♣Uděláme tenhle den ještě lepší♣

122 22 6
                                    

,,V-vážně nevím jestli je to..." váhal Solar ,,Sunlight, tohle není dobrý nápad.".
,,Eclie, jak jinak chceš dosáhnout toho o co tak dlouho usiluješ? Už skoro dvacet let miluješ Spirit. Před víc jak deseti lety ti matka vnutila někoho koho si ani pořádně neznal! Zeptala se tě snad co chceš ty? Zajímala se o to vůbec někdy?" popuzovala a v hřebci rostla zlost.
Před chvílí začal ples a oni stáli mimo sál, dál od davu.
Solar měl na boku pouzdro, ve kterém Invectus nebyl vidět a vypadal jako normální ne příliš nápadný meč.
,,Ona si nezaslouží nic jiného než aby ji probodl její vlastní prokletý meč." syčela Zinnia ,,To je naše pomsta. Tvoje pomsta, bráško. Ukážeš jí jak tě podceňuje. Ukážeš jí jakou udělala chybu když ti odpírala co chceš.".
,,Ukážu jí to." procedil mezi zuby.
,,Ano." špitla spokojeně klisna a pohladila ho po tváři ,,Ukážeš jí co čeká ty co se ti postaví do cesty.".
,,Odstranění.".
,,Správně." usmála se ,,Sem na tebe tak hrdá, Eclie. Budeš nejlepší král. Víš co chceš, víš co máš udělat.".
Nadechl se a vešel do sálu.
,,Jak sem řekla, bráško..." šeptla když ji už nemohl slyšet a vyšla chvíli po něm ,,Si pořád jako naivní hříbě.".

,,Solar je tady?" podivila se Dragon když zahlédla v davu svého manžela.
,,Táta přišel?" rozzářila se Grind a začala se rozhlížet ,,Kde je?".
Pegaska dál sledovala jak de směrem k Celestii, když ji kamarádka vyrušila.
,,Našla sem Dailyho!" vyhrkla Medit ,,Motá se kolem něj nějaká klisna.".
Dragon se podívala kam jednorožka ukazovala a klisnička dál projížděla pohledem hosty.

,,Zajímalo by mě, jestli je všechno co se o tobě říká pravda." zavrněla svůdně oranžová jednorožka.
,,Jo? Co se o mě říká?" zvedl mírně otráveně jedno obočí Daily.
,,Překvapuje mě že to nevíš." přivřela oči a natiskla se na něj ,,Co takhle jít někam stranou kde budem o samotě?".
Protočil očima a ustoupil od ní ,,Teď vážně nemám náladu.".
,,Hloupost." usmála se ,,Vždycky je nálada.".
,,Fajn, nemám náladu na tebe." odfrkl si ,,Někoho čekám.".
,,Ah, mělo mě to napadnout." přikývla ,,Máš už něco domluvenýho. Jak sem tě mohla podcenit?".
,,Nevím, tak di otravovat někoho jiného." odbyl ji.
Uchechtla se ,,Ale ať je to kdo chce,..." opět se přiblížila a pohladila ho po hrudi ,,...já sem lepší.".
,,Už di a nech mě být." odstrčil ji.
,,No jak chceš." zvedla nos, prošla kolem něj a pohodila ocasem.
Protočil očima, ale vtom se zarazil když si díky ocasu pod nosem uvědomil že klisna voní po moři.
Zamrkal a otočil se směrem kterým odešla, jenže už byla pryč.
Seděla schovaná za stolem s občerstvením.
Zamilovaně vydechla a ohlédla se za ním.
Odcházel pryč.
Usmála se.
Když ho ztratila z dohledu, všimla si procházejícího Solara.
Zamračila se ,,Co ten tady dělá?" a sledovala ho.
Došel zezadu k Celestii.
Až ve chvíli kdy se na pusojeti objevila jeho žlutá magie, si klisna uvědomila že má na boku pouzdro s mečem.
Až když se zbraň začala vysouvat jí došlo o jaký meč se jedná.
Celestia se otočila když byl meč už téměř úplně vysunutý.
Oranžová jednorožka se k ní bezmyšlenkovitě rozběhla.
Kopyta ji sama vedla mezi princeznu a jejího nástupce.
Napřáhl meč a sekl.
Klisna mu skočila přímo do cesty...

Spirit stála před zrcadlem a dívala se na svou změněnou podobu.
Odfrkla si ,,Stejně si myslím že by to bylo možné i s černou magií.".
,,Dobře, připravena?" zeptala se Izzy, stojící u jakéhosi závěsu, za který nahlížela.
,,Ano." kývla.
,,Tak pojď, ty naše hrdinko." usmála se a odvedla Spirit za závěs.
Byly na zadním kraji pódia, postaveného na Canterlotském hlavním náměstí.
Před pódiem byl velký dav jásajících poníků.
,,A tady už přichází klisna která to všechno umožnila!" zvolala princezna Noci Sinka a ukázala na Spirit ,,Else Tense!".
Ozval se jásot a Invisible vedla červenající se zemní klisnu dopředu k několika dalším princeznám.
,,To je radosti!" zvolala vesele šedá bělohřívá alicornka ,,Ale náš první den svobody si můžeme udělat ještě lepší!".
Odněkud přišly stráže, vedoucí Solara.
Spirit se zatmělo před očima.
Co chtějí udělat?
,,Samozvaná královna už není mezi námi abychom jí ukázali co si o ní myslíme." řekla ,,Tak co kdybychom rádoby krále poslali za ní?".
Poníci začali ještě víc jásat a uvolňovali cestu strážím.
Po chvíli dav odhalil jakýsi dřevěný sloup, trčící z hromady dřeva.
Spirit se udělalo špatně a otočila se na Izzy ,,To nemyslíte vážně!" vykřikla vyděšeně.
,,Neumíš si představit co nám všem udělal." hájila princezna Smrti ,,Není divu že poníci rozhodli pro tohle.".
Když se zemní klisna opět otočila, už hřebce přivazovali ke sloupu.
S těžkým dechem ucouvla.
Probodával ji pohledem
Nenávistně se na ni díval.
I když měla jinou podobu, věděl že je to ona.
Věděl že tady bude.
,,Ne, ne!" vyhrkla na princezny ,,Ne, zastavte to!".
,,Promiň." zamračila se ne moc upřímně šedá alicornka ,,Poníci rozhodli jasně.".
Zvedla kopyto a tím dala signál strážím.
Jednorožčí stráž se sklonila a rohem zapálila hromadu.
Dřevo okamžitě vzplálo a oheň se začal šířit.
Spirit do očí vhrkly slzy a začala couvat.
Nesnesla ten pohled čisté nenávisti.
Nesnesla pohled na to jak se k němu plameny blížily.
Otočila se zády a utekla z pódia.
Izzy vyběhla za ní.
Zaběhla až za závěs, tam klesla do sedu a vypukla v pláč.
Co to provedla?!
Co to způsobila?!
Uslyšela křik.
Bolestný křik když nelítostný oheň začal trávit temného alicorna.
Zacpala si uši.
,,Ne! Solare!" brečela zoufale a křičela do vzduchu ,,Ne! Ne! Ne!".
Izzy si k ní sedla ,,Spirit, tohle není on! Není to tvůj Solar!" snažila se ji uklidnit.
Další výkřik a ona vykřikla s ním, jako by snad taky byla v plamenech.
Kroutila hlavou a zacpávala si uši jak to šlo.
Hlava jí třeštila z jásotu poníků nad alicornovou agónií.
Křik ustal a ji bodlo u srdce.
,,Ne..." zamumlala, vytrhla se Izzy a vyběhla zpět na pódium ,,Ne...ne..." doběhla až na kraj a padla do sedu.
Spíš silueta poníka, sotva viditelná přes obrovské plameny hranice byla celá černá.
Klisna bolestně vykřikla.
Dav se na ni otočil.
Klesla na zem úplně a brečela.
Kolem ní se nekontrolovatelně objevila zelená záře, která odhalila fialovou srst a černou hřívu.
Ani changelingovský lektvar takovou bolest nevydržel.
Ozvalo se sborové zalapání po dechu a následně nadávání.
,,Je tady!"
,,Říkali ste že je mrtvá!"
,,Podvedla nás!"
,,Hoďte ji tam taky!"
,,Na hranici s ní!"
Bylo slyšet z davu.
Spirit zvedla hlavu a zadívala se na hladový oheň.
Zvedla se, seskočila z pódia a rozběhla se k němu.
,,Spirit!" vykřikla přibíhající Izzy.
,,Stráže! Zastavte ji!" reagovala hned Sinka.
Stráže běžely klisně naproti a srazily ji k zemi.
,,Pusťte mě!" křičela zoufale ,,Pusťte mě za ním! Nechte mě konečně umřít!".
,,Nechte ji shořet!"
,,Ať zaplatí za to co udělala!"
,,Odveďte ji odsud!" přikázala princezna Noci ,,Okamžitě!".
Stráže křičící Spirit, žalem už neschopnou jiného odporu, odvedly z náměstí.
,,Neřeklas jí to?" zamračila se na Izzy.
,,Zapomněla sem na to. Nenapadlo mě že ji to tolik sebere." znervózněla.
,,Je ti jasné že teď už ji neutajíme?" prskla pohrdavě nad Izzynou hloupostí ,,Poníci chtějí krev, slyšíš to.".
,,Nějak to vymyslet musíme." vydechla ,,Vždyť nám pomohla!".
,,Ano, ale všechno má své meze." otočila se na ostatní princezny ,,Musíme něco vymyslet.".
Kývly a odešly z pódia za neustálého nespokojeného bučení obecenstva.

Eyyyy, stihla sem to ještě ráno! xD
Poprvé se tu objevila Sinka od HarmonyTree

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat