Zemní klisna zaklepala na dveře, zdobené zlatými slunečními vzory.
,,Nikoho nechci vidět!" ozvalo se nevrle zevnitř.
,,Tady Felicity." povzdechla si.
,,Tebe už vůbec ne!" odsekl Daily.
,,Potřebuju s tebou mluvit." nedala se odbít.
,,...fajn, tak poď." ozvalo se po chvíli ticha.
Fel otevřela dveře a uskočila, když se do nich těsně před jejím obličejem zabodla šipka.
,,Huh, minul sem." poznamenal zklamaně jednorožec a zase se otočil na svůj terč, v podobě sestřiny fotky.
,,Dobře, chápu, máš na mě vztek." povzdechla si a vytáhla šipku černou magií ze dveří ,,Ale copak sem tě mohla nechat zabít nám matku? Chceš snad být sirotek?".
,,Sirotek bys byla jenom ty." odfrkl si a hodil šipku na cíl.
,,Budu dělat, že sem to neslyšela." protočila očima ,,Sem tady, abych nabídla spolupráci.".
,,Už sem to odmítl a odmítám znova." prskl.
,,Poslyš, meč mám sice já, ale jen kvůli tomu, že sem ti podrazila kopyta." sklopila zrak ,,Kdybych hrála fér, porazil bys mě." vzhlédla ,,Nechápeš to? Ty Invectus nepotřebuješ. Zvládáš boj s přehledem i bez něj.".
,,Jestli myslíš, že si mě lichotkami udobříš..." zavrčel.
,,Nemyslím." přerušila ho sestra ,,A ani se o to nesnažím. Chtěla sem tím říct, že když půjdem proti sobě, nedokážem nic. Ale spolu...".
,,Řekl sem ,Ne.'!" vyštěkl.
,,Matka není jediné zlo v Equestrii." vedla si dál svou klisna ,,A když se spojíme, prospějeme poníkům víc, než odděleně. Můžeme si zase vzájemně krýt záda,...".
,,Já je kryl tobě." opravil ji otráveně.
,,...pomáhat těm, kteří si sami nepomůžou..." pokračovala.
,,Jak šlechetné." protočil očima.
,,...a můžeme se oba stát hrdiny Equestrie." dokončila větu.
Hřebec se otočil.
,,To, že sem já získala nějakej meč, ze mě automaticky hrdinku nedělá. Teprve se jí musím stát a tobě nabízím to samé. Možnost, stát se hrdinou díky sobě a tomu, co vykonáš. Co my vykonáme." usmála se a natáhla kopyto ,,Vol dobře, bráško. Vracet už se nebudu.".
Daily sklopil zrak a přemýšlel.
Nakonec si povzdechl a vzhlédl k Fel.
Podal jí kopyto.
,,Tak dobře." zamručel.
Chvíli tam stáli a s vážným pohledem sledovali jeden druhého, ale nakonec oba propukli v smích.
Objali se.
,,To seknutí ti jednou oplatím." zasmála se klisna.
,,Měla sis nechat jizvu. Vypadala bys drsně." smál se i jednorožec.
,,Zase kamarádi?" odtáhla se.
,,Kamarádi." přikývl hřebec.Klisna v kápi přišla do zámku stále rozbitými dveřmi.
Došla až k Zrcadlu.
,,Co tu zase pohledáváš?" zeptala se Flexi a objevila se v zrcadle.
,,Měním svůj plán." povzdechla si a sundala kapucu.
Ze zářivě červených očí odhrnula tmavě hnědým kopytem šedou, skoro černou rovnou hřívu.
Vyndala svou knihu a zlatá magie obklopila zrcadlo.
,,Co to...co to děláš?!" vyhrkla pegaska.
,,Uvězňuju tě." odpověděla jednorožka.
,,Já už uvězněná sem." zamračila se Flexi.
,,Ano, v zrcadlech. Já to omezím jen na zrcadlo." zazubila se klisna a ukázala ostré špičáky.
,,Co?!" polekala se klisna a ohlédla se.
Průchody do ostatních zrcadel postupně mizely.
,,Ne! To nemůžeš!" vydechla.
,,Ale můžu. Už nikomu škodit nebudeš.".
Prostor kolem Flex byl už úplně prázdný.
Pericula otevřela knihu a Zrcadlo se začala stávat ilustrací.
,,Tohle mě...neudrží navždy!" křikla rozzlobeně.
Kniha se zaklapla a bylo ticho.
Peri si odfrkla a zase ji schovala do brašny pod pláštěm.
Odešla z místnosti a mezitím se na zdi už ze zlatavé magie formovalo zrcadlo na chlup stejné jako to předchozí.
Když vyšla před zámek, objevila se magie i kolem trosek dveří a během chvilky bylo všechno v původním stavu.
Kývla a teleportovala se.Objevila se v malém krystalovém domku.
Byl tam značný nepořádek.
Celý vnitřek domu ale obalila magie a věci se začaly vracet zpět na svá místa.
Jednorožka sundala plášť a pověsila ho na věšák vedle knihovny, nacpané knihami k prasknutí.
Tu svou i s brašnou odhodila na jídelní stůl.
Poněkud zanedbaná hříva jí zakrývala půlku obličeje, ale to jí teď bylo jedno.
,,Tohle byl špatný plán, přiznej si to, Periculo." kárala se.
Z nástěnky na zdi před sebou strhla látku, která ji zakrývala.
Na nástěnce byly neuspořádaně připevněné fotky a obrázky a k nim vždy přilepený papírek.
Byli tu Spirit, Izzy, Felicity, Daily, Solar, Dragon, Wonder, Celestia, Sombra, Enchant a dokonce i Taurus.
Někdo byl jen v rychlosti načrtnutý.
,,Asi sem vážně jednala příliš rychle. Měla sem to líp promyslet." zamračila se.
,,Ale příště už nezklamu. Dostanu Mordaxe ven jinak a tentokrát se to povede." dupla.*fanfáry* *fanfáry* *fanfáry*
!Druhá etapa je u konce!
!Yaaaaaaaaaaaaay!
!Teď nás čekááááá 💚třetííííí💚!
Uh, potřebuju volno xD
¡¡¡DůLeŽiTé!!!
Poníčci, teď asi přes týden nic nevyjde.
(Krom Brony Problémů a případně TAGů, protože nejsou tak časově náročné)
Mám ve čtvrtek a potom příští pondělí zkoušky na střední a zoufale se potřebuju učit.
Sem ráda, že ty testy dávám na 30/50 bodů, takže bych se potřebovala zlepšit.
¡¡¡DůLeŽiTé!!!~vystreslá a přepracovaná (Wattpad není práce, pako x'D) Izzy, shipující TwiBurst, brečící u Glitchtale a nedočkavě čekající na každou další epizodu 8. série na Dailymotionu...
...a učící se, samozřejmě.
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanficPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...