Omluva a přátelství

933 46 3
                                    

Emma

Šla jsem teda dolu za Marcuse a šla se mu omluvit, a požádat o ještě jednu šanci. Seběhla jsem schody a uviděla jsem ho jak sedí na barové židli a popíjí džus. Tak jsem šla pomalu k němu. "Marcusi??" zeptala jsem se. "No" odpověděl mi a kouknul se na mě. "Já se chci omluvit, neměla jsem tak vyjet a navíc, rodina je přednější. Chci se zeptat jestli mi dáš ještě šanci?" zeptala jsem se. "No jasně" řekl a obejmul mě.

Martinus

Šel jsem do pokoje a tam si vzal mikinu a měl namířeno ven. Když mě ale přistihl Marcus jak si nazouvám boty. "Kam jdeš" zeptal se brácha. "Ven?" řekl jsem mu a obouval se dál. "Ne to nejdeš, mam tě na dohled a nechci aby jsi zase skončil v nemocnici" řekl a opřel se o rám dveří. "Ale nemůžeš mě tu držet" řekl jsem a byla to pravda a on to věděl. "Hele tak my půjdeme stebou s Emmou ok?" řekl. "Tak fajn" řekl jsem nakonec a čekal až se oblíknou.

Šli jsme teda do parku a když jsem šel tak jsem omylem do někoho narazil. "Ježiši omlouvám se" řekl jsem a kouknul se na tu osobu. Byla to holka tak v mým věku a usmívala se. "V pohodě" řekla. "Hele já jsem Niky" řekla mi jméno. "Já jsem Martinus" řekl jsem. "Ty jsi ten zpěvák že jo, a kde máš bratra" zeptala se. "No jo jsem zpěvák ale teď moc nezpívám, a bratr je někde za mnou" řekl jsem a ukázal někam dozadu. "Hele co se třeba víc poznat a skamarádit se?" zeptala se. "No proč ne" řekl jsem. Tak jsme si povídali a povídali až už bylo dost pozdě." Hele já už půjdu domu" řekla mi. "Jo jasně, chceš doprovodit?" zeptal jsem se. "No jestli chceš" tak jsme teda šli. Šli jsme asi 10 minut a už jsme tam byly. Tak jsme se rozloučil a šel domů. Když jsem přišel tak tam stál Marcus a mračil se. "Kde jsi byl?" zeptal se. "No já byl s jednou holkou" řekl jsem a on se hned usmál. "Tak to jo" řekl a odešel. Já se zul a šel jsem se osprchovat a spát.


Marcus

Šli jsme teda s Martinusem do parku ale pak někam zmizel. Tak jsme si řekli že šel domů, ale proč tak hned to nevim. Tak jsme se vrátily ale doma nebyl a tak jsem si začal dělat starosti. Tak jsem si řekl že počkám až se vrátí. Emma řekla asi po hodině že jde spát ale já čekal dál. On se vrátil v 8 večer a prý byl s nějakou holkou. Pak šel spát a já šel po něm asi po 5 minutách.


Krátká kapitola já vím, omlouvám se.


Tohle je Niky

Tohle je Niky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tohle Emma

Tohle Emma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat