Strach

457 28 5
                                    

Martinus

Když mi Niky zavřela dveře, pochopil jsem že už není šance že budeme spolu. Tak to jsem to teda podělal. Dvě holky a teď nemám ani jednu. Tak jsem se rozhodl to ukončit, nechci žít tam kde není ani Linda a teď už ani Niky. Tak jsem šel do hotelu a tam se prospal.

Niky

Zavřela jsem dveře a přišla mi zpráva.


MacGunnarsen: Niky je u tebe Martinus?

NikolkaB: No byl tu, proč?

MacGunnarsen: Hele Niky, jestli mu nedáš šanci tak on vyvede hloupost, snad víš jak to dopadlo když umřela Linda.

NikolkaB: Ne to nevim co se stalo?

MacGunnarsen: No já už ti to říkal, no on přestal jíst a pak kvůli tomu musel na operaci a no skoro jí nepřežil.

NikolkaB: Promin já se sním rozešla.

MacGunnarsen: Tak my letíme za tebou, musíme ho najít než se mu něco stane.

Tak jsem vypnula obil a šla za Lily. "Hele Niky, kdo to byl?" zeptala se mě. "No můj bývaly" řekla jsem a ona se na mě zaraženě podívala. "Nebyl to Martinus Gunnarsen?" zeptala se. "No byl" řekla jsem. "To je ten zpěvák že jo" řekla. "Jo je, a já se sním rozešla" řekla jsem jí. "Proč?" zeptala se mě. "No podvedl mě" řekla jsem jí. "Jo tak to byl tenhle" řekla.

Já jen přikývla a šla si sednout do pokoje a přemýšlela jsem.

Marcus

"Emmo, musíme jet teď" řekl jsem jí. "Proč?" zeptala se. "No Martinus byl u Niky" řekl jsem. "A co mu řekla" zeptala se mě. "No rozešla se sním" řekl jsem. "Takže musíme jet teď, než něco provede" řekl jsem a šel si balit. 

Když jsem měl zabaleno a Emma tak tak jsme vyrazily na letiště a hned letěli do Dánska, no ais po hodině čekání. Letěli jsme asi 2 nebo dýl ale nevim. Emma v letadle usnula a tak jsem jí když jsme byly na místě probudil a šli jsem na adresu co Niky poslala Emmě. Šli jsme pomalu a hledali a když jsme to konečně našli tak jsem zazvonily a čekali. Otevřela nám holky asi Lily. "Ahoj, ty musíš být Lily" řekl jsem. "Jo ahoj, ty jsi Marcus že jo?? Asi hledáte Niky" řekla a odešla a po chvilce přišla s Niky. "Ahoj Niky" řekl jsem. "Ahoj Macu, pojďte dovnitř" řekla a tak jsme šli.

"Hele kdy tu byl Martinus?" zeptal jsem se. "No asi před 4 hodinama no nevim" řekla mi. "Hele ale teď bez srandy, musíme ho najít" řekl jsem. "Můžeme si tu nechat věci?" zeptala se Emma. "No jasně" řekla Lily. My jsme si věci dali do pokoje kde spí Niky a šli ven. 

Martinus

Neměl jsem důvod žít. Tak jsem se rozhodl že ti ukončím dneska. Tak jsem si našel že tedy v Dánsku je most. Tak jsem si stopnul taxíka a jel tam. Byl to most kde jezdily auta a byl dost dlouhý. Tak jsem vystoupil a šel ke kraji a kouknul se dolu. Dole byla voda a no bylo to docela vysoko. "Sbohem Niky, vždy tě budu milovat" řekl jsem a skočil dolu.

Marcus

Hledáme ho už asi 3 hodiny  pořád nic, tak jsme se rozhodil že mu zkusím zavolat když to nezvedal tak jsme se rozhodli že budeme pokračovat zítra, tak jsme šli k Lily domu. Když jsme došli k ní došli tak já sebou praštil na gauč a kouknul se na televizi.

Dneska okolo 4 hodiny odpoledne  bylo nalezeno tělo chlapce okolo 17 let. Chlapec byl převezen do nemocnice Holmes a je v kritickým stavu. Při pádu si zlomil 3 žebra a má poranění hlavy a také asi vnitřní krvácení.  Víc se dozvíme až po operaci. Zprávy hlásila Helena Amber. 

"Co když je to Martinus?" napadlo mě hned. "Tohle by neudělal, nebo jo?" zeptala se Niky. "No nevim, tak jedeme" řekl jsem a šel ven a tam si stopnul taxíka. Holky hned nastoupily a jeli jsme do nemocnice. Když jsme tam přijeli tam jsme šli za sestřičkou. "Prosím vás, jak se jmenuje ten kluk co jste ho sem přivezli?" zeptal jsem se. "No to musíte na recepci" řekla a my jsme teda šli na recepci. "Dobrý den, prosím mužů se zeptat na jméno toho chlapce co jste přivezli" řekl jsem. "No zjistily jsme že se jmenuje Martinus Gunnarsen" řekla. "Můžeme za nim" zeptal jsem se. 

"Je mi líto, právě ho operují " řekla. "A vy jste příbuzný?" zeptala se. "Ano je to můj bratr" řekl jsem. "Jak to sním vypadá?" zeptal jsem se. "To vám bohužel nemohu říct, zeptejte se doktora" řekla. Tak jsem šli a sednuli si na židli na chodbě.  Seděli jsme tam asi hodin  a pak přišel doktor. "Dobrý den, jste Marcus Gunnarsen?" zeptal se.

"Ano, to jsem já, jak to sním vypadá?" zeptal jsem se. "No váš bratr utrpěl vážně zranění při pádu, zlomil si 3 žebra a má otřes mozku, krvácení do dutinu břišní se nám podařilo zastavit" řekl. "Můžeme za ním?" zeptal jsem se, "No ano ale spí, je to pokoj 18" řekl a odešel.

Tak jsme šli na ten pokoje a hned jak jsem otevřeli dveře tak jsme uviděli Martinuse jak v klidu oddechuje. Já si sednul na židli a Emma na zem k oknu, nevim proč pořád sedí na zemi. Niky si sedla k Martinusovi. "Martinusi promin mi to" řekla. "Hlavně se probuď" řekla ještě a brečela.


Doufám že vás to pořád baví. 









I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat