Daily bral do žluté magie ze své obsáhlé knihovny jednu knihu za druhou a nepotřebné odhazoval za sebe.
Najednou se otevřely dveře a někdo vešel dovnitř.
,,Řekl sem, že mě nikdo nesmí rušit!" zakřičel naštvaně, fláknul s další nepotřebnou knihou o zem a otočil se.
,,Ah, p-promiň, mami." omluvil se klidněji, když uviděl Dragon.
Starostlivě přistoupila k němu.
,,Co hledáš?" zeptala se.
,,Tu knihu s legendami." povzdechl si a s poraženeckým výrazem odešel do vedlejší místnosti.
Uprostřed ložnice se nacházela obrovská postel s nebesy, na kterou se posadil a zabodl pohled do země před sebou.
Klisna se posadila vedle něj.
,,Vážně ten meč chceš?" zeptala se.
,,No, někdo ji zastavit musí." odpověděl pohrdavě ,,A ten někdo budu já, ne Felicity.".
,,Si si jistý, že chceš zabít vlastní matku? Tak, jak ona chtěla zabít tebe?" kroutila hlavou Dragon Heart.
,,Jo, sem." zavrčel ,,Karta se dokonale obrátí, chápeš?".
,,Jestli by tě byla schopna zabít před pěti lety, teď už váhat určitě nebude." varovala ,,Nechceme, aby se ti něco stalo. Nedejcelestie, abys umřel. Máme tě rádi. Já tě mám ráda, Wonder Grind tě má ráda a tvůj otec...".
,,...nemá." přerušil ji Daily.
,,Ale má." nedala se odbít pegaska ,,Jinak by si pro tebe přece nepřišel.".
,,Je to celkem vtipný." usmál se smutně ,,Nevlastní rodiče mě rádi měli a pro skutečný sem byl vždycky jen věc...".
,,To není pravda. Někde v hloubi duše..." snažila se ho přesvědčit.
,,Ne, sem mu ukradenej." odsekl jednorožec ,,A teď mi dej tu knihu. Vím, žes mi ji sebrala.".
,,Zabitím matky nic nevyřešíš." zamumlala Dragon a zavolala komornou.
Ta přiběhla i s knihou v magii a předala ji Dailymu.
,,Na to, jak své rodiče nesnášíš, se jim začínáš příliš podobat." sklopila zrak pegaska a vstala k odchodu.
,,Mami..." oslovil ji a odložil knihu ,,Mám tě rád.".
,,Já tebe taky." usmála se a objala ho.
Když odešla, rychle knihu vzal do magie a nalistoval příslušnou stránku.
,,...zlo, které v časech příštích bude Equestrii sužovat. Ale i toto má svůj háček. Vyvolené hříbě musí svůj osud přijmout v den svých patnáctých narozenin. Když tak učiní, meč se k němu připoutá a dovolí mu použít magii na jeho ovládání." dočetl a skoro až ďábelsky se usmál ,,Budu to já, sestřičko. Protože tebe babička ze zámku nepustí." zasyčel zlověstně a zaklapl knihu ,,Stejně by se tě poníci báli.".,,Nemůžeš od sebe odtrhnout bratra a sestru! Vždyť tady sou oba doma!" zamračila se Dragonlia.
,,Daily si snad zaslouží konečně vidět svého skutečného otce, ne?" odsekl Solar.
,,Když si to ty, je mu bez něj líp." prskla.
,,Poslyš, Handsome zemřel, Spirit, jak ty říkáš, prostě zmizela a Smrtka ani Sombrero tu nejsou, tak za svého syna rozhoduju já!" dokončil debatu alicorn a otočil se na jednorožčího hřebečka ,,Poď, kluku.".
,,Já nechci." zamumlal a o krok ustoupil.
,,Cože?" zamračil se Solar.
,,Já s vámi jít nechci." zopakoval Daily.
,,Sem tvůj otec. O tom, jestli chceš, nebo ne, rozhodnu já." rozzlobil se hřebec a prudce vzal malého hřebečka za kopyto.
,,Tohle nedovolím!" vložila se do toho opět Lia.
Alicorn ji probodl pohledem.
,,Jenže to není tvoje věc!" odbil ji.
,,On s tebou jít nechce!" bránila jednorožce.
,,To je mi jedno. Je to můj syn a patří do Canterlotu. On to jednou taky pochopí." odporoval alicorn.
,,Sem Spiritina kamarádka a vím, že ona by to ne..." chtěla pokračovat, ale jemu už došly nervy.
,,Mělas být mrtvá!" zakřičel.
Zarazila se a zůstala na něj zírat.
Kopytem si sáhla na nepatrnou a už prakticky neviditelnou jizvu na krku, která jí připomínala test nástupců.
,,Ti banditi..." zachraptěla třesoucím se hlasem ,,P-poslal si je, aby mě zabili.".
,,A stejně jako Spirit si uvěřila, že to byla náhoda." procedil mezi zuby ,,Tohle je pořád moje království. Tak buď ráda, že si ještě naživu, kříženče." znovu se otočil odchodu.
,,Teto Lio!" vyhrkl Daily, když ho jeho otec táhl za kopyto pryč.
,,Teto!" polekala se i Felicity a naléhala na dračí klisnu.
Ta ale jen dál zaraženě hleděla před sebe.
Medit, která do té doby stála, opřená o rám dveří, si ji pohrdavě změřila pohledem a následovala svého kamaráda.Dragon vtrhla do Solarovy pracovny a šla přímo ke svému manželovi, který seděl u stolu a probíral nějaké papíry.
,,Ty ho necháš?!" vyštěkla.
,,Koho?" nechápavě vzhlédnul ,,Co?".
,,Necháš svého syna zabít jeho matku?!" zamračila se.
,,Vážně myslíš, že na to má?" protočil očima ,,Nezabil by ani mouchu, natož vlastní matku.".
,,Může překvapit." odfrkla si ,,Je přece tvůj syn.".
,,Teď mám důležitější starosti, než Dailyho přehnanou sebedůvěru." mávl kopytem a vrátil pozornost papírům na stole.
Jeho žena se naklonila, aby viděla o co vlastně de.
,,Zase se něco ztratilo?" zeptala se.
,,Myslíš co tentokrát ukradla? Matčinu halapartnu." odpověděl s povzdechem.
,,Co?" zamrkala nechápavě.
,,Tu zbraň, co použila proti Sombrovi. Vypadalo to jako sekera." prohodil a opřel se o opěradlo židle.
,,Proč to krade jednotlivě? Stráží je tam čím dál víc a nic se nezlepšilo." přemýšlela Dragon.
,,Hraje si s námi." povzdechl si ,,Chce abychom viděli, že je lepší, než my.".
,,A je?" zvedla obočí pegaska.
,,Ptáš se špatného poníka." uchechtl se.
Jeho žena se zamračila a naklonila se k němu, aby mu viděla do fialových očí.
,,Nevěřím, že ji pořád ještě miluješ.".
,,A čemu věříš?" odsekl a stejný pohled věnoval jí ,,Že sem začal milovat tebe?".
Dragon odvrátila zrak a povzdechla si ,,Možná.".
,,Nemiloval sem tě když sem si tě bral a nemiluju tě ani teď." zavrčel a opět se začal věnovat papírům.
,,A co Grind?" zeptala se ,,Máš rád Wonder Grind?".
Solar sklopil zrak a mlčel.
,,Ne," kroutila smutně hlavou ,,nemůžeš být tak bezcitný!"
,,Možná už sem všechnu svoji lásku vyplýtval." zamumlal a vzhlédl k pegasce.
,,Na špatného poníka." špitla a znovu se k němu naklonila ,,Já sem tvoje žena...".
,,Z donucení." přerušil ji.
,,Ale možná to tak mělo být." nedala se odbít a ještě víc se k němu přiblížila.
On odvrátil hlavu, ale po chvilce se zas otočil a políbili se.
Vstal ze židle a i s Dragon pořád v polibku obešel stůl.
Nám dobře známá pohovka tam stále ještě byla.
Svalili se na ni, ale sotva se tak stalo, alicorn se odtáhl.
Položil kopyto na její tvář a zadíval se na ni.
Po chvíli se odvrátil a odešel zpátky ke stolu.
Dragon sklopila zrak a posadila se.
,,Ty v sobě tu lásku ještě máš." zamumlala a vstala ,,Ale nechceš ji pustit ven.".
,,Odejdi." vydechl Solar, posadil se ke stolu na židli a dal si hlavu do kopyt.
,,Chci ti jen pomoct." odporovala pegaska ,,Nenech ji, aby ti zničila život!".
,,VYPADNI!" zakřičel, až se jeho manželka lekla.
Vycouvala beze slova od pohovky a opustila místnost.Před 10 lety...
Spirit se objevila v rohu Solarovy ložnice.
Jak předpokládala, ležel na své posteli.
,,Strašně moc se omlouvám za to vězení, ale Mysterious na tom trvala." začala hned provinile a vykročila k posteli ,,Zlobila se Celestia hodně?".
,,Jenom na tebe." odfrkl si alicorn.
,,Na mě?" zemní klisna se zastavila a zatvářila se nechápavě ,,Copak za to můžu já?".
,,Zlobí se, protože si zatajila Dailyho, že ses nechala snadno svést a osočila tě, že si obyčejná šlapka." povzdechl si ,,Zkráceně řečeno: Nebyla nadšená.".
,,Zakázala ti se se mnou vídat?" zeptala se smutně.
,,Jistě že ano! Můžu být rád, že mi ten obojek nenechala." máchl rozzlobeně kopytem.
,,T-takže mám odejít?" zakoktala.
,,Ne, to ne!" vyhrkl a vyskočil z postele.
Přišel až k ní a hned se políbili.
,,Ale tvoje matka..." chtěla protestovat, když se odtáhli.
,,Nezajímá mě její názor!" prskl opovržlivě a zamilovaně se na ni zadíval ,,My budeme spolu.".
,,Navždycky." špitla spokojeně a znovu se políbili.Tududum!
Tohle se píše snadněji než normální knížka xDbobanala (Dragon Heart)
Unicorngirl73 (Dragonlia)
(Nějak sem to poslední dobou nepsala x'D)Věnováno MarcelkaMacka
Snad dostaneš PC brzo zpátky ;)
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
Hayran KurguPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...