💚Vina💚

150 24 7
                                    

,,Byl to špatnej nápad! Hodně špatnej nápad!" brečela poraženecky Pericula, sedící v kuchyni, opřená zády o zeď s hlavou v kopytech.
Mordax přiběhl od dveří, které byly opatřeny jak zlatavým, tak i zeleným kouzlem a na kterých se ozývaly údery kopyt.
,,Neboj, bude to v pořádku." snažil se ji uklidnit a přehodil přes její nástěnku bílou látku.
,,C-co to děláš?" popotáhla.
,,Zametám stopy?" odběhl ke kuchyňské lince, která připomínala provizorní laboratoř.
Vzal do magie brašnu a vyndal z ní knihu bez názvu.
,,Poď sem, musíš mi pomoct." otočil se na družku.
Ta se váhavě zvedla, převzala knihu a otevřela ji.
,,M-můžeš." popotáhla.
Changeling házel na stránky jeden lektvar za druhým a ty se měnily v ilustrace.
,,K čemu to je?" utřela si kopytem zaslzenou tvář ,,Dům je obklíčený. Nemáme kudy uniknout.".
,,Ty máš." řekl pevně, hodil do knihy poslední lektvar a zaklapl ji.
,,N-ne! To nemůžeš myslet vážně!" polekala se a rychle schovala knížku do brašny ,,Neudělám to!".
,,Peri, musíš utéct! Rychle!'' řekl rozhodně, připevnil jí brašnu na bok a přiběhl ke dveřím, aby posílil kouzlo.
,,Ne, bez tebe neodejdu!'' odporovala.
Kouzlo začínalo slábnout pod náporem magie zvenku.
,,Viděli by že tu nejsem a sledovali by nás. O tobě nevědí. Budeš v bezpečí.'' přemlouval ji changeling a zatínal zuby aby kouzlo posílil.
,,Ale M...'' nadechla se.
,,Ty mě odtamtud dostaneš." přerušil ji, usmál se a pohladil ji kopytem po tváři ,,Vím to.''.
,,Nikdy sem nebyla ve skutečném světě tam venku!'' protestovala neústupně.
,,Nejvyšší čas se tam podívat.'' changeling i přes velké magické úsilí udržoval vstřícný úsměv.
,,Bojím se.'' zamumlala vystrašeně.
,,Ty to zvládneš. Jen na sebe dávej pozor.''.
Kouzlo bylo z dveří skoro pryč.
Mordax se skácel na zem.
Už nedokázal kouzlo dál posilovat.
Jednorožka mu chtěla pomoct.
,,Rychle!'' vyhrkl naléhavě a ukázal na její brašnu.
Ona vzdala argumenty, vyndala z ní nejistě knihu a položila ji na zem.
Stoupla si na ni a rozsvítila roh.
Dotkli se kopyty, když se začala zmenšovat.
Během chvilky se z ní stala ilustrace a kniha bez názvu se zavřela.
Hřebec ji rychle odsunul z dohledu.
Dveře se rozletěly.

,,Musíte. Ji. Najít." řekla rozhodně Izzy ,,Nemůže se jen tak toulat po Equestrii sama! Vždyť ani nemá kam jít! Ah, musíte se zastavit u všech mých hříbat! Mohla by se schovávat u někoho z nich!".
,,Neboj, babi. Je to teprve den. Budeš mít Enchant zpátky než stihneš mrknout." uklidňovala ji Felicity.
,,Mrkám a nic se neděje!" vyhrkla trochu hystericky alicornka.
,,Uklidněte se." zkusila pomoct Pericula.
,,Co když odešla z Equestrie?!" pokračovala v hysterii princezna.
,,Radši si sedněte." poradila jednorožka.
Izzy poodešla ke gauči a posadila se.
Dvě klisny si vyměnily pohledy, jako by se jedna druhé ptaly co teď.
Peri kývla směrem k alicornce.
Fel protočila očima.
Její společnice se zamračila.
,Fajn, fajn!' naznačila pusou zemní klisna a přišla ke své babičce.
Pericula ji následovala.
Invisible měla hlavu v kopytech a popotahovala.
,,Babi, to bude dobrý. My ji najdem." promluvila povzbudivě vnučka, zhmotnila z fialového kouře kapesník a podala ho princezně.
,,Je to moje vina, Felicity." zamumlala a vděčně převzala kapesník ,,To já ji k tomu dohnala. Kdybych na ni nebyla tak tvrdá, kdybych...kdybych se k ní chovala jako máma a ne jako učitelka..." vysmrkala se ,,Cítím se hrozně provinile, protože sem myslela že by...nezvládla být princeznou. Nevím, asi si to pořád myslím a to mě ničí. Nemám dostatečnou důvěru ve vlastní dceru.".
Klisny si sedly vedle ní, každá na jednu stranu.
,,Ale to je pochopitelný. Taky se přece narodila s černou magií jako já." řekla Felicity ,,Když si vzpomenu jak sem s ní byla nebezpečná...".
,,Nebyla." odporovala alicornka ,,Nebezpečnou tě udělalo až to, když mi Celestia řekla že bude nejlepší když tě zavřu, aby ses uklidnila. Jenže právě to, že ses nemusela o samotě hlídat, způsobilo žes nekontrolovala svou magii a ta tím pádem podléhala tvé náladě.".
,,To vám Celestie poradila?" vložila se do toho vyzvídavě Pericula.
,,Ano, zmínila sem se že sem několikrát přistihla Felicity u toho zámku a ona to hned navrhla. Že to má nějakou spojitost s tím mečem, to mě tehdy nenapadlo.".
,,Spojitost s mečem? Myslíte s Invectusem?" ptala se dál jednorožka.
,,No jistě! Ale upřímně řečeno to bylo stejně zbytečné." mávla kopytem princezna ,,Celestia už je nejspíš přepracovaná.".
,,Jak zbytečný?" nechápala zemní klisna.
,,Dušičko, meč může ovládat jen magie Celestie a hříběte nejkrutějšího poníka, které ho vezme v den svých patnáctých narozenin, bla bla bla, že?".
Obě mladší klisny přikývly.
,,Jakou barvu má Celestiina magie?" zeptala se tím tónem, jakým na škole pro nadané jednorožce přikazují učitelé levitaci předmětů.
,,Žlutou." zamrkala nechápavě Fel.
,,A jakou barvu má magie jejího syna a jeho syna?" rozvinula otázku.
,,Stejnou." vydechla zaraženě zemní klisna ,,To mi nikdy nedošlo. Myslíš že to tak funguje? Že Daily zdědil po Celestii její magii?".
,,Co vím o dědičnosti magie, mělo by to tak fungovat." pokrčila rameny Izzy.
,,Abych si to ujasnila..." vložila se do diskuze opět Peri ,,Pokud sem to správně pochopila, Celestia dala zavřít Felicity, aby měl Daily volnou cestu k Invectusu?".
,,Přesně tak. Beztak ho ještě víc poštvala proti Spirit. Když si vzpomenu jaký to byl hodný hřebeček. Jenže pak sem nakráčel ten Solar Eclipse," jméno procedila mezi zuby ,,odvedl ho do Canterlotu a šlo to s ním akorát z kopce.".
,,Jak to tak poslouchám, nejste asi se Celestií zrovna kamarádky." konstatovala hnědá jednorožka.
,,Že se její syn chová nezodpovědně, za to nemůžu." založila si kopyta Invisible.
Klisny si vyměnily pohledy.
,,Ona je něco jako vaše šéfová, ne?".
,,Asi jo.".
,,Co kdybyste měla svoje vlastní království, kde byste byla sobě pánem?" navrhla Peri.
Princezna se na ni otočila.
,,Ty máš ale nápady!" rozesmála se.
,,Myslím to vážně." namítla jednorožka ,,Chci říct - určitě nejste jediná, kdo se Celestií nesouhlasí. Už jen vaše rodina by vydala na vesnici. Co teprv kdybyste oslovila celou Equestrii. Třeba kdybyste sepsala petici.".
,,Děvenko, ty to asi opravdu myslíš vážně." zamumlala překvapeně alicornka ,,Já bych nemohla ani starostovat tady v Appleloose, natož vládnout v království.".
,,Byla ste Křišťálová královna!" připomněla Pericula.
,,To bylo dávno." zamračila se Izzy ,,Před víc jak tisíci lety a pro mě tak před třiceti. A že bych vládla , to se říct ani nedalo. Vždyť o mě ani v těch učebnicích nebylo!".
,,Tohle je směšný." rozsekla to Felicity ,,Vždyť by to Celestie ani neschválila. Navíc poníci nemají důvod proti ní jít. Pro Equestrii dělá první poslední.".
,,To znamená východ a západ slunce." odfrkla si Peri.
,,Ne že bych byla její fanynka, ale křivdíš jí." bránila zemní klisna.
,,Dívky, už je pozdě. Měly byste jít spát." ukončila debatu Invisible.
,,Asi máte pravdu. Nashledanou. Ahoj!" rozloučila se jednorožka a teleportovala se.
,,Čau." stihla ještě odpovědět Fel a odešla do svého pokoje.
,,Huh," uchechtla se Izzy když byla sama ,,prej vlastní království. Sepište petici." vstala z gauče ,,Jako by někdo něco podepsal.".

,,Strašně se změnil..." povzdechla si Dragon, zatímco chodila v kruhu po svém pokoji.
,,Kdo?" zeptala se Medit, sedící na posteli, podpírající si kopytem hlavu.
,,Když sem ho tu viděla poprvé, byl takový odtažitý, skoro vyděšený..." pokračovala pegaska, jako by kamarádčinu otázku ani neslyšela.
,,Ale notak!" zaskučela jednorožka a rozvalila se na posteli ,,To taky sedí na oba!".
,,...a teď když nehledá srdce biologické matky, nebo uprchlou tetu, běhá po nocích za klisnama po Canterlotu." dupla, aby zdůraznila tečku za větou, sedla si na postel, čímž vymrštila svou dvorní dámu do sedu a založila si kopyta.
Meditation se nadechla, když vtom obě nastražily uši.
Z chodby se ozýval přerušovaný, možná trochu opilý dívčí smích.
,,Řekla sem po nocích?" povzdechla si znova Dragon Heart a svěsila uši ,,Zapomeň na to.".
,,Není to ta nová služka?" uvažovala Medi se stále nastraženýma ušima.
Dveře se otevřely a vešla dvanáctiletá Wonder Grind.
,,Já se z něj zblázním!" řekla rozzlobeně a zabouchla za sebou dveře ,,Už potřetí budem muset hledat jinou služku!".
,,Zkuste najmout hřebce místo klisen." navrhla Medit.
,,Co když se přeorientuje?" rozhodila kopyty Dragon.
Grind vyprskla smíchy.
,,Já si dávno říkala že se ke klisnám nehodí." pokrčila rameny růžová jednorožka.
,,Řekla bych že to mu nehrozí." zasmála se Wonder.
,,Taky by mohl bejt bi." uvažovala dál dvorní dáma.
,,Je úplně jedno co je!" vyhrkla pegaska ,,Ničí si život.".
,,Určitě ho ničí sobě, mami?" zvedla obočí klisnička.
,,Nechápete? Vynahrazuje si lásku, kterou jako malý neměl." povzdechla si.
,,Jakýpak neměl?" nechápala Grind ,,Co si pamatuju, bylo to tu v pohodě.".
,,Tvoje mamka asi naráží na jeho skutečnou matku, která ho chtěla..." Medit naznačila kopyty škrcení ,,...však víš.".
,,Skutečnou!" zvolala málem až uraženě Dragon ,,Skutečná matka by své hříbě nezabila! Ta fialová krkavčice je jeho matka jen ve smyslu, že ho přivedla na svět!".
,,Podívejme se! Před pár lety ste byly kámošky, půjčovaly ste si Solara..." vzpomínala Medit.
,,Mami?" zasmála se Wonder.
,,To bylo jen jednou!" hájila se modrá pegaska ,,A jen mu dala pusu!" odfrkla si ,,Stejně nevím proč sem ji nechala. Asi sem s ní na chvíli soucítila, nebo co.".
,,Když už je řeč o tátovi...mami, měla bys s ním promluvit." zvážněla klisnička.
,,A proč jako?" založila si zas kopyta Dragon ,,Přece mě nepotřebuje.".
,,Tohle trvá už tři roky. Sotva spolu promluvíte." zamračila se Grind.
,,Moje vina to není a ty to víš." zamumlala pegaska a sklopila zrak.
,,A ty zase víš, že táta není typ, co by se chodil omlouvat." obrátila její dcera.
,,Už za ním znova dolejzat nebudu. Priority si musí srovnat sám." řekla neústupně Dragon Heart.

Tak sem to konečně dopsala xD
bobanala (Dragon)
Meditation-sama (Medit)

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat