Dva poníci v pláštích vešli nenápadně do Canterlotské knihovny.
Zarazili se.
Tam, kde sou v jejich realitě velkolepé obrazy Celestie, Luny, Terky, Melody a dalších Canterlotských princezen, visela tady spousta obrazů Spirit, Solara, nebo obou.
,,To nemáme hříbata?" přemýšlel nahlas hřebec, kterému zpod kapuce koukal modrý roh.
Klisna si povzdechla a vešla do bludiště polic ,,Radši mi poď ukázat kde si našel to kouzlo.".
Alicorn ji doběhl a rozhlížel se po knihách.
Najednou se zastavil a klisna hned po něm.
Vyndal magií jednu knihu a otevřel ji.
,,Co to je?" zeptala se.
,,Kroniky královské rodiny." zamumlal, po chvíli listování ji položil na zem a vzal další.
,,Co tam hledáš?" nechápala.
,,Notak, tebe nezajímá jestli máme hříbata, kdy a kde sme se vzali a...".
Černou magií mu knihu vytrhla ,,To snad ani nemyslíš vážně! De nám o život!".
,,Je to otázka pár minut!" vzal z police další díl kronik.
Nadechovala se na výčitky, ale vtom vyhrkl ,,Mám to!".
Zmateně zamrkala a nakonec ji přemohla zvědavost a také se podívala.
...Když se seznámili na Canterlotském každoročním maškarním bále, udržovali princ Solar Eclipse a princezna Dark Spirit následující tři roky blízký vztah.
Čtvrtý rok oznámili svatbu, která se konala v Canterlotském zámku.
O rok později přišel test nástupců.
Pár velice rychle zabral všechna města Equestrie.
Dokonce i přišli na tajný způsob, jakým je princezny kontrolovaly a sejmuli své náhrdelníky.
Princezny se vrátily dřív, ovšem padly přímo do pasti.
Princezně Celestii byla zablokována magie a byla převezena do Canterlotu, kde kopytem prince skonala, čímž se stal z nástupce Solar Eclipse temný alicorn a skutečný princ.
Nástupkyně Dark Spirit přikázala všechny princezny zavřít do kobek, včetně své matky a mladší sestry, která dostala následnictví poté co ho Dark Spirit ztratila.
Bohužel o osudech princezen není nic známo.
Některé byly popraveny poté, co byli nalezeni jejich uprchlí nástupci.
Ti jsou drženi neznámo kde.
Prokazatelně popraveny byly princezna Noci Luna, princezna Melodií Melody Shine, princezna Lásky Mi Amore Cadenza, princezna Zvuků Melody a princezna Života Rainbow Fire...
Spirit i Solar četli kroniku se zatajeným dechem a vyděšeným pohledem.
,,Progalaxii..." vydechla klisna a otočila se na alicorna ,,Nechceš žít ve světě kde se stalo tohle...".
,,Proč musí být všechno tak...složité?" sklopil zrak a narovnal knihy zpět na místa.
,,Musíme se vrátit domů. Že tu ještě sme, znamená, že je stále cesta ven. Stále existujeme." řekla klidně a podívala se na své opět trochu průsvitnější kopyto ,,Jenže na jak dlouho...?".
Hřebec se podíval na hodiny.
,,Podle rychlosti mizení nás to pohltí tak za den, za dva." odhadoval.
,,To kouzlo musíme najít." nastavila kopyto ,,Najdeme ho společně?"
Pousmál se a podal své kopyto ,,Ano, společně.".
,,Veď mě." usmála se.Temný alicorn chodil po zámku a rozhlížel se.
Šel hlavní chodbou a nahlížel do postranních.
Z té úplně na konci naproti němu vyšla zemní klisna s korunkou na hlavě.
,,Lásko, tady si!" vyhrkl a zrychlil krok ,,Všude tě hledám. Kde si byla? Od rána sem tě neviděl.".
Manžel ji vytrhl z přemýšlení a ona překvapeně vzhlédla.
Usmála se když k ní přišel a políbili se.
,,Byla sem v kobkách." vysvětlila když se odtáhli.
,,Už zase?" povzdechl si ,,Lásko, víš že to nemusíš dělat. Do ničeho tě nenutím.".
,,Ale já chci!" zaváhala ,,...asi...".
,,Nemusíš být princezna abys byla královna." pohladil ji po tváři.
,,Já vím, ale de o princip." vzdychla ,,Chtěla bych být tak silná jako ty. Jenže se ti nikdy nemůžu vyrovnat.".
,,Proč by ses mi vyrovnávala? Takhle to vůbec nemůžeš brát. Máme přece všechno." usmál se hřejivě a opět ji políbil.
Objal ji kolem krku a pak sjel na mírně větší břicho, které však nebylo v šatech vidět.
,,Nesahej mi pořád na břicho." zasmála se když se odtáhli.
,,Nemůžu si pomoct." zasmál se taky a opět jí dal kopyto na tvář ,,Je to tak úžasné. Já...budu táta.".
Zavřela oči a přidržela jeho kopyto ,,Budeme rodiče.".
,,Miluju tě.".
,,Miluju tě.".
Znovu se políbili.
,,Hlavně se nestresuj. Všechno je v pořádku." pohladil ji po krátké vlnité hřívě ,,Všechno zařídím.".
Usmála se.
,,Ty teď jen odpočívej a neopouštěj zámek." radil.
,,Dobře." dala mu krátkou pusu ,,Tak já už tě nebudu zdržovat.".Spirit listovala další knihou.
Nic.
Další, taky nic.
Ve skryté místnosti Canterlotské knihovny byla veliká spousta knih všech druhů.
Určité kouzlo se tam špatně hledalo, hlavně když ste tam byli poprvé v životě.
Jak byla začtená, chvíli trvalo než si všimla že Solar sedí vedle ní, a ne na druhém konci místnosti.
Skousla si spodní ret a snažila se dál soustředit na knihu.
Fialového kopyta, které bylo na stole položené, se dotklo kopyto hřebce.
Klisna sebou trhla a otočila se na něj.
,,Solare..." vydechla ,,...musíme najít to kouzlo.".
,,Už sem ho našel." usmál se.
,,Tak se vrátíme domů." chtěla odsunout kopyto ale on ho chytl oběma.
,,Máme ještě spoustu času." řekl a setkali se očima ,,A tady...máme všechno. Tady sme jen my dva a nikdo další.".
,,Ale s tím co sme udělali..." zamumlala.
,,U nás vždycky byl a bude někdo třetí. Tady..." přiblížili se ,,...si jen moje.".
Políbil ji a ona polibek vrátila.
Už nebylo nic dobrého či špatného.
Po tak dlouhé době byli opravdu jen oni dva.
Stále v polibku si lehli na velké zdobené polštáře, na kterých seděli.Můj dárek k dnešnímu státnímu svátku :D
Užijte si o den víc bez školy xD
Další kapča normálně v neděli ;)
(Myslím tu pozítří x))Poníčci, kdo byste chtěli aby byl s kým?
Chtěli byste aby se Solar a Spirit dali zase dohromady?
Jak myslíte že tahle věc s časem dopadne?
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanfictionPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...