Martinus
Seděl jsem dole v kuchyni a pil vodu. Potom jsem za sebou slyšel kroky, tak jsem se otočil a tam stála Emma. "Ahoj " řekl jsem a ona se na mě usmála a šla za mnou, a sedla si naproti mě. "Ahoj Martinusi" řekl a koukala mi do očí. "Hele já tě slyšela v pokoji,a mrzí mě to" řekl a pořád koukala na mě.
"Jo aha, no tak fajn" řekl jsem a chtěl vstát.
"Martinusi my se ti snažíme pomoct" řekla mi.
"Tak mě nikam nezavírejte" řekl jsem a šel zpátky do pokoje.
Marcus
Seděl jsem pořád v pokoji a čekal až se vrátí. Chtěl jsem se sním dohodnout. Potom se otevřely dveře a vešel Tinus. "Hele brácha uděláme dohodu jo?" zeptal jsem se ho a on si šel sednout ke mě na postel. "Tak jakou dohodu?" zeptal se.
"No že by jsi nikam nemusel chodit ale přestal by jsi se řezat a začal pořádně jíst" řekl jsem a on přemýšlel asi. "No tak jo" řekl a podali jsme si ruce.
"A kdy začneme zase zpívat?" zeptal se.
"Ty chceš zpívat, málem si umřel, zpívání počká" řekl jsem. "Ale můžu to zkusit" řekl a vstal.
"Martinusi!! tak to skus no" řekl jsem mu a povzdechl si.
Tak začal zpívat a no šlo mu to. Tak jsem začal tleskat do rytmu a pak jsem slyšel otevřít dveře, stála v nich Emma a tleskala taky.
PO MĚSÍCI
Marcus
Šel jsem k Tinusovi, už se to o dost zlepšilo. Tak jsem šel a zaklepal, ozvalo se "dále" tak jsem šel dovnitř. Tinus tam seděl a hrál na piano. "Ahoj" řekl jsem mu a on se zastavil a kouknul se na mě. "Ahoj" řekl. "Hele Macu, už můžeme zpívat, už jsem v pohodě" řekl a vstal. "No já nevim, jestli chceš už vystupovat tak za dva dny je koncert ve Finsku, měli jsme ho naplánovaný už před asi 4 měsíci" řekl jsem. "No super, tak já si zabalím" řekl a někam odešel.
Tak jsem šel dolů a našel jsem Emmu jak tam sedí na gauči a kouká na televizi." Ahoj" řekl jsem jí a dal jí pusu. Jo chodíme spolu. Ale Martinus o tom neví, protože se mu taky Emma líbí a to by dopadlo špatně.
Martinus
Šel jsem se teda zabalit a pak šel dolu do obývacího pokoje. Tam na gauči seděl Mac a Emma a koukali se na televizi. Tak jsem šel za nimi a taky šel koukat.
Koukali jsme asi 1 hodinu a pak jsem slyšel Emmu zívnout. "Hele kluci já asi půjdu spát" řekla a šla ke schodům. "Tak dobrou" řekli jsme na stejno.
"Hele Tinusi já taky půjdu, tak dobrou" řekl a šel taky nahoru.
Tak jsem tam seděl a koukal se sám, potom jsem vypnul televizi a šel se osprchovat. Šel jsem po schodech a pak rovnou do koupelny. Když jsem se umyl tak jsem šel taky spát.
Omlouvám se za krátký kapitoly, ale nic mě nenapadá. :D
ČTEŠ
I love you (Marcus a Martinus)
FanfictionMarcus a Martinus Gunnarsenovi, zpěváci. Martinus bude mýt problém se vyrovnat se smrtí milované osoby, takže skončí v nemocnici. Jak to bude dál ?? Jak do toho zapadá Emma Cooper??? A Niky Black??