Diagnóza

464 24 0
                                    

Niky

Spala jsem a cítila jako by mi někdo zmáčknul ruku. Tak jsem zvedla hlavu a kouknula se tam, ale Martinus měl pořád zavřené oči. Tak jsem zase položila hlavu na jeho ruku a usnula jsem.

Ráno

Vzbudil mě Marcus stím že musíme jít, potřebují ho vyšetřit. Tak jsem se zvedla a šla sním a Emmou na chodbu. Tam jsem si sedla na židli a čekala. Po asi 15 minutách ale mě to připadalo jako věčnost, přišel doktor. "Dobrý den, nechci vám lhát ale nevypadá to dobře, má poraněnou míchu a možnost jestli se probudí a bude zase chodit je 5 ku 100" řekl. "A probudí se?" zeptala jsem se. "No to není tak jisté" řekl. "Jak jako není?" vložil se do toho Marcus. "No on se musí probudit sám, dáváme mu 3 dny, potom ho odpojíme" řekl a odešel.

Marcus

To jsou tady v Dánsku tak neschopný nebo se mi to jen zdá? Tak jsme se teda vrátily do pokoje  a tam si zase sedli k Martinusovi. Seděli jsme tam v tichu a nejednou někdo začal kašlat, kouknuli jsme se po sobě a pak na Martinuse. "Martinusi?" zeptal jsem se. Ale nic. 

Tak jsme tam seděli a seděli a nic nedělali.


PO 3 DNECH- DEN ODPOJENÍ-Marcus

Dneska ho mají odpojit, a on se pořád neprobral. Musí se probrat, dneska. Tak jsme teda stáli u jeho postele a koukali na něho a okolo byla doktoři. Niky brečela a to hodně a Emma taky. Najednou se Martinus prudce nadechl a vydechl. Doktoři se na sebe podívali a pak šli kontrolovat přístroje. "No probudil se, necháme vás tady samotné" řekl a odešel. "Macu?" zachraptěl. "Martinusi" řekl jsme a obejmul ho. "Niky je mi to líto" řekl šeptem. "Já vím, já ti to odpustím" řekla. "Ale to nejde odpustit" řekl Martinus zase potichu. "Ale já to zkusím" řekla a dala mu pusu.

"Hele Martinusi nemáme moc dobré zprávy" řekl jsem mu. "O co jde?" zeptal se potichu. "No asi nebudeš chodit" řekl jsem. "No jo, co jsem mohl čekat po tom co jsem udělal" řekl. "Proč jsi to udělal?" zeptala se ho Niky. "No já nechtěl být ve světě kde ty nejsi" řekl. "To je tak sladký" řekl Emma která byla celou dobu ticho.

"Hele tak se zase dej do kupy, a my přijdeme zítra" řekl jsem. "Já tu zůstanu" řekla Niky. "Ne nemusíš" řekl Martinus. "Ale já chci" řekla. Tak jsem šli a Niky tam teda zůstala.




I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat