Vzpomínky

816 39 5
                                    

Martinuse 

Když jsem se probudila tak Niky tu nebyla a tak jsem se zvednul a šel se kouknout ke může byt. Hledal jsem a hledal až jsem jí našel v obýváku jak na něco kouká. Tak jsem šel za ní a ona držela nějaký album nebo co. "Ahoj" řekl jsem a ona se otočila a bylo vidět že brečela. "Ahoj" řekla. Tak jsem si sednul vedle ní a koukal na fotky. "Tady jsme byly malý" řekla a ukázala na jednu fotku. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Byli jsme u babičky a mamky nás vyfotila!" řekla a ukápla jí slza.

"A tady?" zeptal jsem se na jednu fotku. "To jsme byli v bazénu" řekla a usmála se.

 "To jsme byli v bazénu" řekla a usmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 "Aha" řekl jsem. "Hele já asi půjdu jo". řekl jsem. "Proč" zeptala se mě. "No já si potřebuju pročistit hlavu a promin ale asi si dáme pauzu jo" řekl jsem a odešel z místnosti ven a domu.

No jo jsou to sestry, to mi bylo hned jasný že na ní budu myslet. Tak jsem šel domu a hned šel do pokoje a tam se zamknul a Marcus na mě jen divně koukal a pak šel za mnou ale já mu zavel před nosem. "Hele brácha, stalo se něco? " zeptal se zpoza dveří Marcus. Já neodpověděl.


Niky

Seděla jsem tam jako zkamenělá. On se se mnou rozešel asi. Tak jsem uklidila album a šla za ním i když nevím kde bydlí ale tak jsem hledala a ano chodila jsem od jednoho domu ke druhému a koukala na příjmení. A asi po hodině jsem to našla a zazvonila. Otevřel mi asi Marcus. "Ahoj" řekla jsem. "Ahoj, ty musíš být Niky že?" zeptal se. "Jo já jsem Niky a hledám Martinuse" řekla jsem. "No to tě zklamu, on se zamknul v pokoji, co jste dělali že tak vyšiluje?" zeptal jsem se. "Nic, jen jsme si prohlíželi album, já se ségrou a on pak odešel" řekla jsem. "Aha tak to chápu" řekl ale já nic nechápala.

"Ty to možná chápeš ale já ne" řekla jsem a zkřížila si ruce na prsou. "No on se z toho ještě moc nedostal víš" řekl. "Aha takže on se ještě nevyrovnal s její smrtí" řekla jsem. "On jí hodně miloval, a kvůli tomu byl už i v nemocnici" řekl. "Cože?" řekla jsem. "Neřekl ti? No on musel na transplantaci jater" řekl. "Tak to mi zapomněl říct" řekla jsem mu. "Hele pojď dovnitř, a zkus to ty, třeba ti otevře" řekl a pustil mě dovnitř. Tak jsem šla a on mě dovedl k jeho pokoji a já zaklepala. "Kdo je?" ozvalo se. "Tady Niky, chci si promluvit" řekla jsem a slyšela jsem kroky. A pak i otočení klíče a pak jsem uviděla Martinusovu hlavu. "Ahoj" řekl a pustil mě dovnitř.

"Hele promin že jsem tak zdrhnul, já.....bylo toho na mě moc" řekl a sednul si na postel. "No to je v pohodě" řekla jsem. "A ty ses se mnou vážně rozešel?" zeptala jsem se. "NE! Nerozešel" řekl a obejmul mě. "To je super zpráva" řekla jsem a užívala si objetí. Martinus si pak sednul na postel a já k němu. A oba dva jsme leželi a usínali a pak jsme usnuli.


Marcus

Byl jsem v kuchyni a přiřítil se sem Martinus a běžel do pokoje a tak jsem šel za ním. Ale on mi zabouchnul před nosem a tak jsem se ho zeptal co se stalo ale on mi neodpověděl. Tak jsem si šel zase po svých a koukal se na televizi a pak asi po hodině někdo zazvonil. Byla to holka a ptala se na Martinuse, to byla Niky. Tak jsem jí pustil a šel za ní a poslouchal za rohem. Vím nedělá se to ale co. Martinus se omlouval a ona se zeptala jestli se sní rozešel a on prý že ne. Pak bylo ticho.

Tak jsem se tam šel kouknout a oni usnuli, tak jsem je přikryl a šel zase dolu.


Omlouvám se za krátkou kapitolu.






I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat