💙Záhadná💙

154 24 11
                                    

Izzy, Felicity a Taurus čekali u sadu.
,,Ten meč je požehnání." vzdychla šťastně Fel ,,Můžu si díky němu teď chodit kde chci.".
,,Protože to dokazuje že si ta hodná. Postavila ses i vlastní matce, když ohrožovala Equestrii. Teď si hrdinka." přikyvovala Izzy.
,,Celestia musí dost zuřit, že máš její meč zrovna ty." zazubil se Taurus.
,,Taky bych ten výraz chtěla vidět." zasnila se zemní klisnička.
,,To my všichni." mávla kopytem princezna ,,Ale teď k současné situaci. Co vůbec víme o tý záhadný klisně, na kterou tu čekáme?".
,,Nic?" pokrčil rameny zemní poník.
,,Kolik jí vůbec je?" zeptala se Fel ,,Říkala si že měla mladý hlas.".
,,Ano, hádala bych to tak na šestnáct let, šest měsíců a tři - ne! - dva týdny." přiblížila alicornka ,,Ale samozřejmě se taky můžu mýlit.".
Dva další poníci na ni nechápavě z koukali.
,,Co? Mám patnáct hříbat! Není to divný!" odfrkla si klisna.
,,Koukám, že moji pomoc chcete." usmála se přicházející klisna.
Byla to béžová jednorožka s vlnitou červenou hřívou, která přesně ladila k očím.
Na boku měla pověšenou jednoduchou brašnu a v ní knihu s prázdným obalem.
,,Omrzelo tě být tak záhadná?" zeptal se Taurus.
,,Hlupáčku, tohle není moje pravá podoba." zasmála se klisna.
,,Ty si changeling?" zeptala se přímo princezna.
,,Ne tak úplně." odpověděla jednorožka ,,Navíc existují lektvary a kouzla pro změnu podoby.".
,,Jak máme věřit někomu, kdo nám sám natolik nevěří, že nám ani neukáže svou skutečnou podobu?" zamračila se Felicity.
,,A tady máme novou Equestrijskou hrdinku." odfrkla si klisna ,,Jestli vás to potěší, sem ochotná vám sdělit své pravé jméno.".
,,Stejně tě musíme nějak oslovovat." poznamenal hřebec.
,,Jmenuji se Pericula. Vaše jména znám, tak se nemusíte namáhat." mávla kopytem.
,,Takže si changeling." stála si zamyšleně za svým Izzy.
Jednorožka po ní vrhla naštvaný pohled.
,,Fakt, že mám changelingovské jméno, ještě neznamená že sem changeling.".
,,Pozdě. Už ses prořekla. Předtím si odpověděla ,Ne tak úplně.', což znamená, že alespoň z malé části changeling si." nedala si pokoj alicornka ,,Můj syn je napůl changeling, takže...".
,,Ano, ano, Mishap." odbila ji otráveně klisna ,,Ale momentálně není důležitý můj původ, nýbrž srdce Dark Spirit.".
Rozsvítila roh zlatou barvou a všechny čtyři teleportovala.

Čtveřice se ocitla v Canterlotu.
,,Canterlot?" nechápala Izzy ,,Proč by svoje srdce schovávala v Canterlotu?".
,,Byla tu hned ten večer, kdy si ho vytrhla. Nejen aby se pokusila získat Solar Eclipse na svoji stranu, ale i aby tu našla úkryt." vysvětlovala Pericula a vyšla uličkou vpřed.
Tři poníci si vyměnili pohledy a následovali ji.
,,Jak to všechno víš?" zeptala se alicornka, která ji doběhla a šla s ní kousek před Fel a Taurusem ,,Si její kamarádka?".
,,To zrovna ne, ale vyloženě nepřítel taky nejsem." uchechtla se jednorožka ,,Jen si myslím, že by se o lásku neměl připravit nikdo. Jak vidíš, přineslo to jen smůlu.".
,,Aha..." kývla Izzy a nepřestávala klisnu zamyšleně sledovat.
Peri se zaměřila na cestu.
Po chvilce tichého pozorování princezna opět promluvila ,,Nejsi na to trochu mladá?".
,,Na co?" zamrkala překvapeně.
Invisible přivřela oči ,,Jen odhaduju. Dcera se asi ve tvém věku culila podobně.".
Jednorožka se začervenala, když pochopila ,,Ou, já...nevím o čem mluvíš.".
Alicornka se zasmála.
,,Hlavní je, jestli ho máš ráda.".

,Peri, musíš utéct! Rychle!'
,Ne, bez tebe neodejdu!'
Kouzlo na dveřích začínalo slábnout pod náporem magie zvenku.
,Viděli by že tu nejsem a sledovali by nás. O tobě nevědí. Budeš v bezpečí.'
,Ale M...!'
,Ty mě odtamtud dostaneš. Vím to.'
,Nikdy sem nebyla ve skutečném světě tam venku!'
,Nejvyšší čas se tam podívat.'
,Bojím se.'
,Ty to zvládneš. Jen na sebe dávej pozor.'
Kouzlo bylo z dveří skoro pryč.
,Rychle!'
Klisna vzala do magie knihu bez názvu a položila ji na zem.
Stoupla si na ni a rozsvítila roh.
Dotkli se kopyty, když se začala zmenšovat.
Během chvilky se z ní stala ilustrace a kniha se zavřela.
Dveře se rozletěly.

,,Moc." usmála se upřímně Pericula.
Izzy svraštila obočí ,,Promiň, jestli se mýlím, ale nejsi sirotek?".
Klisně spadl úsměv a sklopila zrak ,,Co mě prozradilo teď?".
,,To, jak se na mě díváš. Je vidět, že si přinejmenším neměla matku." vysvětlila soucitně princezna.
,,Neměla sem nikoho." usmála se smutně.
,,To je mi líto." zamumlala Invisible ,,Zemřeli?".
,,...jo." odpověděla po chvilce odmlky Peri.
,,Hádám, že si utekla ze sirotčince." pokračovala alicornka.
,,Tak se to dá taky nazvat..." povzdechla si jednorožka a zamračila se ,,Ale už se mě na nic neptej.".
Izzy poslechla a zacouvala zpátky k vnučce a Taurusovi.
Ti mezitím stihli probrat Spirit, Celestii i Solara a shodnout se na názoru.
Po chvíli cesty došli před Canterlotskou věznici, kde se schovali za křoví, které tam rostlo.
,,Někde uvnitř by měla být tajná chodba." vysvětlovala šeptem Pericula ,,Šla bych tam sama, ale..." ukázala na dva hřebce v brnění, hlídající vchod ,,...Celestia opatřila vězení a taky mříže kouzelnou bariérou, když odtamtud dostali falešného i skutečného Sombru a Solar Eclipse přidal stráže k zadnímu východu když si utekl ty, Taurusi." otočila se na Izzy a Fel ,,Takže kdybyste mi pomohly zrušit tu bariéru a Taurus by mohl mezitím vyřídit ty stráže u zadního vchodu...".
,,Jaktože sem ji neviděl ani neslyšel, jestli tam šla když už sem byl zavřený?" zamračil se nevěřícně hřebec.
,,A jak se dostala přes bariéru, když k tomu ty protřebuješ nás obě?" přidala se Fel.
,,Nepiplejte se v tom." povzdechla si jednorožka ,,Celé to tu vysvětlovat nebudu.".
,,Mě se zdá že lžeš." zavrčela zemní klisna, vysunula meč z pouzdra a přitiskla ho Pericule na krk ,,Chceš nás nalákat někam do pasti?".
,,Dej. Ten meč. Pryč." procedila s vražedným pohledem mezi zuby Peri.
,,Ani mě nehne." zasyčela Felicity ,,Tak to vyklop. Co po nás chceš?".
Její vrstevnice ji jen dál propalovala pohledem.
,,Periculo,...jestli to je opravdu tvé jméno... řekni pravdu." promluvila mírně Invisible ,,Je tam to srdce nebo ne?".
,,Ne." vzdychla jednorožka a Invectus se těsněji přitiskl k jejímu krku ,,Ale zavedu vás k němu, slibuju!".
,,To zrovna!" prskla zemní klisna ,,Snad nečekáš, že ti teď budem věřit.".
,,To srdce není sice tady, ale jen já vím kde teď je." řekla Peri ,,Beze mě ho nenajdete nikdy.".
,,Takže Zrcadlo mluvila pravdu! Ukradla si ho!" dupl Taurus.
,,Proč?" Felicity začínala být opravdu naštvaná.
,,Není to jasné? Abych vás přiměla mi pomoct." povzdechla si ,,Dobrovolně byste to neudělali.".
,,Pomoct s čím?" zeptala se alicornka.
,,Teď už je to jedno. Neudělali byste to! Ty bys to neudělala!" křikla jednorožka ,,Já se chtěla jen dostat do toho blbýho vězení!".
,,Ale proč?" nedala si pokoj Izzy.
,,Ze stejného důvodu, proč ses tam tehdy vloupala ty." stekla jí po tváři slza a dopadla na čepel meče u jejího krku.
Princezna zamrkala.
,,Ale proč bych ti neměla chtít pomoct?" nechápala a zamyslela se.
Najednou vytřeštila oči, když do sebe všechny dílky zapadly.
,,Ne..." zamumlala překvapeně, sledujíc klisnu ,,Přece nemůžeš...".
Kolem hlavy se jí objevila zlatá magie a ona omdlela.
,,Babi!" vyhrkla Fel, upustila meč a přiskočila k Invisible.
Jakmile se ale tak stalo, taky omdlela.
Pericula s rozsvíceným rohem vydechla a otočila se na hřebce.
,,Co chceš udělat?" ucouvl.
,,Vymazat vám paměť, víte příliš." zamračila se a Taurus se stejně jako předchozí dvě klisny sesunul k zemi.
Jednorožka zhasla roh.
Povzdechla si a skrz křoví se podívala na stráže.
Zamračila se a zkousla si ret.
Ohlédla se na Invectus, ležící u jejích kopyt.
Chvíli těkala očima mezi vchodem a mečem.
Nakonec si odfrkla a postrčila zbraň zpátky k majitelce.
Všechny tři teleportovala zpátky domů a zůstala v křoví sama.
Do očí jí vhrkly slzy.
,,Promiň..." popotáhla a klesla do sedu ,,Ty ve mě tolik věříš a já...já..." položila si hlavu do kopyt a začala brečet ,,Nikdy sem nebyla venku na vlastní kopyto. Měla sem tušit, že to nezvládnu." naříkala ,,Sem neschopná! Sem...sem jenom..." zvedla hlavu ,,Ne! Seber se! Chovej se dospěle, už nejsi hříbě!" utřela si slzy ,,Přijdu na to, jak tě odsud dostat, slibuju. A do té doby..." vyndala knihu z brašny a otevřela ji na stránce s ilustrací truhly ,,...bude srdce Dark Spirit u mě a oni ho marně budou hledat po celé Equestrii." ďábelsky se usmála ,,Ta jejich milovaná padouška bude pykat za všechno, co poníkům provedla. Za všechny životy co vzala a teprve až dostanu ven...až tehdy jí to srdce...možná vrátím a nechám ji utopit se ve vlastním zle.".

Happy 2.4.!
Včera byl Apríl a přemýšlím, jestli bych tady tu kapitolu měla nechat xD

Btw, zkuste napsat nějaké teorie o Pericule a o tom/té M... x3
Zajímalo by mě co si myslíte :3

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat