Martinusi co tu chceš?

480 25 1
                                    

Niky

Byla jsem v pokoji když sem přišla Lily. "Ahoj, potřebuješ něco?" zeptala jsem se jí. "Ne jen si popovídat" řekl a šla ke mě a  sedla si na postel. "Tak jak jde život?" zeptala se. "No znala jsi mojí sestru Lindu?" zeptala jsem se. "No trochu, jak se má?" zeptala se mě. "No ona umřela, na rakovinu" řekla jsem a kouknula se na své nohy. "Ježiši to je mi líto, promin" řekla a obejmula mě. "Já se stím už nějak vyrovnala" řekla jsem. "Tak jo a co kluci?" zeptala se mě a já si vzpomněla na Martinuse. "No měla jsem kluka, ale on mě podvedl, a já nevím jestli to udělal on nebo ho svedla ona" řekla jsem jí. "Ty jo holka, to máš dost krutý život" řekla. "No jo asi jo a co ty?" zeptala jsem se já. 

"No dělám právničku, tak si mužů dovolit tenhle byt" řekla. "No jo ty jsi vždycky na  škole byla ta chytrá" řekla jsem. "Ale nekecej" řekla a zasmála se. "Ale je to pravda, no kdo mě doučoval matiku?" zeptala jsem se jí. "No já" řekla. "Tak vidíš" řekla jsem.

"Hele nechceš jít se mnou třeba na kafe?" zeptala se mě Lily. "No tak jo" řekla jsem a šla se obléknout a mohli jsme jít.

Marcus

Už asi hodinu hledám bratra ale jako by se po něm zem slehla. "Hele Emmo, nevíš kde je Martinus?" zeptal jsem se. "Ne nevim, koukni se ještě do pokoje" řekla. "Tak jsem šel do pokoje zase, a prohledal jsem to tam a  našel jsem lístek. 


Ahoj Marcusi

Jen ti chci říct že jsem letěl do Dánska, já jí musím vidět. Tak se o mě neboj a nejezděte já se vrátím, doufám i s Niky. Tak se měj a ahoj.

Martinus.


Tak jsem hned šel za Emmou. "Emmo!!" volal jsem na ní. "No?" zavolala a tak jsem tam šel. "Našel jsem lístek a psal ho Martinus" řekl jsem jí. "A?" zeptala se mě. "No letěl do Dánska" řekl jsem jí. "Já si myslela že to udělá" řekla Emma.

"Co budeme  dělat?" zeptal jsem se. "No jestli se nevrátí do dvou dnu tak letíme za ním" řekla Emma. "Tak dobře" řekl jsem a šel za Emmou která šla vařit večeři asi.


Martinus

Vstal jsem brzo ráno asi v 5 a jel na letiště, ještě jsem napsal Marcusovi lístek ale pak v taxíku jsem si vzpomněl že jsem ho nedal do kuchyně, no snad ho najde. Já vím že jsem říkal že tam pojedeme všichni ale já jí to musím vysvětlit a jestli  mi neodpustí tak se snad zastřelím.

Tak jsem čekal na letadlo a pak letěl do Dánska za svou Niky. Letěl jsem asi 2 hodiny a nebo i dýl, nevím a pak jsem tam konečně byl. Měl jsem její adresu ale nejdřív jsem šel do nějakého hotelu. Našel jsem první a hned jsem se do něj ubytoval a pak si i vybalil. Když jsem měl vše hotové tak jsem šel na tu adresu a zazvonil. Otevřela mi holka v 17 nebo 18 letech. "Ahoj, co potřebuješ?" zeptala se mě. "No je tu Niky Black?" zeptal jsem se. "Ano je, mám jí zavolat?" zeptala se. "Ano, děkuju" řekl jsem a pak jen čekal.

Po chvilce mi otevřela Niky. "Ahoj Niky, já ti to přišel vysvětlit" řekl jsem. "Hele Martinusi, já nevím co ti mám říct, je mi strašně líto že jsem se do tebe zamilovala a že to teď tak strašně bolí, víš jaký to je když tě někdo podvede? Ne nevíš" řekla a ukápla j slza. "Ale já byl opilý, to není dobrý důvod ale ona mě svedla" řekl jsem. "Martinusi já bych ti tak ráda věřila ale.." řekla. "Tak mi věř" řekl jsem. "To není tak lehký" řekla. "Skus to" řekl jsem jí. "Hele asi bude nejlepší když se rozejdeme, já nevím jestli ti mám věřit a nevím jestli to neuděláš znovu, a já nechci žít v nejistým vztahu, promin Martinusi, sbohem" řekla a zavřela dveře.

To je Lily

To je Lily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat