Marcus
Když jsem se vzbudil bylo okolo 9 hodin, tak jsem si řekl že bych mohl konečně vstát z postele. Tak jsem se protáhnul a opatrně vstal, tak abych nevzbudil Emmu, která vedle mě spala klidným spánkem. Po chvilce jsem teda vstal a šel do koupelny dát si sprchu. Připravil jsem si čisté oblečení a vlezl si do sprchy, a nechal na sebe dopadat kapky teplé vody.
Poté co jsem si umyl jsem opustil koupelnu a šel dolu do kuchyně, ale nikdo tam nebyl. Tak jsem si dal vařit vodu na čaj a sednul si na židli, vzal jsem mobil a chvilku jsem do něj koukal. Potom když už byla voda ohřáta jsem si zalil čaj.
"Ahoj" pozdravil mě někdo, tak jsem se otočil a tam byl Martinus. "Ahoj brácha, tak jak ses vyspal?" zeptal jsem se ho. "No jo dobře" řekl a na vozíku jel ke stolu kde jsem seděl.
"Ahoj kluci" řekla asi Niky?. A ano byla to Niky a sedla si k nám ke stolu. "Tak jak jste se vyspali?" zeptal se nás. "No já dobře" řekl jsem. "No já taky tak" řekl Martinus. "Hele já jdu dělat oběd jo, stejně už je 10 hodin" řekla Niky a odešla.
Niky
Šla jsem dělat oběd a asi po 10ti minutách se domem rozezněl zvonek. Tak jsem tam teda chtěla jít ale Marcus mě zastavil. "Já tam zajdu" řekl a já se teda vrátila k práci. Po chvilce se vrátil a za ním nějaká holka.
"Ahoooj Martinusku" řekla a obejmula ho. To mě docela naštvalo tak jsem tam za ní šla a odtrhla jsem jí od něho. "Kdo jste? A co tu děláte?" zeptala jsem se. "Hele nech mě na pokoji ty špíno" řekla. "Martinusku kdo to je?" zeptala se Martinuse. "Tohle je MOJE Niky" řekl. "Aha, to myslíš tuhle bezvýznamnou kravku" řekla a ukázala ne mě.
"Hele Elis ,co ode mě chceš" zeptal se Martinus. "No ty jsi snad zapomněl na naší společnou noc?" zeptala se. "No už asi jo" řekl a já to jen pozorovala. "Ty se mnou jako nechceš chodit?" zeptala se. "No máš pravdu, nechci" řekl a usmál se na ní, ona si jen odfrkla. "To chceš radši tuhle mrchu , a ne holku co má alespoň postavení" řekla. "Já chci Niky a ty vypadni" řekl a ona si zase jenom odfrkla. "FAJN!" řekla a odcházela ale zastavila se u mě.
"Za tohle ti ze života udělám peklo ku*vo" řekla a odešla. Já si šla sednout a dala hlavu do dlaní.
"To bude dobrý" řekl Martinus a hladil mě po zádech. Potom na mě promluvila Emma, která ani nevím kde se tu vzala. "Hele já dodělám ten oběd" řekla a šla pryč.
Martinus
Chudák Niky, nesnáším když je smutná. Tak jsem jí konejšil a hladil po zádech. "Hele je mi to líto" řekl jsem. "Nemohl jsi vědět že se tu ukáže" řekla. "Ale mohl jsem to čekat" řekl jsem. "Neboj nic ti neudělá, je neškodná jako moucha" řekl jsem.
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanficMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??