Marcus
Když Emma odešla tak jsem položil knížku a šel za Martinusem do pokoje. Šel jsem pomalu a když jsem došel ke dveřím tak jsem zaklepal. "Dále" ozvalo se potichu a tak jsem šel dovnitř. Martinus seděl na posteli a něco dělal na mobilu. Potom vypnul mobil a otočil se na mě. "Ááá jaká to čest" řekl a zkřížil si ruce na prsou. "Ahoj brácha, no já si šel promluvit" řekl jsem mu. "A o čem, o mě??" zeptal se. "No i o tobě" řekl jsem. "A o čem si chceš povídat Macu?? Třeba o tom jak se mám?" zeptal se.
"No já si chtěl promluvit o Linde. Já vím že jsi jí měl strašně rád, a mrzí mě že to takhle skončilo. Ale život jde dál, a člověk se stím jednou vypořádá. A jen ti chci říct že jsem tu vždycky pro tebe Tinusi." řekl jsem a on jen koukal.
"No páni, tak jo. No jen já nejsem moc zvyklý na společnost, většinou jsem byl v pokoji a s nikým nemluvil." řekl a pak se postavil. "Pojď sem brácha" řekl a obejmul mě.
"Hele Tinusi a mohl by jsi konečně začít jíst?" zeptal jsem se ho když jsem viděl plný tác jídla.
"No jo pořád, já to pak sním" řekl a mávl rukou.
"Hele ukaž mi to břicho" řekl jsem mu a on si vytáhl tričko, a tam byly ještě stehy. Njn musíme tam zajít aby mu je vyndali.
"Ani to nebolí" řekl Tinus a stáhnul si tričko zpátky. " Jo a musím se ti k něčemu přiznat" řekl a mnul si zápěstí. "No neříkej mi že ses zase řezal" řekl jsem. "Já si nemohl pomoct" řekl a ukázal mi dvě řezný rány na druhý ruce měl stejný.
"Stím musíme do nemocnice a ty začneš chodit k psychiatrovi" řekl jsem a on se na mě zamračil. "Takže ty mě strčíš do psichárny a pak do nemocnice aby jsi ode mě měl klid co?" řekl Tinus a vstal. "Ne jen ti chci pomoct" řekl jsem a chytnul ho za ruku. "Jestli mi chceš pomoct tak to se mnou nejdřív prober, než uděláš rozhodnutí beze mě" řekla odešel. Já vstal a šel za ním. "Tinusi kam jdeš?" zeptal jsem se ho. "Jdu si pro pití, to můžu ne" řekl mi nazpátky.
Omlouvám se za krátkou kapitolu. :D
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanfictionMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??