💜Překvapivá budoucnost💜

186 32 18
                                    

,,Konečně konec školního roku!" vyhrkla jedna z učitelek ve sborovně Školy pro Nadané Jednorožce.
Byly tu u stolu čtyři.
Zelená s blond hřívou, modrá s fialovo zelenou, žlutá s oranžovou a tmavě modrá s bílou.
,,Teď dva měsíce požehnaný volno!" libovala si modrá Bubble Blue.
,,Ne pro mě." odfrkla si bělohřívá Invisible Spell a kopla do sebe sklenku vína ,,Mám tři hříbata ještě doma.".
,,Ale taky tam máš sexy pegase, co ti s nima pomůže." přivřela oči žlutá Sunny Yellow, která měla hlavu položenou na stole.
,,Rolera?" nadzvedla obočí Izzy ,,Ten je furt..." naprázdno zamávala kopytem ,,...ve službě.".
,,Nejhezčí sou vždycky u stráží." zapředla Sunny a zavřela oči tak, že vypadala jako když spí.
,,Tak si zahni." poradila zelená Apple Green ,,Čas od času je to potřeba.".
,,Tys mě neslyšela?" vydechla tmavě modrá jednorožka ,,Mám tři hříbata.".
,,A sou jeho?" rýpla si Bubble.
,,Za co mě máš?" uchechtla se Izzy ,,Jedno jo.".
Tři klisny se rozesmály a vzbudily tím usínající Sunny.
,,Na pořádnýho hřebce teď už nenarazíš." stěžovala si Apple.
,,Všichni sou už rozebraný." mávla kopytem žlutá jednorožka a zase začala usínat.
,,Holky, víte kdo by stál za hřích?" vyhrkla přiopile Izzy.
,,Tenderhoof?" navrhla Bubble Blue.
,,Starswirl za mlada?" zamyslela se Apple Green.
,,Roler?" zamumlala v polospánku Sunny.
,,Ne!" kroutila hlavou tmavě modrá jednorožka ,,Král Sombra, holky, to byl někdo!".
,,Dějepisářka potvrzuje!" přihlásila se žlutá klisna.
,,Bydlet na Křišťálovém zámku, mít svý poddaný a blbnout si s černou magií." zasnila se Invisible Spell ,,To je život!".
,,Mluví z tebe víno a deset měsíců mezi puderťáky." mávla kopytem Bubble.
,,To asi jo." uznala Izzy ,,Ale holky, kdo by nechtěl být nesmrtelnej?".
,,A navíc pořád mladej." uznala Apple.
,,Proč odbočujete k alicornům?" zvedla zmateně hlavu Sunny.
,,Vlastně mluvíme o černý magii, ale to taky není špatný nápad." zamyslela se Izzy, jak jen se může zamyslet poník, co má 1,5 promile.
,,Nejdřív fantazíruješ o Sombrovi a teď o tom že budeš alicorn?" zasmála se Bubble Blue ,,Asi sme toho vypily víc, než sme chtěly.".
,,To každopádně." uchechtla se Apple Green.
,,Konec školního roku se zapít musí!" zavelela Sunny.
,,Jo!" vyhrkly vesele její tři kamarádky.

Izzy stála v plášti před Školou pro Nadané Jednorožce.
Neměla sílu do ní vkročit.
Její kamarádky v ní pořád ještě učily a ona je nechtěla vidět staré.
Chtěla si je dál pamatovat třicetileté a plné života.
Otočila se ke škole zády a povzdechla si.
Rozsvítila roh a teleportovala se zpátky do zámku Smrti.
,,Kde si byla?" zeptal se Sombra, který už na ni v jejich ložnici čekal.
,,V Canterlotu." hlesla smutně ,,Zavzpomínat.".
,,Lásko..." řekl soucitně a objal ji ,,Budeš žít ještě dlouho a budeš mít spoustu nových přátel.".
,,...a nových hříbat. Jasně." vzdychla ,,Ale všechno se nahradit nedá.".
Odtáhli se.
,,Nemluvím o nahrazování." kroutil hlavou její manžel ,,Ale o tom, abys šla dál. Nemůžeš se pořád zastavovat a ohlížet se. Pak neuvidíš na cestu a zakopneš.".
Izzy se uchechtla.
,,A jak to mám udělat?" vzhlédla k němu.
,,Jak udělat co? Chodit? To přece umíš." připomněl ,,A dívat se dopředu umíš taky.".
,,Víš, jak to myslím." zasmála se znovu.
,,Ale ty asi nevíš, jak to myslím já." obrátil.
,,Ty tu na mě zkoušíš metafory?" přivřela zamilovaně oči.
,,Možná..." udělal to samé a políbili se.
Izzy si lehla na postel a Sombra na ni.
,,Počkej." zasmála se ,,Co když někdo přijde?".
Hřebec rozsvítil roh a ve dveřích cvakl zámek.
,,Nepřijde." usmál se a znovu ji políbil.
,,Sme už skoro sedmnáct let svoji." odtáhla se se smíchem Izzy ,,Neměla ta zamilovanost už vyprchat?".
,,Ty máš ale řečí." protočil očima, ale to už ho alicornka políbila.

,,Nikdy bych nevěřila, že něco takovýho řeknu, ale těch hlasů je dneska nějak moc." povzdechla si Enchanting Shadow.
,,Kdybys to řekla komukoli jinýmu, šla bys rovnou do cvokhousu." zasmála se Violet Petal.
,,Tam bych skončila, nebýt vás, holky." usmála se Felicity.
,,Musím přiznat, že ty zamčený dveře mě trochu děsí,..." řekla Enchant a ohlédla se na dveře, opatřené kouzlem ,,...ale my tu pro tebe budem vždycky." otočila se zpátky na zemní klisničku.
,,Jo, Celestia je jen paranoidní." mávla kopytem Violet.
Za dveřmi poslouchaly dvě klisny.
,,Já nesouhlasím s tím, aby moje dcera byla zamčená v pokoji s poníkem, kterého se bojí i Celestie!" dupla si Beauty Hoof a otočila se na Izzy ,,Je to kouzlo na dveřích vážně nutný?".
,,Bohužel. Já za to nemůžu." pokrčila rameny alicornka ,,Pravda, ten pobyt u Rainbow Fire jí moc neprospěl. Pořád při výbuších vzteku zapaluje postel.".
,,Ty mi tu v klidu říkáš, že tvoje vnučka, která zapaluje vlastní věci je zamčená v pokoji s mojí Petal?!" zamračila se pegaska.
,,Technicky vzato ano, přesně to ti tu říkám." přikývla Izzy ,,Ale sou to kamarádky. Stačí že Fel ztratila Dailyho. Vždyť byli nejlepší přátelé.".
,,A co je z nich teď?" máchla kopytem Beauty ,,Dobře víš, že bez Handsomea to tu de z kopce a jestli se něco nezmění, dopadne to špatně.".
,,Nedopadne." kroutila hlavou princezna ,,Nemůže to dopadnout hůř, než je to teď.".
,,Vždycky může být hůř." odfrkla si blonďatá klisna ,,Ale stejně tak může být i vždycky líp.".
Izzy rozsvítila roh, otevřela dveře a zavelela ,,Enchant, dneska se ještě musíš učit.".
Šedá jednorožka si povzdechla a zamířila k matce.
,,Petal, zlatíčko, poď už." promluvila i Beauty.
Violet se bezmocně podívala na Felicity a taky odešla.
Dveře se za nimi zavřely a zamkly růžovou magií.
Zemní klisnička zůstala v pokoji zase sama.
Zkontrolovala pavučinu v rohu.
Pavouček pilně pracoval.
,,Dneska máš štěstí." vydechla smutně a odešla ke své posteli.
Vyskočila na ni a lehla si tak, aby na dvoucentimetrového spolubydlícího viděla.
Zamyšleně se zamračila a u očí se jí objevil fialový kouř.
Pavouk v té chvíli začal růst.
Během chvilky měl velikost průměrné kočky.
S tím ale Fel neskončila.
Přerostlý hmyz změnil barvu z černé na fialovou a několik původně rudých očí mělo najednou každé jinou barvu.
Až tehdy kouř zmizel a klisnička se usmála.
,,A trvalo mi rok, než mě to napadlo." uchechtla se.

Někdo zaklepal na dveře Handsomeova domku.
Po chvíli bez odezvy zaklepal znovu.
Skleslý Handsome přišel ke dveřím a otevřel je.
,,Ahoj!" vyhrkla vesele jeho o rok mladší pegasí sestra ,,Už sem myslela, že nejsi..." zarazila se ,,Počkat, cítím tu..." v podstatě odstrčila svého bratra a šla za pachem, který jí praštil do nosu.
,,...pivo?" řekla nechápavě, když na stole v kuchyni uviděla láhev.
,,Ty piješ?" zeptala se a otočila se na jednorožce.
,,Jen...trochu." zamumlal a upřel pohled na svá kopyta.
,,Ale proč?" nechápala Beauty.
Handsome chvíli přemýšlel, zda jí odpovědět.
,,Izzy." odpověděl nakonec ,,Je těhotná.".
Klisna okamžitě pochopila.
,,Ach, bráško." řekla smutně a objala ho ,,To je mi líto.".
,,Ale....myslela sem, že ses přes Invisible už přenesl." naklonila hlavu a odtáhla se ,,Koneckonců, rozešli ste se už tak před pěti lety.".
Hřebec mlčel.
Jeho sestra neměla nejmenší tušení o tom, že vztah s Izzy dál pokračoval a definitivně skončil až včera.
,,Já bych toho Rolera..." zasyčela nenávistně pegaska ,,A Invisible byla taky pěkně hloupá, že mu hned kývla! Ta kráva blbá snad ani nepřemýšlí!" cedila slova mezi zuby ,,Zasloužíš si lepší, než je ona, Handy.".
,,Já už ani nevím, co si zasloužím." vzdychl Handsome a sedl si ke stolu ,,Ale jako ona už žádná nebude...".
,,Sem si jistá, že jednou poznáš někoho, s kým si seš opravdu souzený." usmála se Beauty.
,,Pochybuju." zamumlal jednorožec a znovu se napil.
Klisna se zamyslela.
,,Víš co?" promluvila ,,Tohle jí nedaruju." usmála se ,,Stejně sem se chtěla přestěhovat do Canterlotu.".

Kdo si pamatuje Křivdy? xD
Protože přesně ty tady v backstory teď budu řešit! ;D

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat