Zase Martinusi?

426 25 0
                                    

Marcus

Když jsme přijeli tak se Martinus někam vytratil a od té doby jsem ho neviděl. Doufám že něco nevyvede. Tak jsem se šel radši kouknout do jeho pokoje a našel jsem ho sedět na posteli a něco měl v ruce. "Martinusi?" zeptal jsem se ale on nereagoval. Tak jsem šel blíž a zděsil jsem se. Ruce měl do krve a brečel. "Marcusi já nechtěl ale to tak bolí" řekl a brečel. "Brácha já tě chápu, tvoje holky si tě nepamatuje" řekl jsem, je to dost smutné. "Ale nemusíš si tím ničit zdraví" řekl jsem mu. 

"No asi jo" řekl. "Hele já ti to zavážu" řekl jsem a šel pro obvaz co byly ve skříňce.

Martinus

Když mi Marcus obvázal ruce tak jsme šli, no já jel  do obýváku za Emmou, která tam seděla a koukala na televizi. "Ahoj" řekl jsem jí a koukal taky na televizi.

"Co se ti stalo?" zeptala se mě Emma. "No...." nedořekl jsem to protože mě Marcus předběhl. "No on zase blbne kvůli Niky" řekl a já sklopil hlavu. "Aha" řekla jen a dál se neptala.

Elis

Byla jsem s Niky v pokoji a koukala na ní jak spí. "Plán vychází zatím dobře" řekla jsem si potichu. Seděla jsem tam a Niky se probudila. "Ahoj Elis" pozdravila mě. "Ahoj"  řekla jsem jí jen. "Co budeme dělat?" zeptala se mě. "No můžeme si povídat" navrhla jsem. "Tak jo, a hele jak jsme se seznámily?" zeptala se mě. "No chodila jsem do stejné školky a pak se z nás staly nejlepší kamarádky, protože jsme si strašně dobře rozuměli" řekla jsem jí. "Aha, hele a kde mam mobil?" zeptala se. "No tady, na" řekla jsem a podala jí ho. "Díky" řekla.

Marcus

"Hele zajímalo by mě co Niky udělala, jí vymazala paměť nebo co?" zeptal jsem se. "No to nevim, ale je to hnusná kráva" řekl  Martinus. "To máš pravdu" řekla Emma. "Hele a co ty rehabilitace?" zeptal se Marcus. "Co snima?" zeptal jsem se. "No máš cvičit" řekl Marcus. "Budu až bude Niky v pořádku" řekl Martinus. "Hele pojed já ti pomůžu, přece jen jsme dvojčata" řekl jsem a vezl ho do pokoje a tam sním cvičil.

Martinus

"Díky brácha" řekl jsem mu. "Není zač" řekl. "Hele co budeme dělat teď?" zeptal jsem se. "No to nevim, můžeme třeba něco hrát, stejně Niky nijak nepomůžeme" řekl Marcus. "No to máš asi pravdu" řekl jsem sklesle. "No to si piš že mám" řekl a bouchnul mě do ramena.

Tak jsme si zahráli člověče nezlob se. "Marcus pořád vyhrává, to není fér" řekl jsem. "Hele brácha je to jen hra" řekl. "No jo pořád" řekl jsem a protočil očima.

"Hele kolik je hodin?" zeptal jsem se. "No je 8 hodin, tak jdeme spát?" zeptal se Marcus. "No tak jo" řekl jsem, uklidila jsme to a šli spát. Ale já spát nemohl, pořád se mi zdálo o Niky.

Sen

Byli jsme v parku s Marcusem a Emmou. "Hele to je Niky" řekl Marcus a zamával na holku jdoucí k nám. "Ahoj" řekla a pak se u ní objevila Elis a něco jí šeptala do ucha. "Hele Martinus asi to skončíme" řekla a já byl zmatený. "Co?" zeptal jsem se. "No nebudu chodit s někým kdo mě podvádí" řekla. "Ale to už se vyřešilo ne, odpustila jsi mi a navíc mě svedla Elis" ukázal jsem na ní.

"To není pravda, lže ti" řekla Elis. "Já věřím Elis, a navíc nikdy jsem ti neodpustila to co jsi mi udělal" řekla a odcházela a Elis za ní a smála se.







I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat