❤Poskok❤

147 22 7
                                    

,,Dobře..." zamyslela se Lolipop a zadívala se na nástupkyni Smrti, která u ní už pár dní bydlela ,,Takhle ven rozhodně nemůžete.".
,,Chápu." Enchant si kopytem promnula vzadu krk ,,Budu muset změnit vizáž, co?".
,,Nepochybně." kývla pegaska.
Jednorožka rozsvítila roh a obalila se černou magií.
Loli se naskytl pohled na úplně jinou klisnu.
Tedy...vzhledově.
,,Pozná mě někdo?" zeptala se a prohlížela si své nové barvy a účes.
,,Můžu klidně zaručit že ne." odpověděla užasle průvodkyně.
Zavrtěla hlavou a vyndala z brašny, se kterou přišla, jmenovku.
,,Jaké vymyslíme jméno?" otočila se zpět na spolubydlící.
,,Já nevím..." uchechtla se ,,Něco vymysli.".
,,Tak...třeba..." pořádně se na Enchant zadívala.
Měla světle modrou srst a o něco tmavší hřívu.
Oči se změnily na normálně vypadající hnědou barvu.
,,Marine?" napadlo ji.
,,To je dobrý." přikyvovala jednorožka ,,A jak dál?".
,,Co jak dál?" nechápala Loli.
,,No ještě druhý jméno." zasmála se.
,,Aha, no..." znovu se zamyslela ,,Lazuri?".
,,To zní tak lastury." zamyslela se i Enchanting ,,Nějak změnit výslovnost aby to znělo líp...".
,,Lazurite?" navrhla pegaska.
,,Jo, je tam slyšet to right." odsouhlasila spokojeně.
Lolipop tedy to jméno napsala na jmenovku a tu pověsila Enchant na krk.
,,Dobře, tak odteď sem Marine." shrnula to jednorožka.
,,Ano.".
,,A sem průvodkyně po Las Pegasus, i když to tu vůbec neznám.".
,,Pomůžu vám, nebojte.".
,,Jo a nevykej mi prosím. Prozradilo by mě to.".
,,Ano, prin....Marine.".
,,Výborně!" vyhrkla vesele ,,Tak na co čekáme? Poďme ven!".
Vyběhla ke dveřím a otevřela je.
Nadechla se ranního vzduchu a zasvítily na ni první paprsky slunce.
Nebylo tu takové teplo, na jaké byla zvyklá doma, ale stejně bylo léto.
Měla blažený pocit, že už skoro týden nemusela trénovat.
Bylo to pro ni jako prázdniny.
Nestýskalo se jí po věčném švitoření duší, kterých byla v zámku Smrti v jednom kuse spousta, ani po nočním hemžení hejna netopýrů kolem zámku.
Slyšela že před pár dny se povedlo vrátit srdce její sestře Spirit a že dnes se koná v Canterlotu ples.
Tak nějak pořád doufala že se díky tomu následnictví zase zbaví, ale nestalo se.
Zrovna dnes v noci poblíž někdo zemřel a ta duše ji málem našla.
Celou noc poletovala kolem, až to vzdala a odletěla směr zámek Smrti.
Naštěstí duše nebyly vůči živým poníkům příliš sdílné a až na některé výjimky chtěly prostě jen konečně do posmrtného života bez nějakého zbytečného zdržování.
A tahle kromě klasického nešťastného sténání ani neměla žádné připomínky když se jí nedařilo nástupkyni najít, tak Enchant hádala, že se nebude obtěžovat s tím její matce něco říkat.
Vesele pozdravila procházejícího policistu a s pocitem nekonečné volnosti se rozběhla po ulici.
Výborně.
Povzdechla si Lolipop.
Teď budu muset pracovat i v práci...

Provázela Enchanting po blízkém okolí, aby věděla základní informace.
Řekla jí kde je jaký hotel a které ulice si pamatovat.
Pak taky dva nejbližší cluby, na které se poníci nejčastěji ptali.
Pak se zase vrátily do ulice kde bydlely.
,,Dobře, utkvělo vá..." rychle se opravila ,,Utkvělo ti něco?".
,,No, tohle je Celestiina, támhle kousek je náměstí Princezny Amore, myslím že tamtudy je Liliová a na druhé straně Tulipánová?" snažila si vybavit co nejvíc.
,,Je to naopak." opravila ji ,,Tulipánová je támhle.".
,,Dobře." vydechla nástupkyně.
,,Ale i tak se učíš rychle." usmála se pegaska ,,Tak...pamatuješ si nějaká jména hotelů?".
,,Spinne!" vyhrkla jednorožka, dívajíc se na zeď za průvodkyní.
,,Um, ne... Tak se tu žádný hotel nejmenuje..." povzdechla si.
,,Co? Ne!" mávla kopytem a ukázala na zeď ,,Myslela sem tohohle Spinnea!".
Loli se otočila a zvedla obočí.
,,To je pavouk.".
,,Je fialový! Musí to být Felicitin Spinne!" neztrácela naději modrá klisna a bez rozmýšlení nebo rozhlížení pavoučka zvětšila asi na velikost kočky.
A opravdu!
Fialový pavouk měl duhově zbarvené oči, přesně jako mazlíček Felicity.
,,Jak se sem dostal?" užasla, sedla si k němu a ignorovala polekané a překvapené poníky kolem ,,Jak vůbec tak dlouho přežil aniž by ho v té velikosti někdo zašlápl nebo tak?" natáhla k němu kopyto a on natáhl nohy, aby k pohlazení došlo ještě dřív, jako to dělají mazlivé kočky ,,Ahoj, kamaráde. Ty ses ztratil od paničky, chudáčku, viď? Co sis musel prožít..." vzala ho do kopyt a mazlila se s ním jako s plyšákem ,,Co se tě Fel nahledala".
,,Um, Marine?" oslovila ji Lolipop ,,Nevím jestli je zvětšit pavouka na veřejnosti zrovna dobrý...".
Než to stihla doříct, jedna arachnofobická turistka vykřikla, upustila tašku se suvenýry a v panice utekla.
Spinne se naježil, vyskočil Enchant z náruče a odběhl.
,,Spinne!!" vyhrkla a pustila se za ním.
,,Co to?! Počkej! Ztratíš se!" křikla průvodkyně a vyletěla do vzduchu.
Tam měla lepší přehled kde nástupkyně zrovna je a následovala ji.
Fialový hmyz zaběhl tam kde bylo nejvíc šero - do clubu.
Už se začínalo stmívat a cluby se teprve otevíraly, takže tam nebylo tolik poníků a reflektory nebyly tak splašené.
Modrá jednorožka tam samozřejmě zaběhla taky a Loli si povzdechla.
To poslední co potřebovala bylo vysvětlovat proč v clubu všechny vystrašil přerostlý barevný pavouk.
Jako naschvál se zevnitř opravdu ozvaly výkřiky a několik poníků odtamtud uteklo.
Rychle vletěla dovnitř, ale zarazila se ve vchodu.
Sakra!
Enchant honila vyplašeného Spinnea po celém parketu.
Nakonec vyskočila, chytla ho pevně do kopyt a zůstala v sedu.
Celý se třásl.
,,Notak, neboj. Všechno je v pořádku." uklidňovala a hladila ho po zádech ,,To sem já, Enchie. Enchie máš přece rád, ne?" obalil ji fialový kouř a zase měla svou podobu.
Pavouk se uklidnil když viděl známou tvář a přitulil se k ní.
,,Tak vidíš, není se čeho bát." usmála se.
,,Ale, ale, ale..." tenhle hlas byl zase pro ni až příliš známý.
Měl pořád stejný posměvačný podtón.
Přímo před jejím obličejem najednou stáli tři poníci.
Majitelka hlasu se k ní sklonila.
,,Kohopak to tu máme? Naši princeznu válečnici." zazubila se a zbylé dvě klisny se pobaveně zasmály.
,,Nejsem princezna." procedila mezi zuby Enchant a stiskla Spinnea pevněji, jako by jí ho chtěl někdo vzít ,,A nikdy ani nebudu.".
Další smích.
,,Opravdu si tak naivní, když si myslíš že jen protože si utekla, odvrátilo to tvůj osud?" zeptala se řečnicky pobavená alicornka.
,,Máma tě netrénovala pro nic za nic." sklonila se i bílá pegaska a kopytem jí rozcuchala hřívu jako nějakému hříběti.
,,Musí z tebe být velmi zklamaná." přidala se růžová klisna s mírně zahnutým rudým rohem.
,,Ano, možná i víc než ze Spirit." zamyslela se alicornka.
,,Ale Spirit je přece její mazánek." mávla kopytem pegaska ,,Na druhou stranu Enchanting...".
,,Dost! Přestaňte!" křikla, když se jí v očích objevily slzy a stoupla si i se Spinnem v náruči.
,,Někomu se tu nelíbí pravda." zamračila se Bounty a její mladší sestra začala couvat.
Za ní už ale stála Litte Dee, která nastavila kopyto, takže spadla zpátky do sedu a vypadl jí fialový pavouk.
Ten vytušil nebezpečí, opět se začal třást a přivinul se k ní.
Lekla se když ji Dee zezadu pevně chytila za ramena.
Bounty a Digite k ní opět přistoupily do těsné blízkosti.
,,Poslyš, ty malej spratku." zamračila se Digite a bodla jí kopyto do hrudi ,,Jednou ses narodila jako dcera princezny. Víš co by za to někdo jiný dal?".
,,Nechápeš co všechno budeš moct dělat až mámu nahradíš!" řekla Bounty.
,,Všechno!" přiblížila jednorožka.
,,A-ale máma je přece nesmrtelná." koktala šedá klisna.
Všechny tři se opět hlasitě zasmály.
V prázdném clubu to znělo opravdu zlověstně.
,,Někdo jako je máma si svou smrt jednou zaviní sám." smála se tmavě červená alicornka.
,,Je nezodpovědná." odfrkla si Digite, zatímco si prohlížela svoji kopýtko-manikúru.
,,Zbrklá." přidala Dee.
,,A s tou peticí naprosto pošetilá." dořekla Bounty ,,Ani sme ji nepodepsaly. Notak, kdo by chtěl pryč z Equestrie? Akorát tak nějaký vyvrhelové.".
,,Nuly." přisvědčila Digite.
,,Který se chtěj dostat z toho zaprášenýho rohu kde trčej galaxieví jak dlouho." prskla Dee.
,,Jak se opovažujete?!" rozkřikla se Enchant a pokusila se své sestře vykroutit ,,Lolipop! Lolipop, pomoc!".
,,Lolipop?" zvedla oči Bounty a rozhlédla se po klubu.
U vchodu stála mírně přikrčená modrá pegaska.
,,Aha, takže ty se tu schováváš u Patolízalky." zasmála se alicornka.
,,Cože?" nechápala Enchant.
,,Maminka tě neučila že poskokům nemáš věřit?" řekla pohrdavě Digite.
,,Nepřišlo ti divný že u ní můžeš zůstat?" zasyčela posměvačně Dee ,,Spadla si do sítě, Enchie.".
,,Lolipop, o čem to mluví?" zavolala.
,,Jistě že ti to neřekla." nakrčila nos Bounty.
,,Vypadá tak nevinně..." naklonila hlavu Digite.
,,A přitom pracuje pro Celestii." Dee začala ,,Bydlí si zadarmo,...".
,,...ale má práci aby to nevypadalo divně,..." pokračovala Digite.
,,...a evidentně ji zařídila i tobě, aby ses tu mohla domněle schovávat jako toulavá kočka v popelnici." dokončila Bounty.
,,Vždyť peče se starostkou." zazubila se Digite.
,,Už o tobě určitě ví." alicornka se k šedé jednorožce sklonila ,,Naletělas.".
Enchant se znovu začala kroutit.
,,Pusťte mě! Nechte toho!".
,,Můžeš ji pustit." řekla povýšeně Bounty a Dee uposlechla.
Nástupkyně se rychle zvedla, vzala Spinnea a začala couvat od svých dvou sester a neteře.
,,Uvidíme se až tě chytnou!" zamávala Bounty.
,,Přijedem tě navštívit až dostaneš doživotního zaracha!" smála se Little Dee.
,,A ty vyřiď starostce že to víme." zavrčela Digite na Lolipop, která ucouvla.
Enchanting se rozeběhla pryč z klubu a Loli za ní ,,Princezno, počkejte!".
,,Lhala si! Předstíralas že nevíš kdo sem a dělalas ze sebe mou kamarádku! Ale to všechno jen abys mě tu udržela dost dlouho!" křičela v běhu se slzami v očích.
,,Není to pravda! Kdyby mi šlo o tohle, už dávno bych vás udala!".
,,A to mě má přesvědčit?!" křičela jednorožka.
,,Já vás chápu! Chci vám skutečně pomoct!" volala.
Enchant se zastavila a otočila se na ni.
Loli rychle zabrzdila.
,,Pracuješ pro Celestii?" zeptala se rozzlobeně.
,,Ano." kývla.
Nástupkyně už chtěla zase odběhnout, ale ona ji zastavila.
,,Ale mám tu nejnevděčnější práci jakou můžu mít." dodala vážně.
,,Jakou?" optala se Enchant.
,,Poskok je nóbl jméno pro otroka. Nic víc říct nemůžu." zavrtěla hlavou.
,,Vždyť...si průvodkyně..." zamumlala už klidnější jednorožka.
,,Některé věci co řekly sou pravda, ale udat vás nechci." rozhlédla se ,,Změňte vzhled než vás někdo uvidí.".
Enchant to udělala.
,,Potloukají se tu moc dlouho. Od začátku se mi nelíbily." vysvětlila aspoň částečně.
,,Počkej...vážně si otrokyně?" nechtělo se to šedé klisně věřit.
,,Dobře, je to asi silné slovo, ale...svou práci sem si nevybrala a nemůžu z ní odejít. A až už nebudu potřeba...".
Enchanting ucouvla.
,,Co vím já, nesmí vědět nikdo jiný a teď to vědí ony. Vás nechci dostat do většího problému, tak už poďme domů.".
,,Dobře..." sklopila zrak jednorožka.

1700 slov a to je to jen jedna scéna...
Poníci, já se nějak rozjela x'D
Speciálně na tuhle scénu mám i animatic, který je nahoře :333
Hrozně mě bavilo ho dělat, ale hold je to dlouhá písnička, tak není celý xD

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat