Léky

599 39 3
                                    

Marcus

Martinus klidně spal a já seděl u jeho postele a koukal na něj. "Proč mi to neřekl že bere léky?" řekl jsem si. "Asi mě nechtěl otravovat" řekl jsem. Po chvilce co jsem tam seděl přišel dovnitř doktor. "Ááá pan Gunnarsen spí" řekl a přišel a něco si psal a pak chtěl odcházet ale já mu to nedovolil. " Pane doktore, jak to sním vypadá? Bude mít nějaký následky?" zeptal jsem se.

"Ne nebude, léky přestal brát 3 dny před kolapsem" řekl. A já se vrátil na místo na posteli.

Když doktor odešel tak mi zazvonil mobil, byla to Emma. Když jsem to vzal tak jsem jí slyšel brečet. "Co se stalo?" zeptal jsem se hned. "No...Niky...Ona ...Krev...Koupelna...Všude" říkala.

"Co se stalo?" zeptal jsem se naléhavě. "Macu, Niky si prořízla tepnu na ruce" řekla mi a pak zavěsila. Já běžel za doktorem a řekl jsem mu to.

Martinus

Slyšel jsem hlasy, nějakého chlapa a Marcuse jak se o něčem baví. A když hlasy utichli a tak jsem asi po 3 minutách pomalu otevřel oči. "Macu o čem jste se bavily" zeptal jsem se. "MARTINUSI!! Ty už jsi vzhůru" řekl a koukal na mě. "No jsem vzhůru" řekl jsem. "A řekneš mi o čem jste se bavily?" zeptal jsem se. "No o tobě, ptal jsem se jak na tom jsi" řekl. "Aha" řekl jsem mu.

"Hele ale vážně proč jsi přestal brát ty léky?" zeptal se Mac. "No jen mě to tak napadlo že jo řekneš si TO BUDE SUPER PŘESTAT BRÁT LÉKY, ale realita je jiná" řekl jsem mu. "Aha a hele, až té propustí tak je brát budeš jasný!" řekl jsem mu.

"Jasný" řekl jsem. "A kde je Emma a Niky?" zeptal jsem se a kouknul jsem se na Marcuse a ten se právě poškrábal na krku. "Kde jsou?" zeptal jsem se. "No Niky se tak trochu zhroutila, řekla že jestli nebudeš žít ty tak ani ona" řekl. "Co se stalo?" zeptal jsem se. "No před chvílí mi volala Emma že našla Niky v koupelně a všude byla krev" řekl jsem. "Co se stalo? Vyklop to!" řekl jsem mu. "No Niky si prořízla tepnu na ruce a teď je na sále" řekl a koukal do země.

"Jestli to nepřežije tak já se zhroutím Macu, musí to přežít" řekl jsem a rozbrečel se a on mě obejmul.





I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat