"Všechno v pohodě"

587 30 7
                                    

Niky  

Byly přesně dvě hodiny a Martinus nikde, slíbil  mi to. A najednou se rozrazily dveře a v nich stál Martinus za ním Marcus a vedle nich Emma. Emma hned jak mě viděla se mi vrhla kolem krku. "Ahoj" řekl a já věděla že brečí. "Ahoj" řekla jsme jí na zpátky. "Hele tak jdeme?" zeptal se Martinus. "No jasně" řekla jsem a vstala jsem, už jsem byla převlečená. Tak jsme šli a nasedli jsme do taxíku co tam čekal a jeli jsme domu. No teda k nim domu, já tam nebydlela. Tak jsem jeli asi 5 minut  nebo víc, a dojeli jsme na místo. Když jsme byly vevnitř tak Martinus někam odběhl a Marcus šel za ním.

Martinus

Jak jsme jeli v tom autě tak se mi udělalo blbě a hned jak jsme došli domu tak jsem letěl na záchod. A že jo Marcus za mnou. Tak jsem se skelněl nad mísou a vyzvracel vše co šlo. "Hele Tinusi, v pohodě" zeptal se můj bratr. "Jasně" řekl jsem a vstal a šel si opláchnout pusu. "Hele teče ti krev z nosu" řekl Mac. "To je v pohodě" řekl jsem jen a šel zase za holkama a dal si do nosu vatu.

Potom  jsem šel do pokoje za Niky ale zastavila mě stíhačka (Marcus) a něco potřebovala. "Hele jak ti to dlouho teče?" zeptal se. "Co?" zeptal jsem se. "No co asi, ta krev kdy ti začala téct, nikdy ti netekla" řekl. "No asi včera, nevim proč," zeptal jsem se ho a podezřívavě na něj koukal ."Ale nic" řekl a odešel. Tak jsem jen pokrčil rameny a šel konečně za Niky. "Ahoj" řekl jsem jí když jsem byl v pokoji. "Ahoj" řekla mi na zpět. "Hele ukaž mi to" řekl jsem a ona mi dala ruku a vyhrnula si rukáv. "No ty jo" řekl jsem když jsem to viděl. "No jo jsem blbá" řekla. "Ne nejsi blbá, hele" řekl jsem a ukázal jí svoje rány. "To jsem nevěděla" řekla. "O tom nevěděl ani brácha, takže klid" řekl jsem jí a ona přikývla.

Marcus

Něco se mi na tom nezdá, nikdy mu krev z nosu netekla tak proč teď?. Něco za tím bude. Tak jsem se teda zvednul a  šel do pokoje, který je i Martinuse, konečně tam můžu. Tak jsem si tam sednul k počítači a hledal jsem něco podobného. 

Našel jsem jedinou normální věc a to že na něco má alergii. Tak to je v pohodě. Kouknul jsem se na hodiny a bylo 5 hodin a tak jsem vstal a  šel jsem za Martinusem mu dát léky, já vím jsem jako stíhačka ale on si je sám nevezme. Tak jsem šel a zaklepal jsem na jeho pokoj ale nic. Tak jsem šel za Niky a zaklepal jsem. "Dále" řekla mi. Tak jsem šel dovnitř. "Ahoj, je tu někde Martinus?" zeptal jsem se. "Jo je na záchodě" řekla mi a já šel do koupelny a zaklepal jsem. "Počkejte chvilku" řekl. "To jsem já Marcus, otevři mi" řekl jsem. "Jo počkej" řekl a za chvilku mi vážně otevřel.

"Co si potřeboval?" zeptal se mě. "No, tady máš léky a ještě se zeptám nemáš na něco alergii?" zeptal jsem se. "No já nevim, asi ne" řekl. "A jak mi vysvětlíš tu krev jak ti teče z nosu" řekl jsem mu. "No já nevim, asi jsem se někde praštil" řekl. "Hele tak fajn, tak ahoj" řekl jsem a šel za Emmou do pokoje.


Omlouvám se ale já to tam musela dát, to že se mu něco stane. Je to pak zajímavější. (Pro mě když to píšu)



I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat