p.o.v. Pascal
Ik word meegenomen door een paar mannen. Ik stribbel hevig tegen, maar de mannen zijn te sterk. Ze zetten me op een stoel en binden mijn armen en benen vast aan de leuningen, zodat ik niet weg kan. Ze gaan dreigend voor me staan. Een van de mannen heeft een knuppel in zijn handen. ik begin bang te worden. "Vertel ons eens, waar zijn Harm en Jeremy." zegt een iemand. De man met de knuppel komt dreigend naar me toe lopen. Ik mag het niet vertellen. Als ik het vertel, weet ik dat Harm en Jeremy er zijn geweest. Ik zwijg. Ik zie de knuppel bewegen. Hij komt keihard in mijn buik. Ik schreeuw het uit. "Gaat meneertje nu wel praten of moeten we het nog een keer doen?" zeg de man. "Ik zeg niks..." zeg ik zachtjes. Weer zie ik de knuppel naar mijn buik toegaan. Een pijnscheut gaat door mijn lichaam heen. Ik begin te hoesten. Wanneer ik zie wat er uit mijn mond komt, begin ik te rillen. Het is bloed.
p.o.v. Jeremy
Het is inmiddels de volgende ochtend. Ik word wakker gemaakt door Harm. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd. "Goedemorgen Jerrycan." zegt hij lachend. "Hallo Broenkie." zeg ik lachend. Ik klim uit de hangmat en loop met Harm mee. Hij loopt naar de tafel toe, waar Link en Joost al aan zitten. Er staat allemaal eten klaar. Ik ga naast Harm zitten. "Goedemorgen!" zegt Link vrolijk. "Sinds wanneer is Link zo vroeg wakker?" zeg ik lachend. "Gister had hij overdag veel geslapen, weet je nog?" zegt Joost met een lach. Ik pak een schaaltje en kijk wat er allemaal op tafel ligt. Er liggen cakejes en allemaal andere zoetigheden. Ook zie ik een fruitsalade liggen. Waar is het brood? En waar is de cornflakes? Aan Harms gezicht te zien denkt hij precies hetzelfde. Ik haal mijn schouders op en pak wat van de fruitsalade. Ik eet er wat van. Het is best lekker. Wanneer ik vol zit, verschijnen de meisjes opeens. "Het is weer tijd!"
Best wel een kort deeltje is dit, i know. De reden daarvoor is dat ik de komende weken weg ben en het dus heel erg druk heb. Er komt ook langzamerhand een einde aan dit boek. Ik heb het einde al in mijn hoofd dus ja. Waarschijnlijk gaat dit boek nog wel de 50 delen aanraken want het is best een lang einde maar ja xD
JE LEEST
Tears
FanfictionJeremy heeft het moeilijk thuis. Zijn ouders mishandelen hem en zijn broertje Enzo Frieser. Wanneer hij het niet meer trekt, vlucht hij het bos in. Daar gebeurt iets wat hij niet had zien aankomen. Harm is de beste vriend van Jeremy. Ze vertellen al...