Propuštění

494 27 2
                                    

Marcus

Dneska by měl jít Martinus domu. Jsem rád, alespoň ho budu mít pod dohledem. Seděl jsem na židli a čekal na Martinuse, museli udělat ještě nějaký testy. Po chvilce se otevřely bílé dveře a v nich stál Martinus. tak jsem se zvednul a šel za ním. "Tak jdeme?" zeptal jsem se. "Jasně brácho" řekl a tak jsme šli ale někdo mě chytil za rameno. Kouknul jsem se a tam stál doktor. "Ano?" zeptal jsem se. "Pojďte semnou" řekl a já šel za nim. Dovedl mě do ordinace a sednul si na židlí za stolem. "Ano, co jste potřeboval?" zeptal jsem se. "No váš bratr mi řekl že jste několik dní nejedl, tak vám radím jezte postupně, a jo hlídejte ho" řekl. "Dobře" řekl jsem. Tak jsem vyšel z ordinace a šel s Martinusem před nemocnici a jeli jsme domu.

Doma byla Emma a Niky a koukali si na televizi. " Ahoj" pozdravil jsem je a oni se otočily a jak nás uviděl tak se zvedli a běželi nás obejmout. "Ahoj Martinusi" řekla Niky a mačkala ho v obětí.

"Hele já jdu do pokoje a vezmu ti věci" řekl jsem Martinusovi a šel jsem. "Macu, počkej" zavolal na mě bratr. "No co si potřeboval?" zeptal jsem se a usmál se na něj. "No jen chci poděkovat, že jsi tam se mnou byl, a teď běž spát" řekl. "Promin mám práci" řekl jsem a šel po schodech nahoru. "Hele Macu tohle by máma nechtěla, aby ses takhle trápil" řekl. "Ale máma je mrtvá, pochop to konečně, a nechci na to myslet" řekl jsem a odešel.

"Ale já tu jsem taky" řekl a odešel dolu za holkama. Tak jsem si jen povzdechl a šel do pokoje a tam mu dal věci a pak něco dělal na počítači.

Po asi hodině se přiřítil Martinus a lehnul si na postel. "Hele brácha promin" řekl jsem. "Ne v pohodě" řekl. "Ne promin, já no jsem nevyspalý a tak jsem mrzutý" řekl jsem mu. "Tak si běž lehnout" řekl mi. "Ale já nechci aby se mi zase zdál ten sen" řekl jsem. "Tak běž za Emmou" řekl. No to je dobrý nápad. Tak jsem se zvednul a šel za Emmou. "Díky" řekl jsem ještě a zmizel za dveřmi.

Šel jsem k Emmě a zaklepal jsem. "Dále" ozvalo se tak jsem vstoupil. "Ahoj" řekl jsem. "Ahoj" řekla mi a usmála se na mě. "Hele mužů spát stebou v posteli?" zeptal jsem se. "No jasně" řekl a odhrnula deku. Tak jsem si k ní vlezl a během chvíle usnul.

Martinus

Marcus šel za Niky a já ležel na posteli a koukal do mobilu. Za chvilku se ozvalo tukani. Tak jsem řekl "Dále" a do pokoje vešla Emma. "Hele Tinusi?" zeptala se. Já se posadil a kouknul na ní. "No?" zeptal jsem se. "No chci se zeptat mužů tu spát?" zeptala se. "No jasně" řekl jsem. "Ale proč?" zeptal jsem se. "No chci být u tebe když jsi doma" řekla a šla ke mě a lehla si tak že se o mě opírala. Ale lehla si na tu zlomenou ruku a já zasyčel. "Ježiši promin, hele já radši půjdu" řekl a zvedala se, ale já jí strhnul zpátky. "Ne v pohodě, jen zůstaň" řekl jsem a ruku přehodil přes ní. A za chvíli taky usnul.







I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat