💛Changeling v novém městě💛

124 25 12
                                    

Trvalo měsíc než se vybudovalo nové město.
Pomocí magie, samozřejmě.
Pro jeho umístění byl zvolen Neprozkoumaný Západ za hranicemi zmapované Equestrie.
Poslední týden připadl na stavbu železnice.
Potom bylo pro poníky konečně možné se tam dostat.
Vlaky objížděly celou Equestrii a nabíraly poníky, aby je tam odvezly.
Nakonec v posledním, speciálně zajištěném vlaku jeli vězni z Canterlotského vězení.
Vlak zastavil na nádraží a poníci se z něj vyhrnuli.
Kousek od nádraží bylo náměstí a kolem něj celé město, velikostí i vzhledem podobné Křišťálové Říši.
Sombra trval na krystalech, ale s Izzy se nepohodli na jejich barvě, takže se tu střídala fialová a tmavě modrá.
Zároveň krystaly byly nejlehčí způsob budování.
V čele náměstí se tyčil ne moc velký tmavý zámek, který vypadal jako kopie zámku Smrti.
Domky byly po většinou celkem malé a uhodli ste - krystalové.
Teď už bývalí vězni se rozhlíželi po svém novém domově.
Od zámku jim naproti běžela Izzy s přebarvenou korunkou, kterou nosila jako Křišťálová Královna.
,,Vítejte!" vyhrkla vesele když byla u zástupu ,,Vítejte ve svém novém domově, ve městě Scyth! Na vás všechny tu čeká vlastní zařízený domek a několik poníků z prvního vlaku, který přijel pár dní před vámi už si tu zařídili práci. S jakýmkoli problémem můžete přijít rovnou ke mě, Sombrovi nebo místostarostce. Prosím pokračujte támhle a požádejte o informace oznámením vašeho jména." ukázala na jakýsi stánek s hromadou papírů, kde za pultem čekal poník.
Poníci se tedy vydali tam a Izzy se spokojeně usmála.
Všechno šlo zatím jak mělo.
Zpoza rohu jedné z ulic vykukovala nervózní klisna.
Srdce jí zběsile bušilo jak prohlížela očima poníky a hledala.
Nakonec se zastavila u changelinga z dírou v krku.
Zatajil se jí dech.
Na tenhle den čekala tři roky.
Tolik bylo potřeba aby přišel.
A mohl přijít o tolik dřív, kdyby...
Ne!
Teď není čas na výčitky!
Nejistým kopytem vykročila na náměstí směrem k utvářející se řadě.
Changeling si jí skoro okamžitě všiml, vzhledem k tomu, že přes náměstí ještě příliš poníků nechodilo.
,,Peri?" vydechl.
,,Mordaxi..." špitla a zrychlila krok.
,,Peri!" usmál se vesele a vyšel jí vstříc.
,,Mordaxi!" vyhrkla a rozběhla se.
Padli si do náruče a políbili se.
,,Tak moc si mi chyběla." řekl když se odtáhli a zadíval se na ni ,,Strašně si zkrásněla za tu dobu co sem tě neviděl.".
Jednorožka se mezitím štěstím rozbrečela.
,,Mordaxi, moc se omlouvám! Když...když tě odvedli, zpanikařila sem a pokusila sem se tě odtamtud dostat, ale bylo to fiasko a...ach, trvalo tři roky než sem byla schopná uskutečnit jiný plán, nějak se dostat k princezně a navést ji aby...".
Kopytem ji utišil.
,,Počkej, chceš říct že tohle všechno byl tvůj plán?" vydechl užasle ,,Všechno s tou peticí?".
,,Vnukla sem princezně nápad a pak ji navedla na věznici, to je všechno." řekla skromně.
,,Já věděl že to zvládneš!" řekl pyšně.
,,Ale při prvním pokusu sem skončila s Invectusem u krku..." řekla nervózně.
Izzy to celé pozorovala.
Nebylo těžké dát si dvě a dvě dohromady i když z rozhovoru nic neslyšela.
Nějakým způsobem to Mockovi přála.
Vypadali s Periculou šťastně a bylo opravdu hřející tohle shledání vidět.
Vtom si všimla že na nádraží přijel další vlak, i když rozhodně neměl.
Vystoupili z něj Spirit a Taurus.
Spirit značně rozhořčená v bílém pacientském oblečení a Taurus usínající v jakémsi ninjovském úboru.
,,Ach Galaxie, co se zase stalo?" povzdechla si.

,,Nechápu že si to opravdu nechala zajít tak daleko." zamračila se Luna, využívající možnosti být ta rozumnější sestra.
,,Odteď už to není problém Equestrie." hájila se Celestia ,,Notak, co se může pokazit?".
Luna nad klišé otázkou zvedla jedno obočí.
,,Dobře, ale my..." kopytem zatěkala mezi sebou a sestrou ,,...to nebudem muset žehlit.".
,,Takže jí vážně nepomůžeš." vyvodila si z toho princezna Noci.
,,Sama rozhodla vzít všechnu tu zodpovědnost na sebe.".
,,A ví vůbec kolik si toho na sebe vzala?".
,,Nemůžeš říct že sem ji nevarovala! Prostě mě ale neposlouchala!".
,,Proč si nevytáhla nějaký zákon?".
,,To je to nejhorší! To co si umanula je úplně legální. Nic sem proti tomu nenašla.".
,,Tak možná sou šílené Equestrijské zákony." založila si kopyta modrá alicornka.
,,Možná, ale už to de mimo nás." zopakovala bílá klisna.
,,Víš, že to bude průšvih, že?".
,,Pokud ano, bude to její průšvih. Ona to začala a jen ona bude schopná to ukončit když se něco pokazí.".
,,Tio!" dala si kopyta v bok.
,,Mám na práci důležitější věci, než uklízení cizího nepořádku." odbyla ji ,,A ty ostatně taky.".
,,Fajn." zvedla Luna nos a s vědoucím výrazem odešla ,,Stejně je to tvoje chyba.".
Celestia jen něco nesouhlasně zamrmlala.

,,Já nevím, nějak...na ni pořád myslím." povzdechl si Daily.
,,Kámo, tím mě ani nestraš." zasmál se pegasí hřebec ,,Ani ze srandy hele.".
,,Myslím to vážně, Lofty. Tady přestává legrace. Nevím co mám dělat!".
,,Jaktože nevíš? Copak to něco mění? Klisna jako klisna, ne?".
,,Právě že ne! Když to k ní cítím...jinak, tak bych se měl i jinak chovat." vysvětlil svou teorii jednorožec.
,,Ale doteď to zabíralo, no ne? Nepodceňuj osvědčený metody! Vždyť ji máš v podstatě na háku!".
,,Já to nechci udělat jako vždycky. Chci aby to bylo...jiný." zamumlal Daily ,,Navíc má toho...changelinga! Věřil bys tomu?!".
,,Krásku a Netvora si čet?" zvedl obočí Lofty.
,,O tom mi ani nemluv!" mávl kopytem.
,,Nevsázej všechno na jednu kartu. Je spousta klisen hezčích než ona.".
,,Viděl si ji vůbec?" zamračil se ,,Její oči jako by svítily, magie jako by byla ze zlata a hříva, která je jemnější než jakékoli hedvábí...".
,,Začínáš mě děsit." vydechl pegas.
,,A takhle přemýšlím celé dny! Je to nesnesitelný!" dupl ,,Nedokážu se přinutit myslet na něco nebo někoho jinýho! Už je to snad tři týdny co sem tu měl klisnu!".
,,Kámo, vážně přestaň. Něco se sebou udělej!" zavelel ,,Takhle se na tebe prostě nemůžu dívat!".
,,A co mám udělat? Co?!" ptal se už zoufale.
,,Mě se ptej! Máš vážnej problém.".
,,To vím i bez tebe!" prskl ,,Ty seš vážně kamarád na baterky.".
,,Říkej si co chceš, kámo, ale mě na tobě záleží. A když už mám poradit, tak radím aby ses přestal litovat a začal jednat." zvážněl pegas ,,Vždycky si věděl co dělat, tak proč teďka tápeš? Dělej co umíš! Ten changeling pro tebe přece nemůže být konkurence!".
Daily chvíli přemýšlel.
,,Máš pravdu." nadechl se ,,A už asi vím co v tomhle případě změnit..." usmál se ,,Půjdu na to pomalu. Nebo aspoň...pomaleji.".
,,To je Daily jakýho znám!" rozveselil se Lofty.

Wamparadadadá!
Chtěla sem předepsat ještě jednu kapitolu, ale došla mi trpelivost, tak mám zatím předepsaný jen další tři :'D

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat