Marcus
Když jsem se vrátil domu tak jsem si sednul na židli a složil hlavu do rukou. "Proč jsem to zase podělal?" zeptal jsem se do tich. "Co si podělal?" zeptal se někdo, když jsem se tam kouknul tak tam stála Niky a za ní Emma. "No všechno" řekl jsem. "Co se stalo?" zeptala se Emma. "No Martinus odešel, ale já nevím kam a jestli se vrátí" řekl jsem. "J-jak to myslíš?" zeptala se Niky. "No my jsme se pohádali a on řekl že se zbalí a odejde, že budu mít klid" řekl jsem. "Jak ty že budeš mít klid?" zeptala se Niky. "Vždyť to je tvůj bratr!" řekla mi Niky. "Já vím" řekl jsem a vstal. "Počkám tady dole, jestli se nevrátí" řekl jsem a holky přikývly a šli asi do pokoje.
V noci-Martinus
Byl jsem přesvědčený že už spí, tak jsem si chtěl vzít věci a vypařit se. Niky to pochopí. Tak jsem šel domu a pomalu odemknul a vyšel dovnitř a hned jsem uviděl spícího Maca na křesle. Tak jsem šel potichu nahoru do pokoje a zabalil si věci a tak. Potom když jsem měl hotovo tak jsem šel zpátky a Mac pořád spal. Tak jsem šel potichu ale zavrzala podlaha a Marcuse se ošil a pak i probudil. "Tinusi?" zeptal se do tich ale já byl ticho. "Já vím že tady jsi" řekl a vstal a šel směrem ke mě. "Tinusi já tě prosím , neodcházej" řekl mi když byl u mě a koukal mi do očí. Viděl jsem v nich bolest a smutek. Nemohl jsem ho tu nechat, je to můj bratr. Tak jsem hodil tašku na zem a Marcus se na mě divně podíval. "Neboj brácha, neodejdu, sice mě někdy štveš ale já bych to bez tebe nezvládnul" řekl jsem a pak ho obejmul. "Díky" řekl a rozbrečel se.
Niky
Slyšela jsem dole hlasy a tak jsem vstala a rozespalá se tam šla podívat. Když jsem šla po schodech dolu tak jsem viděla Marcuse a Martinuse??. On to byl vážně on. Tak jsem se za nim rozběhla, div jsem se nepřerazila a skočila mu na záda. On zaskučel ale nechal mě tam. "Niky, promin" řekl. "Nic se nestalo, hlavní je že jsi tu" řekla jsem mu a dala u pusu. "Hele a co ta ruka" zeptal se Marcus. "Ukážeš mi jí?" zeptal se ho. Tak Martinus mu jí dal a on jí zkoumal. "Asi to bude zlomený no, a ty tu stím chodíš jako nic" řekl a zasmál se. "Jo no, to jsem celý já" řekl Martinus a postavil mě na zem. "Hele a nechceš jet do nemocnice?" zeptala jsem se ho. On se na mě otočil a usmál se na mě. "Ne já to přežiju do rána" řekl. "Ale ona už je jedna hodina" řekl Marcus a zasmál se. "Aha no, tak až odpoledne" řekl a vzal si věci co byly na zemi a šel do pokoje a já šla za nima Marcus za námi.
"Hele tak dobrou" řekl a já šla taky spát, samozřejmě sním. A Marcus šel asi taky, byl pozdě no.
Promiňte jestli to není podle vašich představ. :D
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanfictionMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??