První paprsky slunce vzbudily Spirit z klidného spánku.
Zamžourala a rozhlédla se.
Nic se mi nezdálo...
Nic se mi nezdálo?
Co dostala srdce zpátky, pronásledovaly ji noc co noc noční můry.
Posadila se.
Taurus vedle ní tvrdě spal.
Byl tak hodný, že byl vždycky vzhůru s ní.
Rozhodně si víc spánku zasloužil.
Usmála se a opatrně vstala z postele.
Vyšla na chodbu a tiše zavřela dveře.
Zamířila ke schodům do přízemí.
Orientovala se v tomhle novém zámku výborně, protože to byla v podstatě replika zámku Smrti.
Schody zrovna ve chvíli, kdy je chtěla sejít, vyběhla Candy Apples a málem do sebe narazily.
,,Candy!" vyhrkla vesele Spirit a objala chůvu.
,,Ah, zrovna vás hledám!" usmála se zemní klisna a už podávala dopis ,,Tohle před chvílí přišlo. Je to expresní z Canterlotu.".
,,Z Canterlotu?" znervóznila Dark Spirit a převzala si obálku do černé magie ,,Kdo...Kdo by mi z Canterlotu mohl..." sevřelo se jí srdce když uviděla jméno odesílatele ,,S...S...".
Déjà vu ji uhodilo do hlavy jako kámen.
Zničehonic dýchala rychleji a udělalo se jí špatně.
,,D-děkuju." řekla nejvstřícněji jak v tu chvíli dovedla a vycouvala pryč.
Do svého pokoje nemohla.
Chtěla si dopis přečíst a to bez Tauruse poblíž.
První co jí trklo do očí byla koupelna.
Bylo volno!
Zaběhla tam a zamkla se.
Posadila se zády opřená o dveře a chvíli se vydýchávala aby se uklidnila.
Zavřela oči, vydechla a obálku otevřela.Drahá Spirit,
Drahá...
Napsal Drahá Spirit...Drahá Spirit,
vím, že naše loučení bylo nadobro, ale i přesto Tě prosím, abys dnes přijela do Canterlotu.
Máš jistě milion důvodů proti, ale pokud najdeš nějaké pro, budu čekat v plesovém sále kde jsme se seznámili.
~Solar EclipseVemte to sebou do Canterlotu a nevyplývejte to...
Ozývalo se ve Spiritině hlavě.
V tu chvíli ji předpověď budoucnosti nerozrušovala a brala to jako jasné pro.
Odemkla a odběhla chodbou přímo ke schodišti.
Tam se zarazila.
Budete to potřebovat...
Váhavě se zase otočila a vrátila se do svého pokoje.
Velice opatrně vešla, vzala si brašnu, do ní dala dopis a samozřejmě lahvičku s onou měnící tekutinou.
Připnula si ji na bok a s očima na stále spícím hřebci vycouvala ven.
Zavřela dveře, ale když se otočila zase k cestě ke schodům, uskočila.
V cestě stál devatenáctiletý šedý jednorožec.
,,Někam se chystáš?" zvedl jedno obočí.
,,Calvare!" usmála se aby odvedla řeč jinam a přišla k němu blíž ,,Božínku! Ty si už dospělý!".
,,Sotva si na tebe pamatuju." přivřel podezřívavě oči třetí nejmladší sourozenec ,,Ale to, co o tobě vím, stačí k tomu, abych ti nevěřil.".
,,O čem to mluvíš? Proč bys mi neměl věřit?" nechápala.
,,Ví máma nebo táta že odcházíš?" zamračil se.
,,Já? Já neodcházím." odporovala.
,,A s brašnou na boku chodíš po zámku proč?" zvedl obě obočí.
Podívala se na brašnu.
,,Jooo, tooo...eeeh..." znervózněla.
,,Má to něco společného s tím dopisem co odnášela Candy?" zeptal se.
,,S jakým dopisem?" zasmála se nervózněji.
Povzdechl si ,,Poslyš, si mi ukradená. Ale pokud se chceš vypařit, neznamená to nic dobrýho. Candy tě možná neprozradí, ale já ano a máma se to dozví.".
O krok ustoupila.
,,Fajn." zavrčela ,,Fajn, jedu do Canterlotu. Spokojenej?".
Uchechtl se ,,Vážně si myslíš že tě tam nechám jít? Je to už spousta let, ale ujišťuju tě, že na tebe a Solar Eclipse nikdo nezapomněl." zvážněl ,,Udělej co je správný a nech ho na pokoji.".
,,Pozval mě." odvětila ,,Jako přítel. Nemůžu snad mít přátele?".
,,Vážně? Tak mi ukaž ten dopis." řekl a natáhl kopyto.
,,Ne!" vyhrkla a ustoupila dál.
,,Copak? Je tam snad něco co by přítel nenapsal?".
,,N-ne...To ne." zakroutila hlavou.
,,Tak proč mi to nechceš ukázat?".
,,Je...je to moje." zamračila se.
Její bratr protočil tmavě modrýma očima.
,,Je mi tě líto. Fakt." odfrkl si a uvolnil cestu.
Zemní klisna prošla kolem něj s jakýmsi nepřátelským pohledem a opět vyšla ke schodům.,,Cože?" zamračila se nevěřícně Celestia.
,,Je to tak. Nikdo neví jak se to stalo. Najednou z lodi začaly padat stráže a ti na souši je museli jít lovit, protože je brnění táhlo ke dnu a najednou byla loď pryč." vyprávěl strážný, který by tomu snad sám nevěřil, kdyby to neviděl.
,,Někdo se zneviditelnil, to je nad měsíc jasné." Luna, opřená o opěradlo svého trůnu si prohlížela své stříbrné střevíce.
,,Ale kdo by zašel tak daleko?" vydechla princezna Slunce a odešla k oknu ,,Co sme komu udělaly, sestro?".
Oslovená alicornka ze svých kopyt přejela zrakem na spoluvládkyni ,,Víš kdo to byl, sestro. Obě to víme.".
Paprsky dopoledního slunce osvěcovaly vitráže po celém zámku a celém sále.
Přímo na zemi vedle Celestie slunce barevně svítilo skrz vitráž modré alicornky, kde v pozadí byla zpodobněná Ursa Major, měnící se v bělostnou duši a stoupající k Nebi.
,,To by přeci neudělala!" zamračila se na mladší sestru po chvíli zírání na světelný zemní obraz.
,,Ona možná ne, ale ti, které tak bezmyšlenkovitě pustila z vězení, ano." osvětlila svou teorii princezna Noci.
,,Slíbila že je udrží na uzdě.".
,,A tys čekala že to splní?".
Bílá alicornka se opět otočila k oknu.
Luna se obrátila na strážného, který stále stál v pozoru ,,Najděte tu loď a toho, nebo ty, kteří za odcizení nesou odpovědnost.".
Hřebec se uklonil a odešel z trůnního sálu.
,,Dáme Invisible lekci z vladařství, co říkáš?" zazubila se.
,,Asi máš pravdu..." povzdechla si Celestia ,,Té části naší rodiny se vážně nedá věřit...".
,,To si řekla ty, ne já." mladší klisna vstala z trůnu ,,A nezapomínej, že pod tu část rodiny spadá i Daily. Tomu si přece věřila dost.".
,,Věřila sem že nesnáší svou matku natolik, že je schopný toho nejhoršího." zamumlala s očima na obzoru ,,Nic dobrého sem od něj nečekala. Od nikoho z nich. Sombra, tak náchylný k moci a zlu a Invisible, tak zbrklá a nepoučitelná, nemohli vychovat rozumné poníky...".
,,Jako by snad tvá hříbata byli andílci..." uchechtla se Luna.
,,Ale jim věřím. Nemají důvod mě nesnášet.".
,,Solar jich má až příliš." řekla spíš pro sebe tmavá alicornka.
Světlá dupla kopytem, což ve velkém sále odstartovalo sérii ozvěn.
,,Ne, o Solarovi nemluv." popotáhla smutně ,,Navzdory všemu, on přece...on není ten špatný.".
Luna sklopila zrak.
Vtom se otevřely dveře a vešel jednorožčí strážný ,,Z Las Pegasus přijela na zámek paní starostka Zinnia Ray." oznámil.
Obě sestry zvedly hlavu a vyměnily si překvapený pohled.
,,Tak brzy?" doplnila nevěřícně mladší.
,,Pusťte ji dál!" rozkázala hned starší a od okna vyšla směrem ke dveřím na druhém konci sálu.
Strážný odešel a místo něj vešla zelená pegaska, která za sebou zavřela.
,,Co tu děláš takhle veřejně?" zamračila se přísně Celestia, když stanuly tváří v tvář.
Tedy Celestia musela shlížet dolů aby na ni viděla, ale chápeme se, ne?
,,Nemůžu vás přijít pozdravit?" zamrkala nevinně a zamávala Luně, která si mezitím znovu pohodlně sedla.
Ta to kopytem oplatila.
,,Poď za mnou." pokynula princezna Slunce a vyvedla Zinniu ze sálu, kde nechaly princeznu Noci samotnou.
,,Kde je ta nová?" zeptala se když byly z dosahu ozvěny ,,Nedělá problémy?".
,,Jak nová?" řekla trochu podrážděně pegaska ,,Už je to přece dva roky, co sem se naposled stěhovala, maminko.".
,,Poslouchá? Neodmlouvá? Sunny, víš že zařídím cokoli co budeš chtít." pohladila ji po hřívě.
,,Vím to, maminko." usmála se ,,Ale Lolipop nemá vadu. Tentokrát vážně ne.".
,,Žádné vzpomínky, ani přílišná samostatnost?" ujišťovala se Celestia ,,Nemůžeme riskovat...".
,,...že mě prozradí. Já vím, maminko." uklidňovala Zinnia.
,,Kde tedy vůbec je?" zeptala se.
,,Poslala sem ji odnést věci do našeho pokoje." odpověděla.
,,Proč? To mohla udělat stráž.".
,,Nechtěla sem na sebe příliš upozorňovat." vysvětlila a pak se víc usmála ,,Nevíš kde je Eclie? Chtěla bych si s ním popovídat. Při mé minulé návštěvě sme sotva prohodili pár slov.".
,,Myslím že ještě spí." odpověděla.
,,V jedenáct dopoledne?" vykulila oči pegaska ,,A to má být nástupce Slunce!".
,,Do rána si v knihovně s Grind četli a teď je nechce nikdo budit.".
,,Tomu se říká trávení času s rodiči." zasmála se Zinnia a otočila se zpátky směrem k sálu ,,Du Lolipop naproti!".Ocení někdo odkaz na Bez Dozoru? xD
Všiml si ho někdo? x'D
Da fucc, co sem to dala za jméno kapitoly? :''DTak právě sem se vrátila z Chorvatska a nejsem pořádně ani zabydlená twl a ještě mám jít zítra do nový školy :')
Kill me please T^TPřežijte to ve škole! :'D
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanfictionPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...