💛Pod Sluncem je temnota💛

99 24 10
                                    

,,Takže sem se i potřetí díky Taurusovi dostala z toho jejich blázince a konečně sme se dostali za hranice města. Nicméně k vlaku sme to stihli až na čtvrtý pokus." povzdechla si Spirit.
,,Nechápu že mě o tom nikdo neinformoval." vykulila oči Izzy.
,,Vážně?" překvapilo zemní klisnu ,,Říkali že ti napsali vždycky když mě znovu zavřeli.".
Alicornka se zarazila a pak si povzdechla.
Beze slova vstala z gauče a odešla z obýváku.
Taurus a Spirit si vyměnili zmatené pohledy.
Když se princezna vrátila, měla už v magii pět dopisů a jeden otevírala.
,,Strašně moc se omlouvám!" omlouvala se nervózně Misty Cream, která šla vedle ní ,,Úplně sem na ně zapomněla! Chtěla sem ti je dneska dát, protože přišel další, ale...zase sem na to zapomněla.".
,,To je v pořádku, Misty. Už se to vyřešilo. Příště si to někam zapiš nebo tak." zamumlala, začtená do nejstaršího dopisu.
,,Říkala sem ti že se na místostarostku nehodím." svěsila uši hnědá jednorožka.
,,Ale to je hloupost, beruško! Hodíš se na to výborně!" zvedla oči od dopisu, aby dceru povzbudila.
,,Říkáš to jen abych se cítila líp." zamračila se.
,,Ale broučku, už si dospělá. Proč bych to dělala?" usmála se nevinně Invisible.
Misty něco zamručela a pak si všimla své sestry.
,,Spirit!" usmála se ,,Tak dlouho sme se neviděly! Jak bylo na dovolené?".
,,Vážně to chceš slyšet?" povzdechla si.
,,Copak? Něco se stalo?" zeptala se zvědavě.
,,Straší mě duch mého manžela a jelikož si všichni kvůli tomu myslí že sem blázen, měsíc sem se neúspěšně pokoušela dostat z blázince." zavrčela.
,,Ou..." zamumlala Misty.
,,Přitom to nedává smysl." začala odborně Izzy ,,Handsome odešel v pokoji rovnou do Nebe. To znamená že neměl důvod ani chuť si tu ještě něco vyřizovat. Ani nevím jestli je duch správné označení, spíš jakýsi...přízrak. Zdánlivě hmatatelný a přesto jen iluze těla. Ale něco takového duše které došly klidu nedělají. Někdo nebo něco ho sem přivolalo.".
,,Proč by to někdo dělal?" nechápala Spirit.
,,Já bych se ptala spíš kdo tě nesnáší natolik, aby přivolal ducha tvého mrtvého manžela aby tě strašil." řekla jednorožka.
,,Misty má pravdu. Už jen vyvolat ducha není žádná sranda a ještě ho přimět aby strašil někoho koho za života miloval..." zamyslela se princezna ,,Někdo si tu dal spoustu práce.".
,,Nerada to přiznávám, ale je hodně poníků, kterým sem nějak ublížila..." sklopila uši Spirit.
,,Jen Handsome ví kdo ho přivolal." povzdechla si Misty.
,,Přesně..." zamumlala stále zamyšlená alicornka ,,To ví jenom on...".

,,Tak co?" zeptal se s povzdechem Solar a zaklapl knihu před sebou.
,,Nic." zamumlala unaveně Grind, která si z otevřené knihy udělala polštář.
,,Nechápu to. To kouzlo tu mělo být." zamyslel se hřebec.
,,Možná ho z Hvězdného víru přesunuli." zamumlala.
,,No jistě!" vyhrkl a vyletěl ze židle, čehož se jeho dcerka tak lekla, že trhnutím zvedla hlavu.
Spiklenecky se na ni usmál ,,Chtěla by ses podívat do tajné místnosti v Canterlotské knihovně?".
,,Tam nějaká je?!" vykulila oči a nadšení ji úplně probudilo.
,,To si piš!" mrkl ,,Jestli to nebude tam, není to nikde.".
,,Tak na co čekáme?!" vyskočila z polštáře, na kterém seděla a vyběhla z Hvězdného víru.

,,Pořád se sem vrací. Tento měsíc už potřetí. Nevím jestli si tu stále v bezpečí, děvče." přemýšlela Zinnia zatímco oknem pozorovala dvojčata, procházející náměstím.
,,Princezny by ji přece neudaly,..." Lolipop se otočila na Enchant ,,...ne?".
Zelená pegaska se na ni, stále otočená k oknu, taky podívala.
,,Já nevím..." kroutila hlavou jednorožka se sklopeným zrakem ,,Nevím...".
Starostka ji ještě chvíli sledovala a pak se otočila na Lolipop ,,Popy, uděláme si výlet do Canterlotu.".
,,Cože?!" vyděsila se Enchanting.
,,Ale..." modrá klisna znepokojeně přistoupila k Zinnie, jako by nástupkyni neslyšela ,,...tam sme byly nedávno.".
,,Popy, kolikrát ti mám opakovat že se nemáš čeho bát?" řekla mile a pohladila ji po tváři ,,Navíc jestli je pod svícnem tma, pod Sluncem je temnota.".
,,To nedává smysl." povzdechla si druhá pegaska.
,,Musíš chápat dvojsmysly." mávla kopytem starostka.
Opět přejela pohledem na Enchant ,,Neboj, děvče. Vím že to zní absurdně, ale v Canterlotu je pro tebe nejvíc bezpečno. Nikdo by nečekal že se schováš Celestii přímo pod nos.".
,,Na tom...asi něco bude." zamyslela se.
,,Ale budete si muset udržovat tu falešnou podobu." připomněla Loli.
,,Výborně! Domluveno, zítra odjíždíme!" usmála se Zinnia.

Je to krátký no... xD
Ale já už k tomu nemám co přidat :'D
Nevýhoda když si plánujete děj kapitol dopředu :'D

Kdo dával pozor u první série mlp, už ví co Solar hledá xD
A co myslíte že napadne Izzy?

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat