Celestia chodila po trůnním sále sem a tam a Luna ji pozorovala ze svého trůnu.
Rozdvojené dveře se otevřely a stál v nich strážný.
,,Výsosti, ta klisna odmítá odejít. Chce s vámi neodkladně mlu-" dveře se pomocí modré magie rozletěly a Precious skočila dovnitř.
Hned ji ale doběhly stráže a chtěly ji odvést pryč.
,,Ne! Musíte mě vyslechnout! Musíte to vědět, prosím!" křičela naléhavě.
,,Di domů a uklidni se, děvče." odbila ji Celestie.
,,Tio, radši ji nech mluvit, ať odejde dobrovolně." poradila Luna, která už nemohla ustavičný křik mladé klisny snést.
Bílá alicornka se zamračila a zamířila ke svému trůnu ,,Dobře, ať už to máme za sebou. Pusťte ji sem.".
Stráže ji pustily a odešly ze sálu.
,,Tak co máš na srdci?" usmála se princezna Noci.
,,Nezabil ji Bugbear, musíte mi věřit!" vyšla blíž k nim.
,,A co se tedy přihodilo?" zajímalo Lunu.
Její sestra ji kopla do kopyta.
,,Zabil ji Daily Curse! Invectusem!" vysvětlovala ,,Musíte vidět že ty hluboké rány nejsou od drápů!".
,,Ale sou. Královský lékař to potvrdil." uklidňovala modrá alicornka ,,Není důvod pro pochyby.".
,,Prosím vás! Já to viděla! Viděla sem na vlastní oči jak ji...jak ji..." začala vzlykat.
Luně se sevřelo srdce a odvrátila zrak.
,,Horší dobu sis opravdu vybrat nemohla. Teď na výmysly nikdo nemá náladu." zamračila se na jednorožku Celestia.
,,Říkám vám pravdu!" brečela ,,Ten hajzl ji chladnokrevně zabil!".
,,Precious Medicine, že?" povzdechla si princezna ,,Dailyho bývalá přítelkyně. Poslyš, chápu že...se přes to špatně přenáší. Ale takhle krutě využít smrti jeho sestry...".
Luna jen kroutila hlavou s očima zabodnutýma do podlahy, nevěříc že slyší co slyší.
,,To není důvod! Nemám žádný motiv! Chci jen spravedlnost! Fel...Fe...ona měla celý život před sebou. A on ho ukončil kvůli hloupému meči!".
,,Precious, věř že nemůžeme nic dělat." promluvila opět mladší ze sester, kterou tížilo svědomí.
,,...když to co říkáš není pravda." dodala rázně starší ,,Prosíme tě abys odešla v klidu.".
,,Je nebezpečnej! Zabil klisnu se kterou vyrůstal! Znali se od narození! Je to psychopat!" nedala se odbít.
,,Dost!" Celestie se postavila ,,Stráže!".
Dveře se otevřely a i přes klisnin vzdor ji z každé strany zadržel jeden strážný.
,,Odveďte ji! A už ji v zámku nechci vidět." přikázala.
,,Ne! Musíte potrestat viníka! Musí pykat za to co udělal!" křičela když ji odváděli a snažila se jim vykroutit.
,,Tak už ji odveďte!" popoháněla je princezna Slunce.
Když se dveře sálu zavřely, opět klesla na trůn a s povzdechem si dala hlavu do kopyt.
,,Chudák děvče." zamumlala Luna ,,To muselo být hrozné...a ještě horší když je jediná zvenčí kdo to ví.".
,,Nemůžeme se jí nějak zbavit? Vymazat paměť? Schovat?" navrhovala bílá klisna.
,,Jako by nestačilo že to musíme ututlat. Jako by nestačilo že máme v rodině vraha!" zvýšila neklidně hlas modrá.
,,Tiše!" napomenula ji sestra ,,Nemusí to vědět celý Canterlot! Nemusí to vědět nikdo." vstala a opět začala přecházet ,,Musely bychom Dailyho zavřít! To chceš?!".
,,Proč se ho zastáváš?! Víš jaký má původ! Víš v čem vyrostl! Sakra, víš čeho je schopný!" dupla do trůnu ,,Kdyby chtěl, může s tím mečem zabít i nás!".
,,Progalaxii, už dost!" došly Celestii nervy ,,Nikdo! Nikdo se to nesmí dozvědět! Byl by to příšerný poprask! Nehledě na to že by se uvěznit nenechal!".
,,...nechceš to přiznat protože za to můžeš ty." zamračila se mladší královská sestra ,,Ne, Daybreaker a její meč! Tu věc si měla zničit už dávno a ty to víš! Nikdy neměla přijít do kopyt nevinným hříbatům!".
,,Je pozdě něco s tím dělat! Nevíme co by se stalo kdybychom ho teď zničily. Musíme doufat...".
,,...že Dailymu znovu nerupnou nervy..." dokončila to za ni Luna.
Skrz škvíru pootevřených dveří na druhém konci sálu sledovaly scénu dva páry očí.
Zinnia ustoupila o krok od dveří, Lolipop je zavřela a otočila se na ni.
,,Samé tajemství." kroutila hlavou starostka ,,Až něco vyplave na povrch, Canterlot se zboří." vyšla směrem pryč z mezimístnosti ,,Řekni to Enchanting Shadow. Ať aspoň ona ví pravdu.".
Modrá pegaska kývla a zamířila ke dveřím na opačné straně místnosti.
ČTEŠ
💔Srdce💔 (Dokončeno)
FanficPříběh Dark Spirit pokračuje. Přešla ke zlu a stala se z ní obávaná padouška. A zatímco ona je i přes strašné noční můry šťastná, o její rodině se to rozhodně říct nedá... 13+ (Pro jistotu...I dunno, místy je trochu drsný xD) #1 - mlp #4 - mylittlep...