17

774 39 0
                                    

Martinus

Ráno jsem se vzbudil a vedle mě ležela Niky a spala. Tak jsem se usmál a pomalu jsem vstal a šel dolu do kuchyně se najíst. Tam seděl Marcus a jedl cereálie. "Ahoj" pozdravil jsem ho a on mi ale neodpověděl. "Stalo se něco?" zeptal jsem se a sednul si vedle něho. "Nic" řekl. Ale já věděl že kecá. "Hele řekni mi to" řekl jsem. "Fajn tak Emma odjela a nic mi neřekla a ani se neozvala"řekl. "Aha, hele to bude dobrý" řekl jsem mu a on se jen usmál.

"Ahoj kluci" řekla asi Niky, jiná holka tu není. "Ahoj Niky" řekl Marcus a já ji šel obejmout. "Hele mám nápad, co si udělat den spolu" řekla Niky. "No já ti nevim" řekl Marcus. "No tak, alespoň se rozveselíš" řekla. "No tak jo" řekl. "Tak si můžeme pustit filmy a jíst popcorn a tak" řekla. Tak jsme si teda pustily film a pak další a jedli jsme popcorn a pak už bylo zase 7 hodin. "Hele kluci, já budu muset domů" řekla jsem. "A nechceš tu zůstat?" zeptal jsem se. "To můžu?" zeptala se. "No jasně, to bych se tě neptal" řekl jsem jí a ona se usmála.

Tak jsme šli teda do postele ale teda jen Marcus, my jsme si pustily ještě film a pak až šli spát.


Ráno-Marcus

Ráno jsme vstal asi v 8 a šel dolu do kuchyně. A jo pokud se ptáte kde jsou rodiče, tak oni jdou do práce v 5 ráno a přijdou až kolem půlnoci takže tak. Tak jsem se kouknul na mobil a měl jsem tam zprávu od Emmy.

Ahoj Marcusi, chci se ti omluvit že jsem se ti neozvala. Neboj nic mi není a už jedu k vám. Byla jsem s tetou ve Finsku u její známý a má strašně hodnou dceru.

Tak zatím ahoj.

Tak jsem se trochu usmál a šel se najíst.


Niky

Ráno jsem se probudila kolem deváté hodiny. Martinus spal vedle mě a měl rozcuchané vlasy až to bylo k smíchu. A neměl tričko, tak jsem odhrnula peřinu a on opravdu měl na břiše dvě jizvy. Tak jsem na ně šáhla a on sebou cukl. "Dobré ráno" řekl. "Ahoj" řekla jsem. "To máš od té operace?" zeptala jsem se ho a ukázala na dvě jizvy. "No jo, proč?" ptal se. "No že si mi nic neřekl" řekla jsem a sklopila hlavu. "Neřekl jsem ti to protože by jsi chtěla vědět co se stalo a protože jsem měl svoje důvody" řekl. "Aha" řekla jsem. "Hele jdeme dolu ne?" zeptala jsem se.

"Jo jasně" řekl a vstával. A potom jsme šli dolu a tam byl zase Marcus. On teď vstává nějak brzo. Tak jsme se my dva najedli a pak se šli převlíknout. Marcus zatím něco dělal na mobilu.

Marcus

Seděl a psal jsem Emmě zprávu, kde je a že jí půjdu naproti. Ona napsala že je na letišti a tak jsem si vzal mikinu a šel jsem ale zastavil me Martinus. "Hele kam jdeš?" zeptal se. "No jdu naproti Emmě" řekl. "Aha tak to jo" řekl a zase odešel a já teda mohl jít.








I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat