❤Princezna❤

127 21 2
                                    

Těsně před Dailyho pokojem se Pericula zastavila.
,,Daily..." snažila se protestovat, ale on ji znovu políbil a jí se opět splašilo v břiše hejno motýlů.
,,D-Dai..." zkusila to znova, ale ani nestačila doříct jméno.
Chvíli se přemáhala a nakonec se odtáhla úplně.
,,Daily," nadechla se ,,já...já nemůžu. Není to správný.".
,,Co je na tom špatného?" nechápal a chtěl ji políbit, ale ona ho zastavila.
,,Já taková nejsem." zamumlala.
,,Jaká?".
,,Nepodvádím..." sklopila zrak.
Povzdechl si a trochu od ní ustoupil.
,,Stojí ti za to?" zvedl obočí.
Vzhlédla a zasekla se na něm pohledem.
Začali se zase přibližovat.
Fialové oči se rozsvítily.
Žlutá magie prořezávala temnotu kolem.
V magii zavlněný meč potřísněný krví.
V čepeli se odrážela ona s hlubokou ránou na boku a krví u pusy.
Ona je další.
Těsně než se mohli políbit, uskočila, odstoupila o několik kroků, málem narazila do zdi za sebou a kopytem se chytla za pusu.
Zrychleně dýchala.
Co to bylo?
Co to viděla?
Probliklo jí to před očima ve vteřině.
Ale proč?!
Zabránila tomu!
Odvrátila to!
,,Periculo?" oslovil ji ,,Je ti dobře?".
Začala couvat.
,,Já...omlouvám se, ale..." chtěla zase vzhlédnout, ale radši nechala svou pozornost na podlaze ,,Musím někam...Musím něco..." mumlala, nakonec mírně panicky vyhrkla ,,Ahoj!" a odběhla pryč.
V běhu se zaposlouchala a zkusila určit odkud de hudba.
Zabočila do chodby, kde bylo schodiště vedoucí do sálu, ale vzápětí do někoho narazila.
,,Omlouvám se, omlouvám se!" vyhrkla hned a pak se uklidnila když uviděla do koho vrazila ,,Ah, princezno, to ste vy.".
,,Viděla sem tě s Dailym." řekla trochu starostlivě Izzy ,,Je všechno v pořádku?".
,,Jo, jo." přikývla Peri.
,,Ty brečíš?" podívala se blíž alicornka.
Druhá klisna si ani neuvědomila že ji vize tak vystrašila.
Rychle si utřela oči.
,,Ne!" vyhrkla.
,,Periculo..." princezna se posadila na schody a kopytem jí naznačila ať si sedne vedle.
Ona si povzdechla a udělala to.
,,Co se stalo mezi tebou a Dailym?" zeptala se.
,,Nevím..." vydechla ,,Nevím co se mnou dneska je, já...miluju svého přítele. Udělala bych pro něj cokoliv. Nemůžu ho s Dailym zradit, podvést jen protože se cítím...osamělá." sklopila zrak.
,,Osamělá?" opakovala Izzy ,,Řekni, kdys ho naposled viděla?".
Chvíli váhala s odpovědí.
,,...před třemi roky." zamumlala.
Alicornka vykulila oči.
,,Tři roky si ho neviděla?!" vyprskla překvapeně.
Jednorožka smutně přikývla.
,,A za tu dobu si vůbec...?".
,,Vůbec." kývla znova.
,,A...ste aspoň nějak v kontaktu?".
,,Ne.".
,,Za tohle by měly být ceny." vydechla uznale princezna ,,Ale z Dailyho si nic nedělej. Přejde ho to. Nejdýl vydržel se stejnou klisnou asi měsíc.".
,,Prosím, už se o tom nechci bavit." Pericula si položila hlavu do kopyt.
,,Dobře, dobře." Invisible ji pohladila po zádech ,,Dobře, já vím co je to mít blbej den.".
,,Jakto?" vzhlédla ,,Teď zařizujete tu petici, ne?".
,,Jo." povzdechla si ,,Proběhali sme se Sombrou celou Equestrii a chybí ještě minimálně 180 podpisů. Už sme vyčerpali všechna města a hlavně všechny známé.".
,,A co Canterlotská věznice?" zeptala se Peri.
,,Věznice?" zarazila se alicornka ,,Ale to by se nepočítalo, ne?".
,,Podle Equestrijského zákona má Equestrijská alicorní princezna právo na udělení amnestie, pokud má dobrý důvod a souhlas ostatních princezen." citovala jednorožka jako šprt při ústní zkoušce.
,,Mám souhlas Celestie ohledně petice. Může ji podepsat kdokoli, kdekoli." zamyslela se Izzy.
,,Equestrijský vězeň má právo vyjádření a podpis poníka je platný i po jeho zatčení.".
,,To zní výborně!" princezna vyletěla ze sedu ,,...ale šíleně." sklopila hlavu ,,Ale výborně!" vyhrkla znova, bezmyšlenkovitě se rozběhla po schodech dolů a vůbec ji nezarazila jistota, se kterou jednorožka zákony citovala.

Daily zamířil zpátky do sálu jinou cestou než Peri.
Z opačné strany už k němu mířila Felicity, jenže byl příliš ponořený do myšlenek, než aby si jí všiml.
Zastavila ho kopytem a když vzhlédl, dala mu facku.
,,Jau! Co děláš?!" vyhrkl a začal si kopytem mnout tvář, která to schytala.
,,Měli sme dohodu!" rozkřikla se ,,Řekla sem ať se o nic nepokoušíš!".
,,Ale Fel, snad nežárlíš." zasmál se a přivřel oči.
,,Ty seš fakt neskutečnej!" zavrčela ,,Jestli odejde sotva sme se trochu poznali, bude to tvoje chyba!".
,,Odmítla mě, jasný?" protočil očima.
Fel už se nadechovala, ale pak překvapeně vydechla ,,Vážně?".
,,Jo, vážně." odfrkl si ,,Ale já s ní ještě neskončil...".
,,Ale skončil!" strčila do něj ,,Bal jakoukoli jinou, ale Periculu ne! Co odešla Precious, máme konečně v týmu někoho třetího!".
Daily se zamračil a oplatil sestře strknutí.
Ona se zamračila ještě víc a vyndala z pouzdra Invectus.
Drahokam na pusojeti svítil fialově.
Hřebec o krok ustoupil, ale probodával ji nenávistným pohledem.
Žilky na okrajích bělma mu zčernaly.
,,Už se jí ani nedotkneš." procedila mezi zuby.
Mlčel.
,,Slib to!" křikla a přiblížila mu meč ke krku.
Teď!
Beze slova magií vyndal svůj meč a Invectus s ním odstrčil.
,,Myslíš že máš proti mě šanci?" zasmála se ,,Akorát si ublížíš.".
Jedním pohybem bratrovi vyrazila meč z magie a její skončil zase na jeho krku.
Teď!
,,Tak co, domluvíme se?" zvedla obočí.
Přistoupil k ní blíž, což způsobilo malou řeznou ranku na krku.
Teď! Teď! Teď!
,,Slibuju." usmál se pohrdavě.
,,Fajn." řekla spokojeně a vrátila meč zpátky ,,Vždyť po tobě nechci tolik.".
Otočila se a zamířila zpět do sálu, stále probodávána Dailyho pohledem.
Dobře...tak jinak...

Když se opět vrátil do svého pokoje, už byl s jinou klisnou.
Vešli dovnitř, on zadním kopytem zabouchl dveře a v polibku se pomalu přesunuli na stále přespříliš velkou postel.
Hřebec se ale po chvilce zarazil, odtáhl se a jaksi instinktivně se otočil na nízkou skříň hned vpravo vedle.
,,Už sem se začínala bát že si nevšimneš." zazubila se jeho mladší sestra, která na skříni seděla.
Povzdechl si a otočil se na klisnu která s ním přišla.
,,Di." kývnul ke dveřím.
Překvapeně zamrkala a očividně nevěřila, že to myslí vážně.
Zamračil se.
,,Neslyšela si? Sestra se mnou chce mluvit. Tak vypadni.".
Ještě víc udivená opravdu vstala a odešla.
,,Tak co nepočká natolik, že mi i ty kazíš den?" zeptal se když byli sami.
Klisnička důležitě roztáhla křídla a snesla se s lehkostí pírka ze skříně na postel.
Nadechla se a začala ,,Maminka...".
Než stihla pokračovat, Daily si otráveně povzdechl ,,Na kázání teď vážně nemám náladu, Wonder.".
,,Maminka chce pro tebe jen to nejlepší. Pro nás oba." hájila.
,,Tak mě nechte dýchat. Vy obě." odsekl.
,,Říkala že by sis měl najít jednu vážnou známost. Jeden vztah, který budeš myslet vážně." citovala.
,,To je pěkný. Opravdu dojemný, ale na jednu kartu se sázet nemá.".
,,Prý mi dáváš špatný příklad." přivřela vyčítavě oči.
To sebou hřebec trhnul.
,,Ale..." snažil se neznít provinile ,,...ty si rozumná klisnička a tohle dělat nebudeš." poslední tři slova zdůraznil.
,,Proč ne, když říkáš že je to v pořádku?" pokrčila rameny.
,,Je to v pořádku když..." snažil se vymyslet jak se dostat z kouta, do kterého byl zahnán ,,Když... Ugh! Tohle na mě nezkoušej! Jak žiju je moje věc.".
,,Mamka se bojí abys byl někdy schopný navázat normální vztah..." sklopila zrak.
,,A proč to neříká rovnou mě? Proč musí posílat spojku?!" prskl uraženě.
,,Ona mě neposílá." vzhlédla ,,Jen chci abys věděl že se o tebe bojí." zvedla se a zamířila ke dveřím ,,My obě chceme abys žil šťastně až navěky. Abys našel klisnu kterou budeš milovat a ona tebe.".
,,Jenže to není tak lehké jak to vyzní v pohádkách, Wonnie." usmál se ,,Vlastně to ani nezní proveditelně... Šťastné konce nejsou jen tak. Podívej se na rodiče. Jak dlouho spolu nepromluvili? A proč? Protože otec si rozdupává vlastní šťastný konec a ani si to neuvědomuje.".
,,Ale to ty..." chtěla argumentovat, ale přerušil ji.
,,Vím jak to vypadá..." sklopil zrak ,,Ale nikdo ještě nezískal šťastný konec tím že jen seděl a čekal až mu spadne do klína." vstal, přišel k ní a přiložil jí kopyto na tvář ,,Já mám svůj způsob jak ho najít a ty to taky uděláš po svém. Vím že rozhodně chytřeji než já.".
Uchechtla se.
,,Šťastné konce nepadají do klína. Musíš jim jít naproti." pohladil ji po růžové hřívě ,,Ale není při tom nutné sprintovat jako já. Jen...nechci zůstat sám.".
,,Ale ty nikdy nezůstaneš sám." usmála se ,,Máš přece mě.".
Taky se usmál ,,Já vím.".
,,A já vždycky budu mít tebe." dodala.
,,Vždycky." objali se.
,,Daily..." řekla když se odtáhli ,,Až najdeš svou princeznu...".
,,Tohle skončí, slibuju." přikývl ,,Ale do té doby musím hledat.".
,,A kdy ji najdeš?" zamrkala.
,,Nevím. Možná už brzo." pokrčil rameny.
,,A poznáš až to bude ona?".
,,Řeknu ti jedno. Cesta ke šťastnému konci je vždycky klikatá. Každá princezna je zakletá, nebo ji střeží drak. Až poznám některou, pro kterou stojí za to draka přemoci a kletbu prolomit, budu to vědět." mrkl.
,,A jak poznám já svého prince?" zeptala se.
,,Možná by ses mohla podívat do nějaké pohádky a vymyslet jak." ťuknul ji na nos.
,,Dobře." zasmála se a odešla ke dveřím ,,Ale dneska bych byla ráda kdybys šel už spát." otočila se ,,Zkus popřemýšlet jestli se ti nechce přemoct nějakého draka.".
,,Dobře dobře." přikývl.
Otevřela dveře, za kterými pořád stála klisna, která předtím odešla.
,,Kšic!" zamávala kopytem jako by odháněla hmyz ,,Ty už di taky spát!".
Zamrkala, otočila se na jednorožce a ten jen pokrčil rameny.
,,Kšic!" opakovala Grind.
Klisna nakonec uposlechla a klisnička zavřela dveře se sladkým ,,Krásné sny!".

Poníci já sem ŠÍLENĚ ŠŤASTNÁ!
Vyšel na YT trailer na SU FILM a já úplně jyjdjbdkosszbednflpfudusnrjdudbejs!!

Jinak k Srdci - čtvrtá etapa je komplet předepsaná a chystám pár dalších, tentokrát bližších spoilerů ^^

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat