❤Svícen❤

107 25 2
                                    

Solar na plese nebyl.
Nějak neměl moc důvodů oslavovat.
Se spoustou knih se zavřel u sebe v pracovně a nevyšel až do druhého dne.
Vlastně nevyšel ani ten druhý den.
Ozvalo se klepání.
,,Nerušit!" zavolal mrzutě a dál listoval knihou před sebou.
Dveře se ale přesto otevřely.
Zamračil se na příchozího, ale jakmile uviděl kdo to je, rychle vstal.
,,Dragon!" vyhrkl překvapeně.
,,Nečekala bych že budeš rád že mě vidíš." zamumlala a zavřela za sebou ,,Co tady děláš? Proč si nebyl na plese?".
,,Co bych tam dělal?" odfrkl si.
,,Já tam byla. Mohli sme si zatančit. Aspoň ze slušnosti.".
Sklopil zrak.
,,Víš co mi Grind řekla?" zamračila se ,,Že Daily hledá tu pravou sám, aby neskončil jako my. Jako .".
,,Tu pravou?" zvedl obočí ,,Ale prosímtě!".
,,Divím se že ještě vůbec ví co to láska je, když ji tady nikdy neviděl." sklopila zrak.
Do očí ji praštil pohled na knihy poházené na zemi.
Rozhlédla se.
Byly jich tu hromady.
A všechny se stejnýho tématikou.
,,Co hledáš v tolika knihách o magii?" zeptala se ,,Nechystáš se udělat nějakou hloupost, že ne?".
,,Ne." zalhal.
,,Solare, já tě prosím!" přišla ke stolu, opřela se o něj předními kopyty a podívala se mu přímo do očí ,,Nedělej nic co by ohrozilo tvou rodinu.".
,,Neudělám..." lhal dál.
,,Uvědom si prosím, že tu nejde jen o tebe a Spirit.".
,,Jenže ty to nechápeš!" křikl.
,,Myslíš to když miluješ někoho kdo se ti pořád vzdaluje? A ty se ho snažíš chytit za kopyto a přitáhnout blíž, ale akorát se ti vzdálí dál." do očí ji vhrkly slzy ,,Jenže ty to...odmítáš vzdát a...přiznat si že...je konec...".
Vrátila kopyta ze stolu zpět na zem a utřela si dvě slzy co utekly.
,,Já to znám až příliš dobře a stejně tak vím že je to zbytečné." popotáhla ,,Už sem dostala rozum a přestala se snažit o tebe...Chci jen aby sis uvědomil že rodinu máš tady. Na to být otec pro Dailyho je už pozdě, ale Grind tě má pořád ráda. Nechci aby ses jí vzdálil.".
Alicorn sebou trhl a rozšířily se mu zorničky, jak to bývá když dostanete převratný nápad.
,,Máš pravdu." povzdechl si ,,Wonder se jako táta vzdálit nechci...".
Dragon překvapeně zvedla uši.
Solar vstal od stolu a obešel ho.
,,Měl bych s ní trávit nějaký čas." přikývl souhlasně.
Pegaska zamrkala a nevěřila co slyší.
,,Budu lepší táta." usmál se a položil jí kopyto na rameno.
Taky se usmála.
,,To jediné od tebe chci.".

,,Fajn, um..." řekla Felicity, když se zastavila na náměstí Princezny Amore ,,Dostali sme nějaké zprávy že je tu obří pavouk.".
Daily se nadechoval.
,,Neříkám že je to Spinne!" zarděla se ,,A neříkám že není...".
,,Kdo je Spinne?" zeptala se nechápavě Pericula.
,,Můj mazlíček. Tak trochu sem ho ztratila..." znervózněla zemní klisna, ale rychle změnila téma ,,Navíc si pár poníků tady prý všimlo klisny podobné Enchanting...ve společnosti toho pavouka.".
,,Výborně! Hra na schovávanou." odfrkl si jednorožec.
,,Můžeš s tím přestat?! Je to naše kamarádka!" zamračila se jeho sestra.
,,Kdyby to byla naše kamarádka, slitovali bychom se nad ní a nechali ji být." odporoval.
,,Je důležitá!" dupla.
,,Teď zrovna ne! Pokud vím, stará Smrtka neumírá, tak co to honíš?!".
,,Tady de o naši pověst!".
,,Neříkala si před chvílí že je to naše kamarádka? Vždyť je ti ukradená!".
,,Sklapni a zůstaň tady!" křikla, otočila se a oddupala k jedné zatáčce.
Pak se obrátila zpátky ,,A ty taky!" řekla Pericule a Dailymu razantně naznačila že ho sleduje.
On věděl že se jde zeptat v sirotčinci a v nemocnici.
Dokonce i v tomhle městě oboje měli.
Ale Pericula nevěděla o co de a rozrušila ji sourozenecká hádka.
Nadechla se aby něco řekla, ale to už ji umlčel polibkem a zacouval s ní do jiné zatáčky.
Když se zastavili, položila mu kopyto na hruď, aby ho odstrčila, ale nějak už to udělat nechtěla, tak kopytem přejela na tvář, zavřela oči a polibek se prohloubil.
Chvíli to takhle pokračovalo, až se jednorožec odtáhl.
Peri jako by zamrzla, se stále zavřenýma očima stáhla kopyto.
Pak rychle zamrkala, vykulila oči a hřebce od sebe odstrčila.
,,Co to sakra bylo?!".
,,Myslíš proč sem to udělal, nebo proč sem přestal?" usmál se s přivřenýma očima.
,,...obojí." zarděla se.
,,Jen sem to zkusil. Trocha alkoholu a nevěděla bys o sobě." řekl odborně.
,,No, smůla že nepiju." zamračila se.
,,Možná by to šlo i bez toho..." pokrčil rameny a chtěl ji znovu políbit, ale zastavila ho.
,,Vážně přestaň." posmutněla ,,My spolu být nemůžem.".
,,A proč ne? Konečně mi to vysvětli a neschovávej se za to že si zadaná!" odfrkl si.
,,Podvádění nikdy nevedlo k ničemu dobrému a ani nepovede..." sklopila zrak.
,,A co když nejsi s tím pravým? Nikdy sem tě upřímně neviděl vypadat zamilovaně." nenechal se odbít.
,,Známe se týden." zvedla obočí ,,Nic o mě nevíš.".
,,Nic vědět nepotřebuju." vzal její kopyto.
,,Kdybys věděl...už bych se ti nelíbila..." odvrátila zrak a kopyto dala zase na zem.
,,To si nemyslím." usmál se ,,A právě si řekla že ti záleží na tom jestli se mi líbíš.".
,,Prosím..." zamumlala ,,Prosím, přestaň.".
,,Ten tvůj...neubližuje ti, že ne?" zvážněl Daily.
,,Galaxie chraň, ne!" zavrtěla hlavou ,,Nikdy na mě nevztáh kopyto. Ale...strašně dlouho sem ho neviděla. Nerada o tom mluvím." znovu se na něj otočila ,,Nechci udělat chybu z osamělosti. Nechci litovat toho, že bych si s tebou začala.".
,,Kdyby to byla osamělost, udělala bys tu chybu už dávno." řekl a obešel ji ,,A pořád si mi neřekla ten důvod.".
,,Řekla!" zamračila se.
,,To není ono. Máš ještě vážnější důvod. Spíš bych věřil žes viděla v budoucnosti zkázu světa když spolu budem, než žes mě odmítla jen kvůli tomuhle.".
,,Řekla bych že si o sobě moc myslíš." otočila se na něj čelem.
,,Já bych řekl že mě máš radši než někoho s kým máš celestieví jak dlouho vztah na dálku." obrátil přesvědčeně ,,Ale je tu stejně něco v hlavě, co ti brání, protože všechno ostatní by se mi vrhlo do náruče.".
,,Měla sem pravdu. Moc si o sobě myslíš." povzdechla si.
,,Zatloukej jak je libo." usmál se ,,Ale já nejsem tak hloupej jak myslíš.".
Vyšel zase zpátky na náměstí, aby poslušně čekal na sestru.
,,Já vím že nejsi..." špitla smutně a následovala ho.

,,Sou tady!" zadržovala Enchant slzy a krčila se schoulená pod oknem do ulice ,,Přišli si pro mě! Bounty jim o mě řekla!".
,,Nejspíš sou tu kvůli Spinneovi." podívala se z okna Lolipop ,,Pár poníků včera vyděsil.".
,,Ne, ne, já to prostě vím..." položila si hlavu do kopyt ,,Odvedou mě a budu mít tisíc let zaracha!".
,,Nebojte, to se nestane." uklidňovala Loli.
,,Jak si můžeš být tak jistá?!" křikla nešťastně.
,,Víte jak princezny říkaly že 'peču' se starostkou?" připomněla.
,,Ano?" zakňučela.
,,To byla zrovna ta pravda. I jako služka tu mám jisté...výhody." vysvětlila.
,,Neřekla si mi čí služka si, když ne Celestiina." připomnělo se Enchant.
,,Královské tajemství. Jedno z největších." otočila se od okna na nástupkyni ,,Budeme se muset vyplížit.".
,,Kam?!" zmocnila se jí opět panika.
,,Na radnici.".
,,Ale to je uprostřed města!" panikařila ještě víc.
,,Ptají se kolemjdoucích. Touhle ulicí zrovna prochází Daily Curse. Jenže pokud viděli pavouka, je velká možnost že viděli i vás když ste odkryla svou pravou podobu." osvětlila své obavy.
,,D-dobře. Když myslíš že na radnici budu v bezpečí...".
,,V naprostém." kývla ,,Pod svícnem bývá největší tma.".

Na dveře kanceláře s nápisem Starosta někdo zaklepal.
,,Dále!" ozval se dívčí hlas.
Loli otevřela dveře, chvíli čekala stranou a pak vešla a zavřela za sebou.
,,Popy, to že sem můžeš bez ohlášení neznamená že sem můžeš kdykoli..." zamračila se starostka, ale došla jí slova když se uprostřed místnosti zviditenila Enchant.
,,Co to?! Lolipop!" vyletěla rozzlobeně od stolu.
Šedá jednorožka nejistě ucouvla.
,,Rays, já to vysvětlím!" vyhrkla hned pegaska a přiběhla ke stolu.
,,To doufám! Zrovna před chvílí tu u mě byli ti tři šašci s Invectusem a ptali se po ní! Ještě řekni že schováváš i toho pavouka!".
,,Vlastně...ano." znervózněla.
Starostka už se nadechovala k dalším výčitkám.
,,Princeznu Enchanting sem našla spát v parku asi před týdnem. Nemohla sem ji podrazit a nahlásit!" hájila se.
Zelenkavá pegaska se zavlněnou tyrkysovou hřívou se uklidnila.
,,Ale mě si to přece říct mohla." usmála se a pohladila ji po tváři ,,Víš že bych to pochopila.".
Otočila se na Enchant.
,,Pojď blíž, děvče.".
Jednorožku to oslovení překvapilo.
Klisna nevypadala o moc starší než ona sama.
Upírala na ni modré, skoro šedé oči, na okrajích nafialovělé.
Přistoupila blíž a potřásly si kopyty.
,,Zinnia Ray, už pár let tu starostuju." představila se.
,,Enchanting Shadow, už pár dní sem na útěku." oplatila to a Zinnia se rozesmála.
,,Ah, no ty si skvělá! Jaký byl tvůj důvod k útěku, smím-li se ptát?".
,,Nechci...nechci být princezna." odpověděla.
,,Vtipné. Většina klisen v Equestrii si říká opak." usmála se ,,Můžeš se spolehnout, Celestii, ani tomu triu tě nevydám. Na mé radnici si v bezpečí.".
,,Děkuju." řekla vděčně Enchant.
,,Lolipop ti ukáže kde budeš spát." pokynula k pegasce.
Ta už stála u dveří a otevírala je.
Než odešly, houkla na ně ještě ,,Počkat! Kde máte toho pavouka?".
,,Na hřívě." odpověděla jednorožka a ukázala na pavučinku, kterou Spinne před chvílí dokončil.
,,O, Galaxie." otřásla se starostka ,,No, hlavně ať už ti neuteče.".

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat