Po 1 měsíci - Martinus
Zrovna jsem byl dole a jedl jídlo když mi přišla SMS, tak jsem se kouknul a psala mi Niky. Tak jsem si to přečetl a psala mi že se chce sejít. Tak jsem dojedl a šel si pro mikinu a ven. Rodiče byly v práci a Marcus spal alespoň jsem si to myslel. Ale pletl jsem se. "Tinusi kam jdeš?" zeptal se ospale Mac když přišel dolu. "No jdu ven za Niky" řekl jsem a šel dál ale Marcus šel za mnou. "A co že za ní teď nějak moc chodíš" zeptal se. "No je to kamarádka" řekl jsem. "Jo tak jen kamarádka jo" řekl a usmál se. "O co ti jde, nic už mi není je to už měsíc zpátky, nemusíš na mě už dávat pozor" řekl jsem mu. "Ale budu, pořád jsem starší" řekl. "No tak se pořád nevytahuj" řekl jsem mu.
Tak jsem se obula šel za Niky, vím kde bydlí takže jsem tam za chvilku byl a zazvonil. Otevřela mi a pustila mě dovnitř. "Ahoj" řekl jsem. "Ahoj" řekla a usmála se na mě. "Co si potřebovala" zeptal jsem se. "No chtěla jsem ti to říct už dávno ale bála jsem se jak budeš reagovat, no nechtěl by jsi se mnou chodit?" zeptala se a mě se zastavilo srdce. "No" řekl jsem. "Oh ty nechceš, tak to nevadí alespoň jsem tu zkusila" řekla a odcházela. "No počkej, jen jsem byl zaskočený jasně že jo" řekl jsem. "Tak to je super" řekl a běžela mě obejmout.
"A ty už jsi měl holku?" zeptala se a já se pozastavil nad otázkou. "Halo Martinusi" řekla. "Jo promin, jo měl ale ta" nedořekl jsem to. "Co se stalo?" zajímala se. "No umřela, měla rakovinu" řekl jsem. "A ty máš nějaké sourozence?" zeptal jsem se. "No měla jsem sestru ale ta umřela na" přemýšlela. "Na co umřela?" zeptal jsem se. "No taky na rakovinu a bylo jí 17" řekla. "To bylo i Lindě" řekl jsem. "Moje sestra se taky jmenovala Linda" řekla. "Příjmení měla Black" řekl jsem. "Tak se jmenuju i já" řekl a rozbrečela se. "To je mi líto že to byla tvoje sestra" řekl jsem a obejmul jí.
"Hele a nechceš abych tu přespal?" zeptal jsem se. "No jestli chceš" řekla a setřela si slzu. "Tak já zavolám bratrovi jo" řekl jsem a šel do jiné místnosti. Chvilku to zvonilo ale pak to zvednul Mac. "Ano brácha co potřebuješ?" zeptal se Mac. "No jen jsem ti chtěl říct že zůstanu u Niky jo, jen aby jsi to věděl" řekl jsem. "No.. ale...fajn tak ahoj" řekl. "Ahoj" řekl jsem mu a šel za Niky do pokoje a pustily jsme si film a u toho asi usnuli, protože když jsem se probudil byl 5 hodin.
"Niky" řekl jsem jí abych jí vzbudil ale ta jenom něco zamumlala a spala dál. Tak jsem vstal a šel jí napsat že jdu domu pro věci a pak že přijdu. Tak jsem se oblíknul a vzal si boty a šel jsem. Domu jsem přišel za chvilku a šel do pokoje a tam si zabalil pár věcí a šel zpátky dolu ale tam byl zase Marcus. "Ahoj Macu" pozdravil jsem ho. "Ahoj" pozdravil mě. "Co tu děláš?" zeptal se. "No byl jsem si pro pár věcí, a víš co jsem od Niky zjistil?" zeptal jsem se. "No to teda nevim" řekl. "Že Linda byla její sestra" řekl jsem a on na mě koukal s otevřenou pusou. "No tak to bych nečekal" řekl. "Hele já jdu" řekl jsem a šel zase za Niky. Když jsem přišel tak jsem si lehl do postele a usnul, Niky taky ještě spala a tak jsme spali oba dva.
Omlouvám se za krátké kapitoly a že tahle byla jen z Martinusova pohledu.
A takhle vypadala Linda
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanfictionMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??