💜Trest💜

170 28 15
                                    

V noci se konal na Canterlotském zámku ples na oslavu Tirekovy prohry.
Kapela hrála, všichni se dobře bavili.
Celestia s Lunou byly zaneprázdněny tím, aby z kentaura vysály magii, vrátily ji poníkům a vykázali ho.
Proto na oslavě nebyly.
Ani Daily na to neměl náladu.
Zůstal radši ve svém pokoji.
Vtom se jedna z barevných vitráží v tanečním sále rozletěla na stovky střepů a přímo ve středu parketu přistála ve fialovém kouři Spirit.
Hudba přestala hrát.
Poníci se strachem ustoupili jak nejdál to šlo.
Kouř se rozplynul a zemní klisna se s povýšeným úsměvem rozhlédla.
,,Oslavujete vítězství?" řekla pobaveně ,,Přitom se právě prohráli.".
Přiblížila se k poníkům a oni opět ustoupili.
,,Víte koho hledám." přivřela oči ,,Kde je?".
Hosté se rozestoupili a před ní se objevila ulička přímo k překvapenému Solarovi.
Přišla k němu a svůdně pozdravila ,,Ahoj...".
,,Co tu děláš, Spirit?" zamračil se nepřístupně.
,,Co se děje? Špatně ses vyspal?" zamrkala starostlivě a usmála se ,,Beze mě to není ono, že?".
,,Myslíš že nepoznám, když na mě něco zkoušíš?" zvedl obočí Solar ,,O co ti de?".
,,Jenom tě chci zpátky." pošeptala.
,,Najednou." odfrkl si.
,,Trvalo mi dlouho, než mi došlo o koho sem přišla." přiblížila se k němu ,,Tak co ty na to? Budeme zase spolu?" políbila ho.
Ale on ani polibek nevrátil.
Davem se prodrala Dragon Heart.
,,Solare," oslovila manžela, ale než se stihla vůbec nadechnout na další slovo, vzala ji Spirit do černé magie a odhodila někam mezi poníky.
Alicorn se odtáhl, ucouvl a letmo se podíval jestli je modrá pegaska v pořádku.
,,Tak?" usmála se zemní klisna před ním, jako by se nic nestalo ,,Přijímáš?".
,,Ne." odpověděl suše.
Úsměv přešel ve zmatený pohled.
,,Cože?" zavrčela Dark Spirit.
,,Cítíš to?" zeptal se a přiložil jí kopyto na hruď.
,,Co jako?" nechápala klisna.
,,Nic." zamračil se Solar ,,Nemáš tep. Bez srdce milovat nemůžeš.".
,,Stejně chytrý jako vždy." zapředla fialová klisna ,,Nemám sice svoje srdce v hrudi, ale pořád ho někde mám a věř mi,..." natáhla se k němu a zašeptala ,,...že bije jen pro tebe.".
Když viděla, že Solara nezlomí, otočila se ke zbytku obecenstva, které to divadlo tak zaujatě sledovalo.
,,Mouchy a cetky končí, poníci." oznámila ,,Teprve uvidíte proč byste se mě měli bát.".
Zmizela ve fialovém kouři.

Solar vtrhl do Canterlotského vězení a zamířil rovnou k cele, kde přebýval Taurus.
,,Ah, čemu vděčím za to potěšení?" zeptal se se sarkastickým úsměvem vězeň.
,,Spirit nemá srdce!" vystartoval naštvaně alicorn ,,Jak je to vůbec možné?!".
Červený hřebec se zarazil.
,,Přemluvila ji..." zamumlal.
,,Kdo?" nechápal Solar ,,Koho?".
,,To kvůli tobě, ty sluníčkáři!" křikl ,,Řekla jí, že sem umřel!".
,,Kdo jí to řekl?!" zamračil se modrý hřebec.
,,Zrcadlo! Měl sem tušit, že ta mrcha využije první příležitosti, aby mě vystrnadila že Spirina života.".
,,Zrcadlo?" kroutil nechápavě hlavou alicorn.
,,Něco jako její kamarádka, zakletá do zrcadla. Spirit jí jinak neřekne." vysvětlil Taurus.
,,Přemluvila Spirit, aby si vytrhla srdce?" ujasňoval si situaci Solar.
,,Ano a teď ho musíme najít, jinak to dopadne špatně!" naléhal poloponík.
,,Abyste si pak padli šťastně do náruče? To ne." odfrkl si a zamyslel se ,,Ale...říkal si že si ho vytrhla, protože si myslela, že si umřel..." usmál se ,,Myslí si že si mrtvý, takže by byla zničená, kdyby srdce dostala zpátky.".
,,Ú, díky za uznání." uchechtl se Taurus.
,,Moc se neraduj. Až bude zničená, znamená to jedinou věc - že padne do náruče zase mně." usmál se škodolibě alicorn ,,Protože klisna jako ona sama dlouho nevydrží.".
,,Hajzle!" zakřičel vězeň ,,Způsobíš jí bolest jen aby se k tobě vrátila!".
,,Čekal sem příliš dlouho na správnou chvíli." odsekl Solar ,,Ted si ji nenechám ujít.".
,,Máš ženu, která tě miluje a dceru!" připomněl Taurus ,,Přestaň je trápit a začni se jim věnovat!".
,,Vážně toho víš moc." zavrčel nástupce ,,Pak víš ale i to, že sem si ji vzít musel. Nikdo se na můj názor neptal.".
,,Ale máš s ní hříbě. Nemůže ti být tak ukradená." dedukoval poloponík.
,,Chtěla to ona." odfrkl si.
,,A tys evidentně souhlasil.".
,,Aby konečně zklapla!" odbil ho.
,,Záleží ti na ní." vedl si zamyšleně svou Taurus ,,Vidím ti to na očích.".
,,Nevidíš nic!" zamračil se Solar a otočil se k němu zády ,,Vrátím Spirit srdce a zařídím, aby se nikdy nedozvěděla, že si naživu.".
,,Nedáš mě zabít?" podivil se zemní hřebec ,,Už jednou si tak překážku odstranil.".
,,Právě, mám s tím špatné zkušenosti." zasyčel alicorn ,,Takže prostě shniješ tady." prskl a odešel.

,,Moji dceru nikdo do Tartaru posílat nebude!" vykřikla rozzlobeně Izzy a dupla do stolu.
Vedle ní seděl Sombra a naproti nim seděly Celestia a Luna.
,,Už pět let je to veřejně hledaný poník a teď když začala vyhrožovat, nemáme jinou možnost." odporovala Celestie.
,,Sombro, řekni něco!" propálila pohledem mlčícího manžela.
,,Vzhledem k tomu, že sem se všemi přítomnými něco měl, zdržuju se diskuze." odpověděl a tentokrát ho propálily hned tři pohledy.
,,A to je jeden z důvodů, proč se nikdo kromě Solara nediví, že sem nechtěla, aby dcera vás dvou byla s mým synem." založila si kopyta bílá alicornka.
,,On ji svedl!" bránila Izzy.
,,A ona se nechala!" obrátila lhostejně Celestia.
,,Myslela sem, že tohle se už vyřešilo." povzdechla si Luna a nepřestávala probodávat šedého jednorožce pohledem.
,,Jednou sem princezna a možná mi není tisíc let, ale sem si jistá, že královnu tu nemáme proto, aby si byly princezny rovny." řekla modrá alicornka ,,Takže vy byste správně neměla mít větší pravomoce než ostatní.".
,,A proč sem vás sem asi pozvala? Nejen že ste rodiče, ale také členové královské rodiny." hájila se princezna Slunce ,,Jako princezna do toho sice máš co mluvit, Invisible, ale i tak musíš brát ohled na zákony.".
Izzy se zamračila.
,,Ale není přece padouch Tirekova kalibru. Může se to vyřešit i jinak než Tartarem." vznesl argument Sombra.
Ještě než stihl někdo zareagovat, otevřely se za jeho zády dveře.
Všichni se otočili a princezna Smrti vyletěla ze židle.
,,A ty!" vyhrkla nenávistně ,,Tys to všechno způsobil!".
,,Taky vás rád vidím." řekl sarkasticky Solar a zavřel dveře ,,Ale víte, že vaše dcera je celá po vás?".
U Izzyných očí se objevil fialový kouř.
,,Invisible!" křikla Celestia ,,Laskavě se uklidni!".
Kouř zmizel a zůstal jen nenávistný pohled.
Ten po chvilce taky opadl a klisna si povzdechla.
,,Snad aspoň budeš na mé straně." řekla ne příliš přátelsky ,,Tvoje matka chce Spirit poslat do Tartaru.".
,,To ji budeš muset nejdřív chytit." zasmál se nápadu.
,,To udělá Daily." odpověděla klidně Celestia.
,,Cože?!" vyhrkli skoro jednohlasně Solar a Izzy a vrhli po Celestii nechápavý pohled.
První, komu kompletně došla situace, byla Izzy.
,,Vy se nebojíte Felicity..." zamumlala a probodla druhou princeznu pohledem ,,Jen chcete, aby váš vnuk zabil moji dceru!" zakřičela.
,,O zabíjení nepadlo ani slovo." obrátila bílá alicornka.
,,Felicity nebyla nebezpečná dokud ste mi nepřikázala ji zavřít!" pokračovala naštvaně modrá klisna.
,,Matko..." řekl alicorn s výrazem typu 'nechápu že to máš zapotřebí'.
To už se Celestia zvedla.
,,Dark Spirit bude potrestána za zločiny proti...".
,,...Vám?" přerušila ji Invisible.
,,...proti královské rodině tak, jak si zaslouží." dokončila jedovatě větu princezna Slunce.
,,Ale Sombra má pravdu." namítla Luna a kývla směrem k jednorožci ,,Nic tak strašného vlastně neudělala. Ukradla pár starých cetek a mění poníky ve hmyz.".
,,Sestro, máme spoustu času na přemýšlení nad trestem." otočila se na ni Celestia ,,My sme příliš zaneprázdněné a nikdo jiný na ni nestačí. Musíme počkat až Dailymu bude patnáct, aby mohl ovládat Invectus.".
,,Ještě sme spolu neskončily." odfrkla si Izzy a oddupala z místnosti.

Yay, první etapa knížky končí! :3
(Ano, takže knížka bude na etapy)
((Později zjistíte proč xD))

Mimochodem už ste si asi všimli, že sem skončila s flashbacky.
Protože by tam byly už zbytečné.
Takže už jen přítomnost. :D

PS.: Tou Sombyho poznámkou odkazuju na Princeznu Hvězd (SombraXNightmare) a Královskou rodinu (SombraXCelestia).
Ano, Sombíček byl v mých knížkách už od samého začátku x33
(Já si to uvědomila až nedávno :'D)

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat