Operace

1.1K 54 1
                                    

Martinus

Asi jsem na něj byl přehnaně hnusný, ale může si za to sám. Ležím v posteli a koukám do stropu. Po chvilce vejde doktor. "Dobrý den, jen jsem vám chtěl říct že za 3 minuty vás převezeme na sál, a budeme vás operovat, dárce už máme" řekl a zase odešel. "No super tak alespoň budu moc jít domů, no  ale tam kde je Marcus nejdu takže asi budu někde na lavičce venku no" řekl jsem si a povzdechl si. Po chvilce přišli doktoři a odvezli mě na sál.

Marcus

Já vážně nevím že jsem mu něco udělal a  už vůbec  že jsem na něj řval. Tak jsem šel pomalu zpátky k Emmě, ta pořád seděla na židli a čekala co se stane. "Ahoj" pozdravil jsem jí. "Ahoj" oplatila mi pozdrav. "Tak proč tě volali?" zeptala se mě. "No Martinus se probral" řekl jsem prostě. "Aha" řekla jen a koukala jinam.

Po chvilce přišel doktor. "Co pořád chtějí?" řekl jsem si. "Dobrý den, jen vám mam říct že kdyby jste se chtěli podívat jak probíhá operace tak můžete" řekl a odešel.

Tak jsem se zvednul a spolu s Emmou šel za tím doktorem. On nás zavedl do nějaké místnosti kde bylo obrovské sklo a bylo vidět na sál, tam ležel  Tinus. Tak jsem si sedl na židli co tam byla koukal jsem. Seděli jsme tam asi hodinu, pak nám řekli že můžeme počkat na pokoji tak jsme šli,a oba.

"Emmo já se s Martinusem pohádal, a ublížil mu" řekl jsem a kouknul se na své boty. "Cože?? A co jsi mu udělal?" zeptala se a koukala asi na mě. "No prý jsem se jednou opil až na mol a řval na něj a potom jsem ho strčil a on se praštil a teď tam má modřinu a velkou"řekl jsem jí. "A on mi řekl že už nejsem jeho bratr,co mám dělat"? zeptal jsem se jí. "No jestli tě má opravdu rád tak ti odpustí cokoliv, ale nevim neznám ho". řekla

Otevřeli se dveře a dovnitř vešli doktoři a přivezli Martinuse na posteli, ale spal. "Kdy se probudí?" zeptal jsem se jich. "No asi někdy zítra nebo dřív" řekl jeden a odešel a ostatní taky. Tak jsem šel k Martinusovi a koukal na něj jak spí. 




I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat