"Procházka"

434 22 6
                                    

Niky

Ráno jsem se vzbudila a vedle mě ležel Martinus. Tak jsem se usmála a pohladila ho po tváři a zvedla se, šla jsem do kuchyně a tam jsi nalila pomerančový džus. "Ahoj" řekl někdo  já se tak lekla že sem se polila. "No super" řekla jsem a položila skleničku na stul. "Promin nechtěl jsem tě polekat" řekl ten dotyčný a já se otočil a tam stál Marcus. "Ahoj" řekla jsem mu a utírala si tričko. potom jsem to vzdala a šla se převlíknout do suchého.

Když jsem se převlíkala tak mi někdo zaťukal na dveře. "No?" zeptala jsem se. "Já se chci ještě jednou omluvit" řekl Marcus. "To je v pohodě Macu" řekla jsem mu. A dooblíkla si tričko a to politý dala na topení. 

"Hele jdu vzbudit Martinuse" řekl Marcus. Tak jsem jen přikývla a šla dělat snídani, bylo teprve 10 hodin.

Marcus

Šel jsem teda vzbudit bráchu, šel jsem já protože jeho nejde moc dobře vzbudit.  Došel jsem do pokoje a zatřásl jsem sním. "Brácha, budíček" řekl jsem ale nic. "Haloo Martinus" zařval jsem už a on hned otevřel oči. "Co je?" zeptal se rozespale. "No je ráno, budíček" řekl jsem mu. 

Potom jsem šel za Niky aby mu šla pomoct s oblečením a já šel z svou Emmou. Došel jsem k jejímu pokoji a potichu otevřel dveře, naskytl se mi pohled na rozvalenou Emmu přes celou postel. Tak jsem se tomu jen zasmál a šel dovnitř. Sednul jsem si k ní a hladil jí na tváři. "Emmou vstávat" řekl jsem. "Ne mami ještě ne" řekla a spala dál. "Emmo, nejsem tvoje máma a teď vstávej" řekl jsem. Emma vyletěla do sedu a koukala kolem sebe. "Jo to jsi ty" řekla a obejmula mě.

Tak jsem jí nechal ať se převlíkne a šel dolu do kuchyně. Tam už byla zase Niky a Martinus taky. Tak jsem si sednul ke stolu a Niky mi dala snídani. Měli jsme k snídani vafle.

Po chvilce přišla i Emma a pustila se do jídla. "Hele a co budeme dneska dělat?" zeptal se Martinus. "No můžeme jít ven" navrhla Emma. "No jo, alespoň se provětráš brácha" řekl jsem a usmál se na něj. "No super" řekl. "Hele já jdu taky" řekla Niky. "Tak to je jiná" řekl Tinus.

Niky

Když jsme dojedli tak jsem dala nádobí do myčky a šla se převlíknout. Marcus s Emmou šli taky a já když jsem byla hotová šla pomoc Martinusovi. Ten tam bojoval s kalhotami a bylo to docela vtipné. "Hele já ti pomůžu" řekla jsem a on se na mě otočil. Tak jsem mu pomohla a pak se dooblíkla a čekali jsme na ty dva.

Potom když přišli tam jsme mohli vyrazit ven. Marcus zase pomohl Tinusovi, který protestoval a mohli jsem jít. Martinus řekl že pojede sám a tak jsem mu nepomáhala.

Jeli jsme do parku a po cestě se zastavily v cukrárně a pak na zmrzlině. No do parku jsme dorazily o dvě hodiny dýl.

Martinus

Byla jsme v parku a já uviděl holčičku, tak okol 10ti let a byla taky na vozíku. Tak jsem se tam rozjel a ona se na mě podívala. "Ahoj" pozdravil jsem jí. "Ahoj" řekla mi. "Já jsem Martinus, a ty?" zeptal jsem se. "Já jsem Emily" řekla. "A co se ti stalo?" zeptala se mě. "No menší nehoda" řekl jsem. "Aha" řekla. "Hele já musím "jít" tak ahoj" řekla a byla pryč.

"S kým si tu povídáš?" zeptala se Niky. "No s Emily, taková malá holčička na vozíku" řekl jsem. "Tady žádná holčička nebyla" řekla Niky a dívala se vážně. "C-co?" zeptal jsem se. "Ale neber mě tak vážně, neboj nemáš halucinace byla tu" řekla Niky a mě se ulevilo.

Potom jsem šli domu no já jel. Když jsme byly u domu tak, no vy už to znáte. Když jsme byl doma tak já se šel koukat na televizi, byl fotbal a Marcus se ke mě přidal. "No jo chlapy" řekla Niky když nás viděla a zasmála se.

Emma

Kluci koukali na fotbal a já si šla dát vanu, teplá voda a pěna. Tak jsem si napustila vodu a vlezla do ní, umyla jsem se a potom se jen tak opřela a asi usnula. "Emmo" zavolal na mě někdo, a ten někdo byl Marcus. "Hele nechceš jít do postele" zeptal se mě. "Kolik je hodin" řekla jsem rozespale. "No je 7 hodin večer, vím že je to dost brzo, ale ty jsi tu byla 2 hodiny tak jsem se šel kouknout" řekl a usmál se. "Jo už jdu" řekla jsem, on odešel a já se převlíkla a šla do postele.

"Hele nechceš no víš co?" zeptal se Marcus. "No tamto?" zeptala jsem se. "Jo" řekl. "Tak jo" řekla jsem a pak bylo no vy víte.








I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat