Děsivá zpráva

443 22 2
                                    

Marcus

Mezitím co Martinus utěšoval Niky, tak já sem šel za Emmou do kuchyně abych jí pomohl. "Ahoj, chceš pomoct?" zeptal jsem se jí. "Ne díky, už to skoro mám" řekla a obrátila se zase k plotně. Tak jsem jen pokrčil rameny a vydal se do pokoje, tam si sednul na postel a projížděl sociální sítě.

Niky

Když jsem se jakžtakž uklidnila tak jsem šla do kuchyně ale tam byla Emma, tak jsem šla zpátky za Martinusem do obýváku. "Hele já půjdu ven jo" řekla jsem Martinusovi. "Jo jasně jen běž" řekl a pak odjel někam, asi do pokoje. Tak jsem došla do pokoje a tam si vzala mikinu, převlíkla kalhoty a šla se obout, a mohla jsem jít.

Ale když jsem vyšla ze dveří tam mi pípnul mobil, tak jsem se kouknula kdo mi píše a zděsila jsme se nad zprávou. "Obě víme že jsi sním jen pro peníze, tak ti radím NECH HO NAPOKOJI, jinak TĚ ZABIJU!!!!" tam bylo psáno.

Tak jsem si pomyslela že to muže byt jedině od Elis, a trochu se oklepala. "Co je to za maniaka?" řekla jsem ale odpovědi se mi nedostalo samozřejmě. Tak jsem šla teda do parku a pak jsme šla a šla a zahlédla jsem takový most a po ním byla díra, asi no hluboká ale bylo vidět na dno. Tak jsem šla na ten most a zahleděla se dolu.

Najednou jsem ucítila tlak na zádech, jako by mě někdo strkal. A bylo to tak rychlý a já už vysela nohama dolu z mostu. A samozřejmě se tam smála Elis. "Ty jsi ta hloupá" řekla. "Proč myslíš?" zeptala jsem se jí. "No když ti někdo napíše že tě zabije, ale ty stejně jdeš věn, kde se ti muže něco stát" řekla a zasmála se. "Hele Elis ještě ještě se to vyřeší" řekla jsem jí. "Dokud ty budeš žít tak já sním nikdy nebudu" řekla a sundávala mi ruce, kterými jsem se držela.

"Sbohem" řekla a já už jen padala a padala a pak byl náraz, a tma.

Martinus

Seděl jsem v pokoji a pak jsem se kouknul na hodiny, Niky už byla asi 3 hodiny pryč a já o ní začínám mít strach. "Hele brácha?" zavolal jsem na něj. "No?" ozvalo se z kuchyně. "Nevíš kam šla Niky?" zeptal jsem se. "Ona někam šla?" zeptal se. "Je vidět jak dáváš pozor" řekl jsem a pokroutil nad tím hlavou. "Já za to nemůžu, jak dlouho je pryč?" zeptal se. "No asi 3 hodiny" řekl jsem.

"Třeba přijde" řekl. "Snad" řekl jsem.

Elis

Když jsem uslyšela náraz tak jsem se jen zasmála. "Tak a teď k mému plánu, určitě si nebude nic pamatovat" řekla jsem a vzala mobil že zavolám záchranku. Vytočila jsem jí a řekla jsem co se stalo.

Ona asi do 5ti minut byla tady a já jela s nima. "A co se stalo" ptal se záchranář. "No já se šla projít a viděla jsem nějakou holku jak se naklání přes zábradlí, najednou uklouzla a padala dolu" řekla jsem mu. "Ano děkuju a vy jste?" zeptal se. "Já jsem její nejlepší kamarádku, to je Niky Black" řekla jsem.

"Jak na tom je?" zeptala jsem se. "No bylo to hodně vysoko takže má zlomené žebro a ruku, a bude tam ztráta poměti" řekl. "Děkuju" řekla jsem.

"A má nějaký příbuzný?" zajímal se. "Ne bohužel" řekla jsem.

Po 2 dnech-Marcuse

"Marcusi běž na policii" řekl mi Martinus. Niky se už druhým dnem nevrátila domu a ani nenapsala. "No pro tvůj klid" řekl jsem a šel se oblíkat a šla na policii. Tak jsem teda šel a když jsem tam byl tak jsem zaklepal, ozvalo se "dále" tak jsem vstoupil. "Dobrý den chci nahlásit pohřešování mladé dívky" řekl jsem. "Jméno?" zeptal se. "Niky Black" řekl jsem a on se na mě otočil. "Nějakou Niky Black přivezli před dvěma dny do nemocnice, sem" řekl. "Aha děkuju" řekl jsem a běžel domu.

"Martinusi!!!" zavolal jsem na něj. "No?" zeptal se. "Niky je v nemocnici" řekl jsem mu a jemu se po obličeji mihlo zděšení. "Jakto?" zeptal se. "Nevím ale jedeme tam, pojď brácha" řekl a pomohl mi se oblíknout a pak mi pomohl do auta a jeli jsme.

Když jsme tam byly tak jsme šli za sestrou. "Prosím kde leží Niky Cooper?" zeptal jsem se. "Na pokoji 9 v přízemí" řekla a odešla. Tak jsme tam šli a nikdy nezapomenu na to co jsem tam viděl. "Niky?" zeptal jsem se. Obě se na mě zamračily a Niky se divně koukala a Elis mě zabíjela pohledem. "Kdo jste?" zeptala se mě. "No já jsem Marcus" řekl jsem a šel k ní a ona se odsunula. "Běž pryč" řekla. "Hele běžte pryč" řekla Elis.

"Hele co se jí stalo?" zeptal se Martinus. "No měla takovou "Nehodu"" řekla Elis. "Elis kdo to je?" zeptala se jí Niky. "Ale nikdo" řekla. "Jakto že tě zná?" zeptal jsem se. "No my jsme nejlepší kamarádky, že jo kočko" řekla. "Jasně" řekla Niky. "A teď jdete" řekla Elis a my teda šli zase domu, ale tohle se bude řešit.

I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat