♠Nový člen týmu♠

101 23 15
                                    

Na hřbitově ve Scythu byl jeden jediný hrob.
Před ním seděli dva poníci.
Modrá alicornka měla hlavu v kopytech a brečela a šedý jednorožec ji se sklopeným zrakem objímal kolem ramen.
Druhý hřebec, téměř totožný s otcem, stál vedle.
Když ho omrzelo dívat se na sestřin hrob, mimoděk se podíval na matku a zamířil k zámku.
Sombra se otočil se zrazeným výrazem.
Když se tak otočil, viděl že z druhé strany, od nádraží, přichází dva poníci.
Došli až k nim.
Světle modrá pegaska se posadila a položila na hrob kytici z půlky tvořenou rudými a z půlky žlutými růžemi.
Izzy vzhlédla a popotáhla ,,Dragon?".
Felicity stála s Invectusem vedle ní jako stráž.
Nevypadala že by tu byla zrovna dobrovolně.
Spíš jako by měla na práci cokoli lepšího než tohle.
,,Solar...nemá sílu přijít." řekla potichu pegaska ,,Na několika oknech Canterlotského zámku sem vydobyla černé prapory a v Appleloose už je smutek.".
,,Jak se ti to povedlo?" nechápala alicornka.
,,Solar se z toho zhroutil. Odehrálo se to přímo před ním. Řekl mi co se stalo..." zadívala se na náhrobek ,,Udělala co považovala za nejlepší. Možná že to i nejlepší řešení bylo...".
,,Udělala to pro něj, že?" povzdechl si jednorožec ,,...aby se probral.".
,,Ano." otočila se na něj ,,A podle mě už v tom všem neviděla smysl. Viděla sama sebe jako komplikaci. Ale...to je jen můj názor.".
,,...bolelo ji to?" vzlykla Invisible.
Dragon zavrtěla hlavou.
,,Musíme najít Shadow." řekl rozhodně Sombra a vzhlédl k Felicity.
,,Snažíme se." ujišťovala ,,...ale byla zatím viděna jen jednou v Las Pegasus a to sme celé pročesali.".
Dragon pozvedla uši.
,,Někdo jí musí pomáhat." řekl přesvědčeně hřebec ,,Tak dlouho by se sama skrývat nezvládla. Je to ještě hříbě.".
,,Je stejně stará jako já." protočila očima zemní klisna.
Modrá pegaska vstala a Fel zpozorněla.
,,Upřímnou soustrast, Izzy, Sombro." kývla na oba ,,Říkám to jako rodič rodičům.".
Sombra kývnul jako poděkování.
Dvě klisny opět vyšly k nádraží.

Daily seděl na balkoně a díval se na noční oblohu.
Opíral se předními kopyty o zábradlí.
Ani ho netěšilo že matka zemřela.
Nějak na to neměl myšlenky.
Felicity si umanula že se Precious vrátí do týmu.
Ani se ho neptala jestli souhlasí.
Oznámila mu to.
Už ho snášení toho jak povýšeně se chová nebavilo.
Teď ještě bydlela na Canterlotském zámku.
A Pericula?
Neřekla proč odešla.
Shledala se s tím changelingem a následující den se zničehonic objevili v Celestiině moři ti piráti.
Všechno už ho to vytáčelo.
,,Tak tady si." řekla rozespale přicházející klisna a sedla si vedle něj.
To ho vyrušilo ze zamyšlení.
,,Myslel sem že už spíš." povzdechl si a ani se na ni nepodíval.
,,Taky že jo, ale nějak sem se vzbudila..." zívla ,,...a všimla sem si že nejsi v posteli.".
,,Nemůžu usnout." odvětil stroze.
Pohladila ho po zádech ,,Si v pohodě?".
,,Zníš unaveně. Měla bys jít spát." odsekl ,,...nebo domů jestli se ti tu spí špatně.".
,,Poslyš, někomu se svěřit když tě něco trápí není nic trapnýho." poznamenala.
,,To si o mě myslíš?" uchechtl se a otočil se na ni ,,Že tě neotravuju se svýma problémama protože mi to přijde...hloupý?".
,,Vyznívá to tak.".
,,A co si? Psycholožka?" odfrkl si.
,,A to je právě ten problém v našem vztahu." vzdychla.
,,Jo my máme vztah?" zvedl obočí.
Zamračila se ,,Tohle je od tebe fakt hnusný. Neozval ses jak dlouho a teď tak najednou...myslela sem že to je kvůli něčemu jinýmu.".
,,Myslelas že se ti vybrečím na rameno a ty mě polituješ?" řekl mírně pohrdavě.
,,Fajn!" křikla až nadskočil a vyletěla ze sedu ,,Příště si najmi couru aby tě rozveselila a nedělej si ji ze mě!".
Oddupala a on protočil očima.

Na lodi bylo ráno rušno.
Nová posádka se v ní už pár dní zabydlovala a přetvářela ji k obrazu svému.
Kapitán Mordax stál u kormidla a byť to dělal poprvé, velmi rychle a nadšeně si řízení osvojil.
Jeho družka seděla na přídi a dívala se na moře.
Vítr si hrál s dlouhou černou hřívou.
Tohle viděla.
Tohle se jí líbilo.
Ohlédla se.
Mordaxovi taky...
Odkašlala si a píchlo ji v hrudi.
Kašel zesílil a ona se musela sklonit a zakrýt si pusu kopytem.
Zatmělo se jí před očima a rozbolela ji hlava.
Když se rozostřené vidění zaostřilo, viděla na svém kopytě vykašlanou krev.
Zalapala po dechu.
Dochází ti čas.
Věta ji i přes andělskou jemnost hlasu uhodila do hlavy jako kámen.
Už tě dlouho naživu neudržím.
,,Potřebuju víc času. Musíte to chápat." zachraptěla slabým hlasem.
Věci se dávají do pohybu a ty jsi úplně jinde než bys měla být.
,,Jak to myslíte? Co se dává do pohybu?" nechápala jednorožka.
To brzy zjistíš. Zařiď si co potřebuješ. Udržím tě jak nejdéle to půjde.
,,Sem vám vděčná." pousmála se smutně.
Bolest odezněla.
,,Peri, si v pořádku?" ptal se starostlivě přibíhající Mordax.
Rychle zakryla zrkvavené kopyto.
,,Trochu mě chytl kašel. To bude asi tím slaným vzduchem." řekla první věc co ji napadla ,,Půjdu do kajuty.".
,,Dobře...odpočiň si." usmál se.
Když odcházela, provinile sklopila zrak.

Odpoledne se trojice vypravila do Baltimare.
,,Tákže, co nás tu čeká?" zeptala se nedočkavě Precious.
,,Ohrožuje to tu Bugbear. Znovu opustil hranice svého teritoria. Máme od Celestie povolení ho nadobro zpacifikovat." vysvětlovala Felicity ,,Je příliš velkou hrozbou pro poníky.".
,,A kde je teď?" ptala se jednorožka.
,,Dneska ho nikdo neviděl, ale pokud už není přímo ve městě, bude někde v těsné blízkosti." odhadovala zemní klisna.
,,Takže nějaký škrábanečky budou abych byla k užitku?" zazubila se Precious.
,,Můžeme se uzdravit vlastní magií." procedil jedovatě mezi zuby hřebec.
,,Ano, ale Presh je na to trochu líp kvalifikovaná jako sestřička." připomněla klidně Fel.
Jednorožec si jen odfrkl a ona se zamračila.
,,Lásko, došla by ses prosím podívat?" otočila se na druhou klisnu ,,Pamatuješ si z mapky kde to bylo?".
,,Jasně, žádný problém." usmála se Precious a políbily se.
Potom zašla do postranní uličky vedoucí ke zdejší nemocnici.
,,Tys jí o tom řekla?!" rozzlobil se Daily když byla jednorožka z dohledu a zastavil.
,,Ano, je přece část týmu." řekla samozřejmě, taky zastavila a obrátila se na něj.
,,A jaktože Pericule sme to říct nemohli když s námi byla?" nechápal.
,,Nevěděla sem jestli jí můžem věřit a vidíš? Měla sem správnej odhad!" máchla kopytem ve vzduchu ,,Piráti! Jako vážně?!".
,,Aha a Precious věřit můžem, co?" zamračil se.
,,Víš že ano." odsekla.
,,Mě zakážeš si začít s Periculou a ty si sem rovnou přitáhneš svou holku!" prskl vyčítavě.
,,Moc dobře víš jak to ty máš s klisnama! Nemohla sem riskovat že by tě přestala bavit a už by se na tebe nemohla ani podívat!" křikla.
Vtom se ozval řev a přes domy byla vidět Bugbearova žlutá hmyzí křídla.
Dvojčata nechala hádky a rozběhla se tím směrem.

Zase sobota a já si rozkoukala SAO xD
To jen kdyby se někdo ptal proč sem v 1:47 vzhůru :')

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat