💜Úvod💜

547 53 22
                                    

,,Mami? Tady je Felicity. Vrať se, prosím. Je mi bez tebe smutno."
.
.
.
,,Ahoj, mami. Dneska máš narozeniny. Vím, že je nesnášíš, ale i tak sem ti chtěla popřát. Všechno nejlepší."
.
.
.
,,Veselé Útulnoce. Nemám dárek, ale pro mě by byl ten nejlepší kdyby ses vrátila. Bez Dailyho se cítím strašně osamělá."
.
.
.
,,Dneska mám narozeniny. Pustila bys mě dovnitř? Chtěla bych tě zase vidět. Je to...jako byste s tátou odešli oba."
.
.
.
,,Maminko, Daily už se k tobě nehlásí, ale já ano! Věřím ti. Tohle nejsi ty. Vím, že se zase změníš k lepšímu!"
.
.
.
,,Posílají mě pryč. K princezně Černé magie. Prý abych se naučila ovládat. Myslí si, že budu jako ty. Bojí se mě. Bojí se babi, dědy i Enchant. Celestia nám už nevěří..."
.
.
.
,,Včera mi bylo dvanáct...Neměla bych tu být, ale musím s tebou mluvit! Všechno se změnilo! Z Dayliho je spratek, Enchant se učí místo tebe, babi je nešťastná a po Toddlerovi už nechtěla hříbata, já nesmím používat černou magii! Proč si odešla? Kdybys zůstala, nic z toho by se nestalo!"

,,Felicity Charm! Co tam děláš?! Okamžitě se vrať!"

,,Babi mě sledovala! Otevři! Mami, pusť mě dovnitř!"

,,Tohle už zachází moc daleko! Víš, že sem nesmíš chodit! Kdyby tě tu někdo viděl..."

,,Nech mě být! Ty nejsi moje máma a nikdy nebudeš!"

,,Zodpovídám za tebe a ty mě budeš poslouchat!"

,,Nebudu!"

,,Tak dost! Odteď už neopustíš zámek!"

,,K tomu mě nepřinutíš!"

,,Ale přinutím."

,,Mami! Mami, pomoc! To bolí! MAMI!!"

Jak vidíte, tahle knížka bude ze začátku psaná trochu jiným stylem.
Vždycky sem ho chtěla zkusit ^^
De o to, že se bude odehrávat rovnou v přítomnosti a minulost se bude pomalu odkrývat.
Takže postupně všechno pochopíte. ;)

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat