Sen? No spíš noční můra.

488 30 4
                                    

Marcus

Stál jsem v nemocnici a kolem mě pobíhali doktoři. Bylo tu strašně moc lidí a tak jsem šel za doktorem. "prosím vás co se děje?" zeptal jsem se ale nic mi neřekl. Tak jsem šel dál a potom jsem si vzpomněl na Martinuse  a běžel na jeho pokoj. Otevřel jsem dveře ale on tam nebyl, jako by zmizel. Tak jsem začal mít strach a šel ho hledat. Běhal jsem sem a tam ale nemohl jsem ho najít.

Potom jsem viděl jak někoho odváží, ale byl přikrytí plachtou. Tak jsem za nimi šel a oni zastavili a odešli , ale nechali ho tam, nebo kdo to byl. Tak jsem šel blíž a blíž až jsem byl až u něj. Strnul jsem plachtu a zalapal po dechu. Byl to Martinus a byl mrtvý. "Ne to není pravda, to je jen sen" říkal jsem si." Jen sen, jen blbý sen" říkal jsem si. Klopýtal jsem dozadu a do něčeho narazil, no spíš do někoho. Tak jsem se otočil a tam stál Martinus. "To není sen" řekl a pak zmizel.

Já se probudil a koukal kolem sebe a byl jsem celý zpocený. Martinus seděl přede mnou a držel mi ruku. "Co se stalo?" zeptal jsem se. "No začal jsi něco řvát, tak jsem vstal a chtěl tě probudit ale nic, celý jsi hořel. Co se stalo?" zeptal se. "No asi sen" řekl jsem a posadil se. "To nebyl ledajaký sen" řekl. "Co se ti zdálo" zeptal se. "No zdálo se mi že ty jsi zemřel, hledal jsem tě všude ale nic a pak jsem tě našel na chodbě pod plachtou, byl jsi celý bílí" řekl jsem mu. "Neboj jsem tu, hele stává se ti to často?" zeptal se. "Co?" zeptal jsem se. "No ty sny, zdávají se ti často?" zeptal se, "Ne ten je první" řekl jsem. "Hele nemáš být v poseli?" zeptal jsem se ho. "No asi jo" řekl a šel do postele.

Martinus

Probudil mě až řev. Kouknul jsem se kolem sebe a pak na Marcuse, kroutil sebou a řval. Pořád říkal že je to jen sen, jen sen, Tak jsem se postavil a šel k němu. "Marcusi?" zkusil jsem to ale nic. Chtěl jsem ho proplesknout ale když jsem se ho dotknul tak celý hořel. Tak jsem na něj zařval a on sebou trochu škubl a pak se probudil.


Omlouvá se za krátkou kapitolu. Ale lepší něco než nic.





I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat