,,Neprosila sem se o to být nástupkyní! Neprosila sem se o to být Smrtkou!!" křikla Enchanting a utekla z místnosti.
Obraz v zrcadle se rozplynul.
,,Nazvat mamku Smrtkou..." odfrkla si Spirit ,,Až tak budou poníci říkat jí, bude se strašně divit.".
,,Moc si svého osudu neváží na to, že ti ho ukradla." přivřela oči Flexi, která obraz nahradila.
,,Nevděčnej spratek." zasyčela zemní klisna.
,,Neprožila si to, co ty. To ty si přece měla být princezna." pokračovala pegaska.
,,Na druhou stranu sem neprošla testem..." zamyslela se Spirit.
,,Hloupost! Byla si přece na vítězné straně!" dupla si Flex.
,,Ke konci ano. Ale zapletla sem se se Solarem, zemřela kvůli mě kamarádka a zanedbávála sem povinnosti." sklopila zrak.
,,Snad se teď nebudeš litovat." protočila očima její teta.
,,To nemám v plánu." zavrčela Dark Spirit.
Vtom se ozvalo klepání.
,,Kdo to je?" polekala se.
V zrcadle se objevil Taurus, který stál u dveří a bez ustání klepal.
Malé zrcátko na zdi sloužilo jako bezpečnostní kamera.
,,A-ale měl přijít až za dvě hodiny." zamrkala nechápavě.
Klepání přešlo v bušení.
Zemní klisna přiběhla tryskem k hlavním dveřím a otevřela je.
,,Si tu brzo. Děje se něco?" zeptala se starostlivě.
,,Děje." kývl hřebec.
Ona mu pokynula aby šel dovnitř, ale to pro změnu zakroutil hlavou.
,,Strýc - dneska chce napadnout Canterlot." vysvětlil.
,,Chápu." řekla Spirit ,,Takže v kolik mám být kde?".
,,Proto tu sem, Spir. Ty tam jít nesmíš!" odporoval Taurus.
,,Proč ne?" nechápala.
,,Když se v Canterlotu ukážeš ve dne, Celestia tě dá určitě zabít." varoval ji.
,,Myslíš, že bych se neubránila?" zamračila se.
,,Strážím a vojákům ano, ale co když se proti tobě postaví ona sama?" přiblížil nebezpečí hřebec ,,Je nejmocnější alicorn v Equestrii a po tom všem by nejradši viděla tvou hlavu na podnosu.".
,,Ale já tam přece musím! Máme dohodu." odbila ho ,,A jestli má na mě Celestia zlost, pak moje noční výlety konečně pro jednou měly nějaký smysl.".
,,Prosím, zůstaň tu." žadonil.
,,Beze mě to prohrajete!" nedala se odbít.
,,Nedovolím, aby tě zabili!" křikl, rozzlobený její tvrdohlavostí.
Nastalo ticho.
Klisna sklopila zrak.
,,Víš přece, že láska je..." zamumlala, ale on ji přerušil.
,,Kašlu na slabost!" vzal ji za kopyto a ona trhnutím vzhlédla ,,Spir, já tě miluju. Už od prvního setkání. Ale necítím se slabě." usmál se ,,Právě naopak.".
,,Láska je jen iluze." ucouvla.
Přitáhl si ji zpátky k sobě a políbil ji.
Ani se nesnažila bránit.
,,Když zůstanu...zůstaneš taky?" zamumlala, když se odtáhli.
,,Ne." sklopil zrak ,,Já musím jít, ale vrátím se, slibuju.".
Zadívala se mu do hnědých očí.
Povzdechla si ,,Dobře.".
Znovu se políbili.
,,Vrať se mi, ano?" popotáhla.
,,Do západu slunce sem zpátky." usmál se a začal couvat ode dveří ,,A pak budem žít normální život.".
,,Normální život." zopakovala se smutným úsměvem Spirit a sledovala, jak odchází.O několik hodin později...
Spirit chodila sem a tam po místnosti a vypadala čím dál netrpělivěji.
Zase přišla k Zrcadlu.
,,Už zapadá slunce?" zeptala se.
,,Kdybys tu měla okna, věděla bys to i beze mě." odfrkla si Flexi.
,,Okna sou pro hlupáky!" máchla kopytem Spirit ,,A teď mi ukaž tu oblohu!".
V zrcadle se objevilo slunce, které už skoro celé zmizelo za obzorem.
,,Jak to vypadá v Canterlotu?" vypálila další otázku.
,,Spirit..." zamumlala váhavě její teta.
,,Chci vidět jak to vypadá v Canterlotu!" křikla rozzlobeně neteř.
,,Nechceš." sklopila zrak pegaska.
Zemní klisna ucouvla ,,Cože?".
,,Prohráli." vysvětlila krátce Flex.
,,Já to věděla!" dupla Spirit ,,Beze mě neměli šanci!" změnila téma ,,Už je Taurus na cestě?".
,,Víš, on..." váhalo Zrcadlo.
,,Je ještě tam?" odhadla klisna ,,Říkal že do západu slunce bude tady, tak proč by se zdržoval?".
,,Protože je mrtvý." vymáčkla ze sebe smutně pegaska.
Spirit bodlo u srdce a ztratila rovnováhu.
Klesla do sedu.
Položila si hlavu do kopyt a začala brečet.
Vzlyky se odrážely od stěn a posílaly bolest dál do prázdného zámku.
,,Chtěla bych tě umět utěšit, drahá." špitla soucitně Flexi ,,Už potřetí si přišla o lásku a podruhé za to může ten samý poník.".
Fialová klisna přestala brečet a zvedla hlavu.
,,Celestie." procedila nenávistně mezi zuby.
,,Musí to hodně bolet." mumlala dál Flex ,,Současně s novými se otevřely i staré rány na tvém srdci.".
Spirit zírala před sebe slzami zamlženým zrakem.
Objevil se fialový kouř, ona zavřela oči a nadechla se.
V její hrudi se rozsvítilo červené světlo, které z ní pomalu vyšlo ven.
Zatnula zuby, když jí na nastavené kopyto spadlo rudě svítící srdce.
Vydechla a uvolněně se usmála.
Otevřela oči, které místo bílé měly rudou barvu.
,,Jak se cítíš?" pegaska v zrcadle se zazubila jako kočka, která konečně chytila myš.
,,Nechápu, že sem tě neposlechla už dávno." zasmála se bezstarostně, zvedla se a usušila si slzy.
Vzala své srdce do černé magie a prohlédla si ho.
,,Až takhle čisté sem ho nečekala." zamračila se ,,Opravdu sem jako padouch za moc nestála.".
,,Doufám, že to teď napravíš." usmála se Flexi.
,,Jistě že ano." odpověděla s ďábelským úsměvem Dark Spirit ,,Skutečná zábava teprve začíná.".,,Děkujeme za včasnou informaci." usmál se generál královských stráží ,,Lord Tirek teď bude princeznami deportován tam, kam patří. Do Tartaru.".
,,Rád sem pomohl." oplatil úsměv Taurus.
Otočil se a vyšel z místnosti.
Na chodbě hned zamířil k východovým dveřím.
Slunce už skoro zapadlo a on měl být dávno na cestě.
Z postranní uličky kousek před ním ale najednou někdo vyšel a zatarasil mu cestu.
,,Ale ale ale..." promluvil alicorní hřebec ,,Jestlipak to není ten kříženec, co mě nahradil.".
,,A ty musíš být Solar Eclipse." odhadl Taurus.
,,Co dělá poloponík, jako ty, na mém zámku?" zamračil se nepřátelsky Solar.
,,Zachraňuju Canterlot, když to chceš vědět." usmál se druhý hřebec ,,A měl sem za to, že je tohle zámek Celestie a Luny.".
,,Jednou můj bude." odsekl alicorn.
,,To je vážně dojemný, ale když mě omluvíš, někdo na mě čeká." řekl Taurus a chtěl nástupce Slunce obejít.
Ten mu to ale nedovolil.
,,Snad nikam nespěcháš." naklonil nevinně hlavu ,,Víš, Tireka už sme tu jednou měli a myslím, že by ti hodně poníků chtělo poděkovat, že si tu hrozbu odvrátil.".
,,To opravdu není potřeba." odmítl, ale stejně se mu cesta neuvolnila.
,,Klidně bys tu mohl zůstat i přes noc. Jen škoda, že se odtud nedá poslat žádný vzkaz tvé drahé hledané polovičce." vedl si svou alicorn.
,,Uhni." procedil mezi zuby Taurus, kterého tenhle rozhovor už přestával bavit.
,,No ne, takhle mluvit se synem nejmocnějšího poníka v Equestrii...to bys asi neměl." pokračoval nevinným tónem Solar.
,,Přestaň se schovávat za maminku a konečně si přiznej, že se k tobě Spirit už nevrátí." poradil nevrle zemní hřebec.
,,Možná už se nevrátí ke mě, ale můžu aspoň zařídit, aby ses ty nevrátil k ní." zamračil se nástupce ,,A já si na tebe nějakou špínu najdu, to mi věř.".
,,Ano, protože přesně takhle láska vypadá, že?" odfrkl si sarkasticky Taurus ,,Když ji nemůžeš mít ty, tak ani nikdo jiný.".
,,Proslovy o lásce si laskavě nech pro sebe." protočil očima modrý alicorn ,,Evidentně si nikdy žádnou neztratil.".
,,Já vím moc dobře jak ste se se Spir rozešli. Začal si to ty." nenechal se odbít Taurus.
,,Aha, takže ty si myslíš, že o tom víš od ní všechno, hm?" pozvedl obočí Solar naklonil se k němu ,,Nedokážeš si ani představit, jak daleko sem kvůli ní schopný zajít.".
,,Ah, mám to brát jako výhrůžku?" zamračil se druhý hřebec.
,,Ber to jako varování." usmál se alicorn a pak v klidu zavolal ,,Stráže!".
Taurus polekaně ucouvl, když z postranních uliček chodby vyšlo několik stráží.
Obklíčili ho.
,,Odveďte ho do vězení." přikázal ,,Spolupracoval s Tirekem a Dark Spirit.".
Když ho odváděli, vrhl po něm červený hřebec nenávistný pohled, zatímco se Solar vítězně usmíval.Ah, konečněeeee!!!
Konečně sem ten dialog dopsala xD
Fuuu, omlouvám se že dlouho nevyšla kapitola, ale měla sem cosi jako chvilkový spisovatelský block :/
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanficPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...