Spirit a Taurus procházeli davem, který se utvořil na obrovském náměstí, kde se konal festival.
Až k nim byla z druhého konce náměstí slyšet živá hudba.
Všude okolo byly stánky s jídlem, pitím, suvenýry a hlavně maskami.
Taurus už měl nasazenou masku lva.
,,Vážně nechceš masku, Spir?" ptal se ,,Vždyť o nic nejde.".
,,Nelíbí se mi když nevidím poníkům do tváře." povzdechla si ,,Navíc přes masku je špatně vidět.".
,,Ale noták!" zasmál se ,,Nebuď tak mrzutá. Co jít blíž k tý kapele a zatancovat si?".
,,Pro mě za mě." pokrčila rameny.
Chytli se za kopyta aby se jeden druhému neztratili a vyšli k pódiu.
Kolem něj opravdu tančila spousta poníků.
Dvojice také začala tančit a Spirit se hned zlepšila nálada.
Po chvíli byla jiná píseň a začalo se tancovat v párech.
Nebylo to jako na plesech, kde každý věděl přesně jak tančit.
Tady prostě někdo začal a kdo chtěl, přidal se.
Mezi nimi byl i náš pár.
Připletla se tam nějaká klisna v kočičí masce a převzala si od Spirit Tauruse.
Překvapenou Spirit si zase do páru vzal jeden hřebec.
S Taurusem na sebe koukali dokud se neztratili z dohledu a smáli se.
Ani si nevšimla že se jí mezitím opět změnil partner.
Tedy do té doby než se na něj otočila.
Úsměv jí zmizel.
Hřebec měl na sobě kovový kostým rytíře.
Což vůbec ve výhni Zebricy nedávalo smysl a většina poníků měla masky zvířat.
Jenže úsměv ztratila protože ten kostým znala.
Úzkostí se jí stáhla hruď a rozbušilo srdce.
Kopyta poníka byla hnědá...
Přesně tak hnědá...
Zatmělo se jí před očima a byla kousek od omdlení.
Dívala se do země.
Nedokázala se přinutit aby vzhlédla a viděla tak partnerovi do očí.
Nepřestávali tančit a tak netrvalo dlouho a klisna zkolabovala.
Spadla na zem a hřebec se zastavil.
Naklonil se k ní.
V několika vteřinách se probrala.
Když otevřela oči, setkaly se přímo s těma jeho, schovanýma pod šedou škraboškou.
V očích okamžitě měla slzy.
Nebyla schopna říct vůbec nic, jen na prázdno otevírala pusu.
Jednorožec se k ní otočil zády a odešel.
,,Počkej!" vyhrkla a vyskočila na nohy.
Zapotácela se a celý svět se s ní točil, ale nehodlala hřebce ztratit v davu, tak se za ním vytrvale probíjela.
Ani se neotočil, šel pořád dál.
Vyšel z náměstí do prázdné postranní ulice.
Spirit se konečně dostala ven z davu a rozběhla se za ním.
Ani si nevšimla že při svém probíjení narazila do Tauruse.
On ale ano.
,,Spir?" přes hudbu nebyl slyšet.
,,Spir!" vyšel k ní když viděl že utekla z náměstí.
Utíkala co jí nohy stačily.
On se jí vždycky ztratil v zatáčce.
,,Počkej!" křičela zoufale ,,Prosím počkej!".
Došel do slepé uličky a před zdí se zastavil.
Ona tam doběhla a zastavila se asi dva metry před ním.
Otočil se na ni.
Byla zadýchaná a měla pocit že každou chvíli opět omdlí.
,,H...Handsome?" zachraptěla skoro neslyšně.
Sundal si masku.
To už se neudržela na nohou a klesla s hrdelním výdechem do sedu.
V tu chvíli si toho nevšimla, ale jeho hříva byla čistě žlutá, bez jakýchkoli šedin a roh byl celý.
Díval se na ni se soucitem.
,,Promiň." řekl, celý zbělal a rozplynul se i s kostýmem.
,,Spir?" volal ji Taurus ,,Spirit, kde si?".
Došel do slepé uličky a polekal se ,,Spir!".
V bezvědomí tam ležela na zemi.
Přiběhl k ní, sundal si masku z tváře a snažil se ji probudit.
Pootevřela ztěžklé zaslzené oči a zamumlala ,,Handsome...".
,,To sem já, Taurus.".
,,Taurus?" řekla slabě ,,Ale...Handsome..." opět jí klesla hlava.
,,Musím tě vzít k doktorovi." povzdechl si a vzal ji na záda.Dveře malého Vanhooverského bytu se otevřely.
,,Ah, to si ty." zamračila se Precious a zase dveře zabouchla.
,,Presh, měla si pravdu." povzdechla si Felicity ,,Měla...měla sem být lepší kamarádka. Měla sem za tebou zajít a pokusit se ti pomoct.".
Jednorožka pootevřela ,,Tos měla...".
,,Chci se omluvit. Byla sem blbá že mi to nedošlo a když si odešla...už si nemám s kým povídat." sklopila zrak ,,Byla si nejlepší kamarádka jakou sem kdy měla. Bez tebe..." cinkla kopytem do pusojeti Invectusu, který nikdy neodkládala ,,...mám už jen ten meč.".
,,Ach, ty chuďátko." zašišlala ironicky ,,Tak tvůj nejlepší přítel je teď tvůj meč?".
Fel s psíma očima přikývla.
,,A tvůj bratr pořád děvkař?".
Kývnutí.
,,A nějakým šíleným způsobem si našla moji adresu a osobně si sem přišla aby ses mi omluvila?".
,,Dala sem tě sledovat když si odešla z plesu." kývla s pořád stejným pohledem.
Precious se zasmála ,,Fajn, omluva se přijímá. Pojď dál, když už si tady. Určitě se hodně stalo za tu dobu co sme se neviděly.".
Zemní klisna se rozzářila a vešla do bytu.Celestia seděla v trůnním sále a procházela nějaké svitky.
Veliké rozdvojené dveře se pootevřely a dovnitř vešel strážný v brnění z modrého stříbra, což mohlo znamenat jediné...
,,Princezna Invisible Deadly Spell!" ohlásil.
,,Teď n..." než ho stihla Celestia odbít, už se dveře rozletěly dokořán a hřebec jen tak tak stihl uskočit.
,,Mám to!" vyhrkla nadšeně Izzy ,,Mám dva tisíce podpisů a ještě něco navíc!".
Ozvěna v sále ten výrok dělala nesnesitelně hlasitý.
,,Uh, Invisible. Promysli to ještě prosím. Určitě to zvládneš?" povzdechla si princezna Slunce a odložila svitky vedle trůnu ,,Pořád to můžeš odvolat.".
,,Už nemůžu. Těm poníkům sem něco slíbila a hodlám to dodržet. Teď jen potřebuju vědět kdy je můžu přesunout." usmála se.
,,Huh, no až vytvoříš to město a železnici k němu samozřejmě.".
,,Výborně!" vypískla vesele a chtěla odejít.
Rychle se ale otočila zpátky a uklonila se ,,Děkuju.".
Celestia kývla.
Izzy odskákala a její stráž za ní zavřela dveře.
,,Zajímalo by mě, jestli toho budu dřív litovat já, nebo ona." povzdechla si a vrátila se ke svitkům.Zebří doktor vzal do kopyta malou baterku a zasvítil s ní Spirit do jednoho oka a pak do druhého.
Už se probrala z bezvědomí a byla relativně v pořádku.
,,Takže vy ste..." odložil baterku a otočil se na Tauruse ,,...utekla z festivalu a zkolabovala?".
Hřebec přikývl.
,,Bylo to zvláštní, já..." vysvětlovala ,,Viděla sem Handsomea.".
Doktor se podíval opět na Tauruse, aby dostal nějaké vysvětlení.
,,Víte, před deseti lety jí zemřel manžel. Žila s ním taky nějak kolem deseti let. Přes takovou věc se těžko přenáší.".
,,Ale já se přenesla!" vydechla ,,Opravdu!".
,,Nepožila jste na festivale nějaký alkohol, nebo jinou látku, která by vás...vyvedla z míry?" zeptal se doktor.
,,Ne!" zamračila se ,,Viděla sem ho! Dotýkala sem se ho! Tančil se mnou! Doopravdy tam byl! A pak se prostě...rozplynul!".
,,Áha." přikývl doktor a podíval se do jejího cestovního pasu.
Bývaly tam základní informace o poníkovi.
,,Tady čtu že ste...tři roky?...pobývala v Equestrijském...ústavu pro choromyslné." poznamenal.
Spirit ho probodla pohledem.
Pokud by nějaký pohled měl moc zabíjet, byl by to tenhle.
,,Myslíte si že sem blázen?" zavrčela.
,,Ovšem že ne!" hájil se doktor ,,Když ztratíte někoho blízkého, je normální že si jaksi...nechcete přiznat že odešel.".
,,Říkám vám že tam byl!" křikla ,,Prostě fyzicky! Nevím jak je to možné! Viděla sem ho mrtvého! Viděla sem..." vzlykla ,,Ležel...bez života." položila si hlavu do kopyt a začala brečet.
,,Slečno..." podíval se do pasu ,,...Dark, prosím uklidněte se. Mohl to být někdo jemu podobný. Víte co se říká - každý má na světě své dvojče.".
,,Ne, byl to on." popotáhla ,,Měl ten samý kostým jako když sme se poznali. A než zmizel, něco řekl...Už nevím co, ale ten hlas... Měl ho mladší. Celkově vypadal mladší, neměl šediny a měl zpátky roh a...".
,,Spir..." položil jí Taurus kopyto na rameno.
Ona ucukla a zakřičela ,,Vůbec nevypadal jako když zemřel! On...on je pohřbený. V zemi pod náhrobkem. On tam nebyl!".
To už měl doktor jasno.
,,Sestro!" zavolal s klidem.
,,Co chcete udělat?" zeptal se naopak poněkud neklidně Taurus.
Spirit byla o krok napřed.
,,Deme pryč!" zavelela, seskočila z lůžka, vzala ho za kopyto a oddupala.
Cestou ještě strčila do zmatené sestřičky.,,Už třetí den tady hledáme a nenašli sme žádnou fyzickou stopu po pavoukovi ani Enchant. Podle mě už dávno utekla." odfrkl si Daily.
,,Asi jo." povzdechla si Fel.
,,Tak co teď?" zeptala se Pericula.
,,Půjdem hledat jinam." pokrčila rameny Felicity ,,Co jiného nám zbývá?".*fanfáry*
Konec čtvrté etapy! x333333
Už jen tři do konce, poníčci!
Imma so happyyyyyy xDDDDDJedna velká otázka:
Co si myslíte o těch scénách se Spirit?
Co se podle vás děje a proč?Věnováno terkaakret1
Hodně štěstí s hrou xD
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanfictionPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...