Útěk

1.1K 57 3
                                    

Martinus

Vzbudil jsem se a porozhlédnul se, byl jsem v pokoji a v křesle spal Marcus a u zdi na zemi v jeho mikině nějaká holka. "No jo on dostane cokoliv, když si řekne" protočil jsem očima a pak mě něco napadlo. "Co kdyby jsem odešel, jen tak, hledal by mě??" řekl jsem si potichu.

Tak jsem pomalu vstal ale zaskučel jsem a opřel se o postel. Tak jsem se pomalu postavil a šel ke dveřím, pomalu jsem je otevřel a kouknul se jestli tam někdo je, nikdo tam nebyl. Tak jsem vylezl na chodbu a šel k východu. Hledal jsem ho asi 4 minuty a pak ho konečně našel. Tak jsem šel ven a šel do parku. Když jsem tam došel tam jsem si tam sednul a pak si vzpomněl že nemám klíče. Tak jsem chtěl vstát ale pak se zase posadil "Nezdrhnul jsem abych se tam zase vrátil" tak jsem jen seděl a pak si lehnul a asi jsem usnul.

Marcus

Ráno jsem se probudil a první co jsem zjistil že tu Martinus není. tak jsem vyletěl jako střela a běžel za doktorem. On když jsem mu řekl že tam Martinus není hned zavolal policii a já šel pro Emmu. "Emmo vstávej, dělej" řekl jsem cloumal sní ale ona spala dál. Tak jsem teda vyběhl ven a běžel jsem k zastávce, potom ke druhé a potom jsem někoho uviděl na lavičce. Tak jsem se tam rozeběhl. "Martinusi?" ano byl to on a asi spal. "Martinusi vzbuď se" řekl jsem mu a trochu sním zacloumal, on jen něco zamumlal a spal dál. "Martinusi!!" a to už jsem zařval a on se lekl a probudil se. "Co tu chceš?" zeptal se a já ho obejmul. "Marcusi pust mě" řekl. "Víš jak jsem se o tebe bál" řekl jsem. "No to teda nevím" řekl. "Proč jsi odešel, mohl jsi tu umrznout nebo něco podobného" řekl jsem a pomohl mu pomalu vstát. "To by se ti líbilo co? Abych umřel, ale takovou radost ti nedopřeju" řekl a pak se chytnul za břicho a opřel se o lavičku. "Martinusi co je?" zeptal jsem se polekaně. "Nevim asi mi praskl steh" řekl a pak se na mě podíval a řekl něco co mě dostalo.

"Marcusi pomoc mi prosím, brácha, já nechci umřít" řekl. Takže aby jste pochopily za

1. On mi neříká brácha.

2. Neříká prosím, teda jako jo ale ne mě.

3.Chce žít. ( tak proč se pořád řezal když chce žít)

Tak jsem ho podepřel a šli jsme do nemocnice. Když jsem byly jenom kousek od nemocnice tak spadnul na zem, tak jsem ho vzal a nesl ho na zádech." doktora a rychle" řekl jsem a hned někdo přišel a pak další a odvezli ho hned na sál.



I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat