Někdo zaklepal na bránu zámku Smrti.
Po chvilce otevřela Candy.
Před zámkem stál udýchaný červený hřebec.
,,Přejete si?" řekla.
,,Musím mluvit s princeznou." odpověděl.,,Takže Taurus?" zopakovala alicornka ,,Synovec Tireka, říkáš?".
,,Po kom má progalaxii ten vkus?" povzdechl si Sombra ,,Nejdřív tvůj expřítel, pak Celestiin povedený syn a teď tohle?".
,,Kušuj." zamračila se Izzy ,,Jestli je synovec Tireka, je to syn Scorpana." otočila se na mladého hřebce ,,Nemám pravdu?".
,,Ano." přikývl Taurus ,,Ale to není důležité. Povedlo se mi díky pomoci utéct z Canterlotského vězení a chci vám říct, že vím, kde je Spiritino srdce.".
,,Vážně?!" vyhrkla princezna a vyletěla z gauče.
,,V jejím zámku je tajná skrýš. Bála se, že by ji někdy Zrcadlo přesvědčila k vytržení srdce a svěřila se mi kam by ho schovala.".
,,Zrcadlo?" zamrkala nechápavě Invisible.
,,Myslel sem, že o ní vy budete něco vědět. Přece Zrcadlo nemůže být její skutečné jméno." zamyslel se.
,,Čí jméno?" nechápal pořád šedý jednorožec.
,,Klisny v zrcadle. Ona radila a pomáhala Spirit. Dost mrcha." vysvětlil zemní poník.
,,Počkej, v zrcadle? Pegaska, růžová srst, tmavá zlatavá hříva, zelené oči a kovová křídla?" zeptala se dost podrobně Izzy.
,,A-ano." vydechl překvapeně Taurus ,,To je přesně ona.".
,,U všech tupých kos!" vyhrkla ,,Flexi mi celou tu dobu manipuluje dceru!".
,,Takhle mluví normálně?" naklonil se rudý hřebec k šedému.
,,Snaží se." pokrčil rameny Sombra.
,,Já věděla, že by moje dušička nikdy sama od sebe nic tak špatného neudělala." dupla si alicornka ,,Takže to ona přiměla Spirit aby si vytrhla srdce?".
Zemní hřebec přikývl.
,,Já jí ještě ukážu." zamračila se princezna Smrti ,,Udělám jí ze života sedmset let smůly!".Spirit zamžourala očima.
Bílo.
Všude jenom divný bílo.
Polštáře?
To na zdech sou polštáře, nebo...?
Vytřeštila oči a vyletěla do sedu.
Rozbolela ji hlava.
Ale ona to ignorovala a rozhlédla se.
,,Ne...ne..." kňučela a zablikaly jí oči ,,Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne!".
Oči zbělaly a ona se vyděšeně sunula dozadu.
Narazila na měkce vystlanou zeď, která působila jako hromada bílých polštářů.
Takhle byly zařízené všechny zdi.
Dokonce ani postel tu nebyla - místnost samotná vypadala jako velká hranatá postel.
To je...
To je...
Blázinec!
Chytla se za hlavu a začala křičet.
Nemůžou mě zavřít do blázince!
Nemůžou!
Nemají právo!
Začalo ji bolet v krku, tak se se zrychleným dechem znovu rozhlédla.
Přes celou horní půlku pravé zdi se rozléhalo zrcadlo.
Spirit si oddechla, oči znovu zrudly a ona se postavila.
Když se ale podívala lépe, viděla za "zrcadlem" dva poníky.
To není zrcadlo.
Je to sklo.
Jednostranné sklo.
Sledují mě!
Otočila se k nim zády.
Musím se odsud dostat.
Hned!
U očí se objevil fialový kouř.
Jakmile se to ale stalo, projel celým Spiritiným tělem magický elektrický proud.
Bolestí vykřikla a sesunula se opět na zem.
Nemůžu kouzlit!
Oči slzely ještě od bolesti a barvily se do bíla.
,,City, měla si mě zabít!" vykřikla do prázdna ,,Nechci žít s tím, co sem udělala a už vůbec ne tady!".
,,City!" křičela dál a brečela ,,Zrcadlo! Taurusi!" položila si hlavu do kopyt ,,Solare..." špitla nešťastně.,,Wow, sestra za všechny prachy." uchechtl se Taurus.
,,Nevlastní." poznamenala Izzy.
Ale to už všichni tři stáli před zámkem Dark Spirit.
,,Když uvážíte, že to bývaly dveře..." prohrábl Sombra kopytem úlomky na zemi.
,,Tak, kde je ta skleněná potvora?" přešla rovnou k věci alicornka.
,,Na konci hlavní chodby." odpověděl zemní poník a vykročil určeným směrem.
Když tam došli, vypadalo to jako úplně normální místnost.
Tedy až na to, že jediný nábytek představovalo právě zrcadlo.
,,Tady to..." než stihl Taurus vůbec dopovědět, chopila se řeči Invisible.
,,Tak tady se celý ty roky schováváš, hm?" začala rozzlobeně.
V zrcadle se objevila Flexi.
,,Být zrcadlem prospívá vzhledu." prskla ,,Měla by sis to taky zkusit.".
,,To zrovna. Až s tebou skončím, bude z tebe glazura!" křikla nenávistně modrá klisna.
,,Už se bojím!" řekla sarkasticky pegaska ,,Jen dej pozor, ať si nepořežeš svá princeznovská kopýtka!".
Alicornka zavrčela a chystala se zrcadlo rozbít.
,,Ne!" vyhrkla klisna v kápi, stojící v chodbě ,,To nedělej, princezno.".
Trojice se otočila.
,,Proč ne?" zamračila se Izzy.
,,Když někdo rozbije předmět, do kterého je zaklet poník, zlomí tím kletbu." vysvětlila jednorožka.
Invisible si odfrkla.
,,Navíc, tady srdce Dark Spirit nenajdete. Schovala ho někde jinde." dodala s ledovým klidem.
,,Ona lže!" křikla Flexi ,,Vzala ho než ste přišli!".
,,Budete věřit mě nebo jí?" řekla trochu pobaveně klisna v kápi.
,,No, jí nevěřím ani písmeno." pokynula Izzy ke své sestře ,,Ale jak můžem vědět, že ty mluvíš pravdu?".
,,Nemůžete." pokrčila rameny ,,Ale momentálně žádnou třetí možnost nemáte.".
,,Ani nevíme kdo si." odporoval Sombra.
,,Můj vzhled ani moje jméno vám nic neřeknou a akorát bych měla nevýhodu před Zrcadlem." odvětila ,,Ale jistým způsobem sem na vaší straně.".
,,Jistým způsobem?" nechápal Taurus.
Klisna ho chvíli mlčky pozorovala.
Pak zaklepala hlavou a otočila se zpátky na Izzy.
,,Zkrátka jestli chcete pomoct, přijďte zítra ráno k sadu za zámkem Smrti." ukončila debatu a odešla.
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanficPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...