Koncertování

457 28 0
                                    

Po 1 měsíci -Marcus

Zítra máme první koncert po dlouhé době. No po hodně dlouhé době, tak doufám že se nic nestane. Martinus už je v pořádku až na tu ruku co má v sádře pořád. A já? No tak pohoda, jim a jsem jako předtím. "Tinusi?" zeptal jsem se bratra který ležel na posteli. "Hm?" řekl. "Hele a jak se cítíš, no jak ti je jestli no, můžeme ten koncert ještě zrušit" řekl jsem. "No nerušit" řekl. "Fajn" řekl jsem a otočil se k němu zády a dělal zase něco na počítači.

Po chvilce jsem se zvednul a šel za Emmou která seděla a četla si knížku. "Ahoj" řekl jsem jí. "Ahoj" řekla mi. "Hele nechceš jít třeba do parku?" zeptal jsem se. "Promin ale necítím se dobře" řekla. "Aha" tak jsem zase šel do pokoje  a tam sebou seknul do postele. "Copak?" zeptal se bratr. "Nic" řekl jsem a koukal do stropu. "No tak co se děje?" zeptal se. "No co asi, nudím se" řekl jsem. "Hele tak pojď" řekl a podal mi ruku. "Kam?" zeptal jsem se. "No půjdu stebou já" řekl a já se usmál. "Díky" řekl jsem a šel za ním.

Tak jsme se oblíkli a šli ven. Po cestě jsme si povídali a pak se zastavily i na zmrzlině. Procházeli jsme se tam po paku a pak šli zase domu, protože už bylo 5 hodiny a my řekli holkám že budeme do 6 doma. Tak jsme šli a po cestě jsme se smáli a když jsme přišli domu tak jsem uviděl Niky jak se na mě usmívá. "Ahoj" řekli jsme a šli dovnitř. "Ahoj" pískala Emma a Niky běžela za Martinusem. "Hele mate v kuchyni jídlo" řekla Emma. "Jo díky" řekl jsem a Martinus šel za mnou.

.......

No po večeři jsme šli spát, zítra je ten koncert a tak jdeme brzo. Tak já šel do pokoje kde je Emma a Martinus do pokoje kde spí Niky.

Ráno-Martinus

Ráno jsem se vzbudil a vedle mě spala Niky a tak jsem se usmál. Tak jsem se zvednul a šel se  převlíknout, už máme jen 1 hodinu. Koncert je od 11 a je 10. Tak když jsem byl převlíknutý tak jsem šel vzbudit Marcuse, ale on v pokoji nebyl. Tak jsem šel dolu a našel ho s Emmou jak stojí v kuchyni. Tak jsem si odkašlala oni se na mě otočily.

"Dobré ráno" řekl jsem. "Dobré" řekl Mac. Tak jsem si vzal jogurt a  sednul si na stoličku a jedl. "Hele Macu a kdy se jede?" zeptal jsem se. "No asi tak za 40 minut" řekl. "Jo díky" řekl jsem a šel se učesat. Potom jsem šel zase dolu a koukal sednul si k televizi a za chvilku si přisedl i Marcus.

Koukali jsme na televizi a pak jsme si všimli že už musíme tak jsme si vzali věci a jeli jsme autem, co pro nás přijelo. Tak když jsme dojeli na místo, tak jsme se před začátkem koncertu ještě procvičily. Zpívali jsme MAKE YOU BELIEVE IN LOVE. Potom byla autogramiáda a pak jsme si jen tak povídali a fotily se s holkami.


Když jsme jeli domu tak bylo 5 hodin. Ptáte se proč? No zazpívali jsme asi 5 nebo 6 písniček a pak ta autogramiáda. No chtěli jsme jim  vynahradit to když jsme ty koncerty zrušily tak tenhle byl dlouhý.

Přijeli jsme domu a šli hned spát, jo a  předtím jsme se ještě  osprchovali a převlíkli a pak šli až spát.

I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat