P.o.v Jeremy
"jeremy!?" hoor ik mijn broertje enzo roepen. "Jer?, JEREMY!!". Ik wil mijn ogen openen, maar mijn oogleden zijn te zwaar. "laat me alsjeblieft niet alleen!" ik hoor aan zijn stem dat hij zit te huilen. Opeens voel ik iets heel raars. Het komt niet van buiten, maar van binnenin mijn lichaam. ik krijg opeens veel meer energie en kracht om mijn ogen te openen. Wanneer ik mijn ogen open, zie ik Enzo huilend naast mijn bed zitten. Hij heeft zijn handen voor zijn gezicht. "Enz?" Enzo haalt zijn handen van zijn gezicht. Hij kijkt mij aan en de opluchting is te zien in zijn ogen. "Ik dacht dat ik je kwijt was, en ik er alleen voor stond" Ik ga rechtop zitten en hij geeft mij een knuffel. "Ik zal voor jouw blijven strijden, wat er ook gaat gebeuren" "Ik ook voor jouw, Jer" daarna sluiten mijn ogen langzaam, en val ik in slaap.
P.o.v harm
zonder Jeremy fietst ik verder naar huis. Ik hoop dat er niks gebeurt met Jer. Ik ben de enigste (met Enzo dan) die van de thuis situatie van Jeremy af weet. Wanneer ik thuiskom pak ik eerst wat eten en daarna ga ik naar boven. Ik kijk op magister. Wat voor huiswerk hebben we voor morgen? Ik zie dat we alleen maar wat opdrachten voor geschiedenis moeten maken, en die had ik al af in de les. Ik heb wel zin in GTA samen met Jer, dus ik pak mijn telefoon en app Jeremy
U: Yo man, zin in GTA?? 16.53
U: ?? 17.32
U: Jer?? wat is er gebeurtt!! 17.44
U: JEREMYY!? 17.44
ik ben bang. Jer zit altijd om de 5 minuten op zijn telefoon, tenminste, als zijn ouders hem niet mishandelen, uitschelden of pijn doen. het zal toch niet weer zover zijn? mijn hart begint sneller te kloppen. Wat nou als het deze keer uit de hand is gelopen, en hij in het ziekenhuis ligt, of nog erger. Ik begin te trillen. Van iedereen, waarom Jer. Ik bel Jeremy snel. Misschien maak ik me wel zorgen om niks. Hij wordt opgenomen, maar niet door Jeremy...
Harm: Halloo?! Jer??
Enzo: Hooii, met Enzo
Harm: Enzo? wat is er met Jeremy, en waar ik hij??
Enzo: Je weet het toch wel over onze ouders
Harm: Ja, wacht. Wat is er gebeurd!?
Enzo: mijn vader was weer dronken, en hing ging me opeens voor no reason in elkaar slaan. Het deed verschrikkelijk veel pijn, maar ik probeerde wakker te blijven. Ik schreeuwde dat hij moest stoppen. Toen kwam Jeremy thuis van school. Hij zag mij op de grond liggen en ging tussen ons in staan. Hij zei tegen mijn vader dat hij moest stoppen. Maar ik plaats van te stoppen gaf hij Jeremy een extra harde klap vol tegen zijn voorhoofd. Jeremy viel met een harde dreun op de grond. zijn ogen waren gesloten. mijn vader zei tegen mij dat dit zijn verdiende loon is en dat ik niet de 112 mocht bellen, omdat er dan nog iets veel ergers ging gebeuren. daarna liep hij weg. Ik bracht Jeremy snel naar zijn kamer en legde hem in zijn bed. Ik was bang dat ik hem kwijt was, maar na een tijdje opende hij zijn ogen weer. hij was even wakker en zei dat hij wat er ook gebeurt, hij zou strijden voor zijn leven. daarna sloot hij zijn ogen, en viel hij in slaap.
Harm: ik weet niet wat ik moet zeggen...
Enzo: ik ga ophangen, ik hoor mijn vader het huis weer binnenkomen en hij mag niet weten dat ik het heb vertelt..
Harm: doei...
Enzo: doei
ik doe mijn telefoon uit en stop hem in mijn broekzak. Van iedereen op deze hele wereld, waarom Jeremy? ik voel een traan over mijn wang lopen. Tranen, zou Jer zeggen.
JE LEEST
Tears
FanfictionJeremy heeft het moeilijk thuis. Zijn ouders mishandelen hem en zijn broertje Enzo Frieser. Wanneer hij het niet meer trekt, vlucht hij het bos in. Daar gebeurt iets wat hij niet had zien aankomen. Harm is de beste vriend van Jeremy. Ze vertellen al...