Martinus
Ráno jsem stal a šel dolu do kuchyně. Tam stál Marcus a za ním Emma. "Ahoj vy dvě hrdličky" řekl jsem a oni se otočily. "Ahoj brácha" řekl Marcus a šel mě obejmout. "Hele já dostal nápad" řekl jsem. "No co?" zeptal se. "No zajdeme to oslavit do baru, ten koncert" řekl jsem. "To by jsme mohli, ale Niky nepůjde, opila by se do němoty" řekl Mac. "Jo já to nějak udělám" řekl jsem a šel do pokoje kde spala Niky. "Ahoj" řekl jsem a pohladil jí po tváři. "Hm..." zamručel a pak otevřel oči. "Ahoj" řekla. "Hele my dneska někam půjdeme jo.. je to ohledně koncertu" řekl jsem jí. "Jo jasně" řekl a protáhla se. "No tak pojď na snídani" řekl jsem a vzal jí do rukou a nesl dolu. "Nech toho jsem těžká" řekl a smála se. "Ne jsi jako pírko" řekl jsem a nesl jí do kuchyně.
Když jsem jí donesl dolu tak jsme se najedli a pak šli něco každý dělat. Marcus šel něco dělat na počítač. Já šel do pokoje a hrál na piano. Emma a Niky šli někam ven.
Marcus- večer
Byl jsme už oblíknutý a čekal na Martinuse. "Brácha jdeš?" zeptal jsem se. "Jo za chvilku" řekl a za chvilku vyšel a mohli jsme jít. "Hele Emmo, my jdeme a ty za hodinu přijď, řekni že si potřebuješ něco nutně zařídit nebo něco takového" řekl jsem jí a ona zakývala hlavou.
Tak jsme mohli vyrazit. Šli jsme do baru jménem Lví Srdce. Šli jsme pešky a pak když jsme tam došli a šli dovnitř. Tak jsem Martinuse ztratil z dohledu. Ale neřešil jsem to. To byla chyba
Martinus
Šel jsem k baru a objednal si něco tvrdého. Pořádně to zapiju a jo aby jste věděli mě a bráchovi je už 16. Tak jsem tam tak seděl a pak si přisedla nějaká holka. "Ahoj" řekla. "No nazdar kočko" řekl jsem jí. "Co tu dělá takový fešák sám?" zeptala se. "No piju" řekl jsem. "No oslavuju" dodal jsem ještě. "A nechceš to oslavit se mnou" zeptala se mě. "No tak jo" řekl jsem. Tak jsme tančily, pily a já pak ani nevěděl kde jsem. "Hele nechceš jet ke mě?" zeptala se. "Ne pojde ty ke mě" řekl jsem a usmál se na ní. "Tak jo" řekla a šli jsme. Vzali jsme si samozřejmě taxíka že ho. Když jsme byly u mě tak jsme šli do pokoje a tam...... no víte co se dělo dál. :D :D :D.
Niky
Emma mi říkala že si něco musí zařídit a že za hodinu nebo dvě přijde. Tak jsem byla v pokoji a četla a asi po hodině jsem uslyšela cvaknout dveře. Tak jsem si myslela že se vrátila Emma ale asi ne no. Někdo běžel po schodech a tak jsem vykoukla a viděla jsem jak někdo jde do Martinusova pokoje. Tak jsem se tam šla kouknut a zaklepala. "Kdo je?" ozvalo se. "No tady Niky" řekla jsem. Po chvilce jsem uslyšela kroky a pak vykoukla nějaká holka. "Ty hledáš Martinuse, ten je v koupelně" řekla. "Aha, díky a ty jsi?" zeptala jsem se. "Jo já jsem Elis, jeho přítelkyně" řekla a mě se zastavil svět. Přítelkyně. Tak jsem s brekem běžela do pokoje a balila si věci. "A já kráva si myslela že mě miluje" řekl jsem a už měla zabaleno. Tak jsem vzala kufry a šla dolu a rychle se obouvala. Potom se otvírali dveře a v nich stál Marcus a Emma a něčemu se smáli. Pak si mě všimli. "Niky kam jdeš?" zeptal se Marcus. "No někam jinam, tady nebudu" řekl jsem a brečela. "Co se stalo?" zeptala se Emma.
"No to se zeptej Martinuse a nebo té jeho nové přítelkyně" řekla jsem a šla ven. Slyšela jsem jak na mě volají ale já je ignorovala a v dešti šla dál.
To se o zase zvrtlo co.
Tohle je Elis.
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanfictionMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??