raina terpaksa ditangguh disebabkan kehilangan Shahrul Nazim. Shahrul Nizam terpaksa menggantikan tempat Shahrul Nazim.

Author akn publish as soon as possible. Jemput baca yaa anak ii sekalian..

THE END (4)Where stories live. Discover now