Návštěva

567 32 2
                                    

Marcus

Pořád jsem seděl u Martinuse a hlídal ho, říkal mi ať jdu domu ale já ho tu nechtěl nechat když už je vzhůru. Zrovna jsem seděl na křesle a měl rukou podloženou hlavu a usínal. "Hele Macu běž domu" řekl Martinus. "Já tu zůstanu" řekl jsem a protřel si oči.

"Ale vážně běž už, vždyť tu usínáš, běž se vyspat a pak zase přijď vždyť tu jsi už dva dny" řekl Martinus. "No tak jo" řekl jsem a vstal, potom jsem šel pryč. "Ahoj" řekl jsem a šel domu no zase jel taxíkem. Potom jsem přemýšlel jestli budeme ještě zpívat, neskončily jsme tak nevim. Když jsem dojel domu tak jsem si lehnul na  gauč a usínal jsem. "Macu?" zeptal se někdo. "No?" zeptal jsem se nazpět. Nic se neozvalo tak jsem se posadil a vedle mě stála Emma. "Ahoj" řekl jsem. "Ahoj" řekla. "Hele nešel by jsi s Niky za Martinusem?" zeptala se mě. "No já právě přišel, nespal jsem dva dny, ale tak ok no" řekl jsem a zvedal se. Ale Emma mě zase posadila. "Cože? Dva dny?" řekla, "NO jo byl jsem u Martinuse" řekl jsem a pokrčil rameny.

"Hele já půjdu" řekl jsem a vstal a šel se obout. Tak Emma si jen povzdechla a šla pro Niky. Ta se za chvilku přiřítila a byla celá nadšená. "Tak jdeme" řekl jsem a jeli jsme do nemocnice. 

Když jsme tam dojeli tak jsme šli hned na pokoji a hned jak Niky viděla Martinuse tak k němu přiběhla a obejmula ho. Martinus hned jak mě uviděl se zamračil. "Macu já ti říkal ať se prospíš" řekl. "No jo ale Emma mě poprosila ať jdu s Niky za tebou" řekl jsem a povzdechl si, potom jsem si sednul na křeslo a opřel se. "Hele Marcusi tohle tě ničí, staráš se o mě, o ostatní, ale na sebe kašleš, kdy jsi naposledy jedl?" zeptal se a já se zamyslel. "No asi to je tak 2-4 týdny, proč?" zeptal jsem se a Tinus na mě jen koukal. "Co" zeptal jsem se. "Týdny? Tak to se běž okamžitě najíst" řekl. "Ale já nemám hlad" řekl jsem mu. "Macu běž" řekl a tak jsem se zase zvednul a šel jsem.

Niky

Já byla tak ráda že je vzhůru. "Martinusi jak ti je?" zeptala jsem se ho. "No docela fajn" řekl. "Hele Niky, Mac mi říkal a Emma že piješ" řekl. "No já" řekla jsem. "Hele zase to bude dobrý" řekl jsem.

Tak jsme si povídali a pak se sem vrátil Marcus  a byl celý zelený." Je ti dobře?" zeptal jsem se ho. "Jo fajn, neboj" řekl a opřel se, potom zavřel oči a pomalu oddychoval. "Hele kluci tak já vás tu nechám jo, zítra se stavím" řekla jsem.

Martinus

Niky odešla a já pozoroval Marcuse, on sebou pořád šil z jedné strany na druhou. "Macu?" zeptal jsem se. Nic. "Macu?" znovu a to se probudil. "No co se stalo?" zeptal se. "No nic jen se chci na něco zeptat" řekl jsem. "Ok tak se ptej" řekl a sednul si tak aby ne mě viděl. "Byl jsi na tom jídle?" zeptal jsem se. "No jo byl... ale" nedořekl to. "No?" zeptal jsem se, "Stejně jsem to vyzvracel takže to je fuk" řekl a promnul si obličej. "Proč jsi mi to neřekl?" zeptal jsem se. "Byla tu Niky" řekl. "To je jedno" řekl jsem. "Hele nech to plavat" řekl.

"Jo a Martinus co ta ruka?" zeptal se. "No dobrý" řekl jsem a kouknul se na sádru. "A bolí to?" zeptal se. "No trochu" odpověděl jsem mu. "Hele já si tu na chvilku zdřímnu jo" řekl. "Jo jen se vyspi" řekl jsem a lehnul si taky a asi usnul.





I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat